Dobrý den,
zdravíme Vás z Amande a děkujeme Vám za milé hodnocení Vašeho pobytu!
Pokud se k nám budete chtít vrátit, jste kdykoliv vítaní!
S pozdravem,
Barbora Ryzí, marketing manager
děkujeme Vám za milé hodnocení, potěšilo nás! Mrzí nás, že Vám pokoj nevyhovoval, v těchto situacích je vždy možnost obrátit se na naši hotelovou recepci, která Vám může nabídnout jiný pokoj, podle aktuálních dostupných kapacit.
Budeme rádi, když náš hotel znovu navštívíte, jste kdykoliv vítaní.
Byli jsme naprosto nadšení přístupem personálu. Radili nám kam na výlety, byli celou dobu pobytu naprosto profesionální a to musím říct, že jsme měli i trošku nadstandartní požadavky. Při odjezdu se ptali co se nám nelíbílo, a jediné co jsme mohli vytknout tak nedostatek odpočívací zóny ve welnes, což nám potvrdili, že dochází k jeho nové rekonstrukci. Byli jsme na ochutnávce růžových vín. Ikdyž máme raději bílé vína – byli jsme naprosto spokojení. Snídaně byly příjemné a bohaté. Jako pozornost jsme dostali domácí marmeládu z vína vyráběnou přímo v hotelu.
Ne toto je jeden z nejlepších pobytů v rámci slevomatu, které jsme absolvovali. Někdy je to cítit ze strany personálu, že přijíždíte s nějakou slevou. Tady ne, pobyt byl vážně profesionální a bezva.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Dobrý den,
moc Vás zdravíme z našeho Wine Wellness Hotelu Amande a děkujeme Vám za krásné hodnocení, i čas, který jste strávili v našem hotelu, obojího si velice vážíme. Našim cílem je, aby se hosté u nás cítili více něž komfortně, pokud to bude v našich silách, rádi pro ně zajistíme první i poslední. Jsme rádi za Váš příjemný dojem ze služeb našeho hotelu a budeme rádi, pokud si Váš pobyt u nás zopakujete. Jste kdykoliv vítáni!
Se srdečným pozdravem,
Barbora Ryzí, marketing manager