Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jízda v novém Ferrari 458 Italia nebo v Lamborghini Gallardo LP560–4
Hodnocení podniku SportDrive.cz
Jízda v normálním provozu – 30 km (doba jízdy asi 20 minut). Absolutní nespokojenost a zklamání obdarovaného, až jsem se styděla, jaký dárek jsme kamarádovi s manželem darovali za ty peníze… No drahá zkušenost.
Rychlá komunikace – když nebylo Lamborghini k dostání na náš termín, byli ochotni navrhnout termín i mimo platnost voucheru.
Výborný nápad a zážitek.
Škoda jen, že si řidič nemohl vyzkoušet, co to auto dokáže a musel se řídit předpisy na silnicích a dálnicích..
Profesionální a velmi přátelský přístup. Udržovaný vozový park.
Tento zážitek byl koupený jako dárek a měl velký úspěch.
Firma nevyužívá žádný okruh, jezdí se za běžného provozu na dálnici, v současné době dokonce ani to ne – jelo se v pražských tunelech!! Čili pokud to člověk chce rozpálit (k čemuž průvodce povzbuzuje), nutně musí porušovat dopravní předpisy, pochopitelně na vlastní nebezpečí a nebezpečí ostatních okolo. Tenhle zážitek z principu není v pořádku :-( Kdyby tuto firmu někdo nahlásil, stačí policajtům stát chvíli poblíž a jen inkasovat.
Děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že hodnotíte zážitek jednou hvězdičkou za to, že probíhá v běžném provozu, přesto že to v nabídce avizuje. Jízda rozhodně neprobíhá pouze v pražských tunelech. Tunelem se jede pouze jednu část trasy. A v tunelu je to opravdu zážitek. Ten zvuk... <3
Náš názor na jízdu v běžném provozu je tento:
Naše jízdy probíhají v běžném provozu a mnozí zákazníci jsou z toho překvapení. "Proč jízda není na uzavřeném okruhu?" je velmi častý dotaz. Rádi bychom proto vysvětlil, proč je jízda v běžném provozu tím nejlepším způsobem, jak si supersport poprvé zařídit.
Jízdy na okruhu jsou několika násobně dražší a v autě tak strávíte nesrovnatelně kratší dobu za vyšší částku. Na okruhu je potřeba mít určité znalosti a zkušenosti. Je třeba dodržovat závodní stopu, je třeba sledovat další závodníky, je třeba neustále hlídat rychlost (jedete po 15 m široké, prázdné cestě, kde je velmi těžké vnímat rychlost. Jedete 200 km/h, ale pocitově je to třeba 120 km/h. Poté přijde zatáčka a vy do ní nezabrzdíte). I z těchto důvodů to na okruhu většinou funguje tak, že první kolo řídí instruktor a druhé řídíte Vy. Za 4 minuty, co řídí instruktor a 4 minuty, co řídíte Vy, se zkrátka nedá vše uvedené naučit. Další nevýhodou je to, že na okruhu se auto nedá pojistit. V případě nehody jste tak zodpovědní za hodnotu vozidla v plné výši.
Naopak na běžný provoz jste zvyklí, víte jak se v něm chovat a co od něj očekávat. V autě strávíte delší časové období, takže máte více času na to, se s autem sžít. A především, tato auta byla stvořena pro jízdu na okresních cestách. Když se jde majitel Ferrari o víkendu ve svém skvostu projet, auto vezme na okresní cestu. A ví přesně, proč to dělá. Okresní cesty jsou plné ostrých zatáčet. Do zatáčky je potřeba zprudka zabrzdit. V zatáčce zažijete velké přetížení, auta totiž neuvěřitelně "drží" a zatáčku je možné projet velmi rychle. A za zatáčkou? Tam zase zprudka na plyn, kdy Vás 560/570 koní zatlačí do sedačky, jako když startuje letadlo. Následuje rovinka a za ní další zatáčka. Brzda. Přetížení. Plyn. Rovinka. A zas a znova. Přesně o tom je jízda v supersportu. Chápeme, že si chcete vyzkoušet i vyšší rychlost, proto vede část naší trasy i po dálnici. Ono ale jet vysokou rychlostí a držet volant rovně zase tak zábavné není. Proto je větší část naší trasy právě na okresní cestě. To je totiž nejlepší způsob, jak zažít svoje poprvé s Ferrari, nebo Lamborghini.
Vše v naprostém pořádku
Díky moc! :)
Manžel byl v sedmém nebi a stále je. Určitě to stojí za to. Líbilo se mu zrychlení a zvuk motoru. Díky
Děkujeme za hodnocení. Je pravda, že při řízení supersportu si člověk připadá jako v ráji :)
Úžasná jízda. Perfektní přístup. Bylo to k 18 narozeninám pro syna.
Moc děkujeme za recenzi, rádi jsme Vašeho syna potěšili :)
Instruktor Petr byl velmi ochotný, jizda super. Urcite využijeme znova
Petrovi posíláme pochvalu a Vám velké díky! :)
Prostředí, ochota personálu, vybraná trasa.
Výška doplatku za benzín
Děkujeme za všechny 3 pochvaly :)
No jo, rychlá auta něco žerou, občas i trávu kolem cesty :D