Tip: Připravili jsme pro vás přehled o tom, jak zpracováváme osobní údaje. Odkaz na něj najdete vždy v uživatelském menu, nebo se podívejte zde.

Velikonoce v Jizerkách s wellness a polopenzí: pomlázka i speciální menu

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku
Velikonoční menu a pomlázka na pokoji
Velikonoční menu a pomlázka na pokoji
Odpolední a večerní wellness bez omezení
Odpolední a večerní wellness bez omezení
2. místo v soutěži Czech Hotel Awards 2017
2. místo v soutěži Czech Hotel Awards 2017
2 osoby, 3 dny (2 noci)

Termín

V období do 8. 4. 2018 podle dostupných kapacit.

V ceně balíčku

  • 2× ubytování pro dva v dvoulůžkovém pokoji
  • 1× welcome drink pro dva
  • 2× snídaně formou teplého a studeného bufetu (od 8.00 do 9.30 hod) pro oba
  • 1× večeře výběrem z menu pro oba
  • 1× večerní velikonoční menu pro oba
  • Neomezený vstup do wellness (od 15.00 do 21.00 hod): finská sauna, parní sauna, bylinková bio sauna, ochlazovací káď, whirlpool
  • Pomlázka na pokoji
  • 30% sleva na masáže (je potřeba objednat předem)
  • Wi-Fi připojení
  • Parkování před hotelem
  • Úschovna kol a lyží
  • Sportovní vyžití a hry: kulečník, stolní tenis, antukové hřiště na volejbal, travnaté hřiště na volejbal/nohejbal 

Strava

Polopenze

  • Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
  • Případné dotazy směřujte na e-mail info@amantis.cz nebo na tel. 608 737 730. 
  • V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky. 
  • Děti do 1,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku, bez stravy a služeb zdarma.
  • Děti a osoby od 2 let mají pobyt za příplatek 440 Kč / noc vč. polopenze.
  • Dětskou postýlku vám půjčí za 100 Kč/noc.
  • Místní poplatek je 15 Kč/osoba/noc.
  • Domácí mazlíček s vámi může bydlet za 100 Kč/noc.

Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.

6 300 Kč 3 999 Kč
Vyprodáno 6 300 Kč 3 999 Kč
Ukončeno

Jaká je nejoblíbenější velikonoční tradice? Sbalit se a vyrazit na hory!

Vykoledujte si parádní velikonoční dovolenou v Jizerských horách a prožijte 3 dny v Amantis Vital Sport Hotelu – perfektně si zarelaxujete ve wellness, odpočinek podle chuti proložíte sportem a samozřejmě i výlety po okolí. Toulat se můžete lesy, stoupat na vrcholky hory i do kraje shlížet z rozhleden.

Nepřijdete ani o velikonoční pomlázku a sváteční dobroty – překvapení najdete na pokoji a jeden večer se bude podávat speciální menu. 

Velikonoce se vám nehodí? Koukněte na druhou nabídku hotelu s vouchery platnými až do konce listopadu. 

Pochvala od hostů i odborné poroty

Hotel si chválí hosté, takto vše shrnula např. Veronika: „Skvělé ubytování, pěkný wellness, bohaté snídaně a výborné večeře. Obsluha jak v restauraci, tak na recepci milá. Nebyl žádný problém s pejskem. Velké plus je les kolem a klid.“ (listopad 2017), ale pyšní se také významným oceněním v soutěži Czech Hotel Awards: pro rok 2017 obsadil 2. místo v kategorii 3* hotelů v Libereckém kraji

Příjezdová cesta, která byla v hodnoceních vadou na kráse, už je také vyspravená – obec ji vysypala kamením. Pokud ale budete chtít, můžete vůz nechat na velkém neplaceném parkovišti u hlavní silnice a personál hotelu vás tu vyzvedne. To je servis! 

Na túry i rozhledny

Okolí je učiněným turistickým a cyklistickým rájem: vydat se můžete do Harrachova (11 km) k Mumlavskému vodopádu, na nejvyšší vrchol Smrk (1124 m n. m.) nebo rozhledny Štěpánka, Tanvaldský Špičák a Černá Studnice.

V Josefově Dole začíná naučná stezka Jedlová, která vede k vodopádům na stejnojmenném potoce. Spodní část trasy k Černé tůni je upravená, takže tu projedete i s kočárkem – a u Černé tůně posedíte u piknikového stolu. 

Nové síly načerpáte ve wellness

Po dni v terénu vám přijde vhod hotelové wellness centrum se třemi typy saun, ochlazovací kádí i whirlpoolem, kam máte po celou dobu pobytu vstup zdarma. Otevřené je od 15 do 21 hodin, takže tu příjemně zregenerujete a ráno můžete začít znovu se sportem.

Sport a zábava v areálu hotelu

V areálu jsou hřiště na volejbal, nohejbal a tenis, na jaře můžete večer posedět u ohýnku nebo si oddychnout v zahradě s malým jezírkem či na terase. A děti? I ty se tu vyřádí dosytosti. Hotel pro ně připravil vnitřní i venkovní koutek s prolézačkami, houpačkami, pískovištěm a trampolínou. 

Příjemné čisté pokoje a polopenze

Celý objekt prošel rekonstrukcí, interiéry jsou moderní a pokoje velmi útulné a čisté. Vy se zabydlíte ve dvoulůžkovém pokoji s vlastním sociálním zařízením, kde budete mít také svou televizi, trezor na cennosti a samozřejmě Wi-Fi.

Ráno zahájíte vydatnou snídaní, kterou si poskládáte u švédských stolů plných teplých i studených dobrot, večeři si pak jeden večer vyberete a druhý den se můžete těšit na zmiňované sváteční menu. Připravují tu moderní a lehké pokrmy a menu obohacují i o regionální gastronomické pochoutky.

Amantis Vital Sport Hotel
Na Novině 401, Desná - Desná III, 46861

Amantis Vital Sport Hotel

Na Novině 401, Desná – Desná III

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Bezbariérový přístup
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Vezměte děti, máme koutek!
Máme dětské hřiště
Wellness
Vlastní restaurace
Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
Kolárna
Lyžárna
Lukáš

Skvělé jídlo, čisté prostředí, přijemný personal.

Veru

Vše. Nové vybavení, hezké pokoje čisté, super snídaně i večeře a obsluha byla v pohodě.

Veronika

Všechno bylo fajn, hotel krásný a personál příjemný.

Jak uplatnit
  • Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
  • Případné dotazy směřujte na e-mail info@amantis.cz nebo na tel. 608 737 730. 
  • V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky. 
Děti
  • Děti do 1,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku, bez stravy a služeb zdarma.
  • Děti a osoby od 2 let mají pobyt za příplatek 440 Kč / noc vč. polopenze.
  • Dětskou postýlku vám půjčí za 100 Kč/noc.
Příplatky
  • Místní poplatek je 15 Kč/osoba/noc.
  • Domácí mazlíček s vámi může bydlet za 100 Kč/noc.
Storno podmínky

Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.

Chybí vám nějaké další informace?

3 Zeptejte se nás na cokoliv
Kalkulace ceny
O podniku

Hodnocení podniku Amantis Vital Sport Hotel

Hodnocení podniku Amantis Vital Sport Hotel

4,5/5 (226 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jitka

byli jsme tam v zimě a spokojeni, teď na jaře je to taky moc krásné, ochotný personál, hezké ubytování, v zimě i na jaře je co dělat, tak nás ještě čeká to vyzkoušet v létě

25. 5. 2018
Josef

Čisté pokoje, příjemný personál, hezká příroda

Přístupová cesta je tankodrom.

23. 5. 2018
Jana

Výborná volba hotelu, strašně ochotný a milý personál, vstřícná domluva a snaha zajistit nám pobyt ke vši spokojenosti. Měli jsme sebou roční dítě a vše proběhlo v klídku. Wellness též skvělý, první den jsme měli mít hotel celý pro sebe paní z recepce nám volala ještě před příjezdem s tím, co bychom si přáli a kdy zapnout. Jídlo též na jedničku. Opravdu za nás není co vytknout. Moc jsme si pobyt užili.

Nic takového nebylo.

17. 5. 2018
Jitka

čistota, příjemný personál, krásné wellness, výborné snídaně

k večeři polévka a hl. jídlo, doporučila bych variantu místo polévky zeleninový salát

1. 5. 2018
Eva

Personál, jídlo v pořádku. Krásné wellness.

17. 4. 2018
Pavlína

Moc pěkná prostředí, vše čisté obsluha ochotná, včetně paní masérky. Jídlo výborné. Doporučuji

16. 4. 2018
Ota

Vse

Rozvrzana postel :-D

29. 3. 2018
Vykryla

místo i wellness moc fajn, snídaně parádní

večeře byly slabší.. připomínalo to trošku školní jídelnu.

19. 3. 2018
Anonym

Příjemné prostředí. Pokoje útulné. Výborné snídaně. Krásná okolní krajina.

Na pokoji nebyl fén (v dnešní době už samozřejmé vybyvení). Ale naštěstí mi byl na vyžádání zapůjčen na recepci. Wellness bych zhodnotila průměrně. Nic velkého. Cena masaží je celkem vysoká i po slevě. A večeře na rozdíl od snídaní nebyly nic moc. Myslím, že když je polopenze, tak by to nemělo znamenat levné jídlo. Výběr ze dvou jídel je dost málo. Navíc když jsou obě dost tučné. Nějaké odléhčené třetí jídlo nebo salát na výběr si myslím, že by mnohé dámy uvítaly. Ale jinak celková spokojenost :-)

18. 3. 2018
Jana

Naprostá spokojenost, hotel umístěn mimo civilizaci, což je parádní odreagování od hektickeho života. Velice příjemný a vstřícný personal.

17. 3. 2018
Vladimír

Výborná kuchyně, obsluha a wellness

12. 3. 2018
Pavel

Ubytovaní: Rozhodně to byla kvalita pokojů. Pokoje byly kvalitní, upravené, stylové a hlavně čisté. Především chválím koupelny a to v čistotě. Nikde nebyl vidět starý zčernaly či odloupaný silikon. Pokoje byly čisté prostorné s dostatkem odkládacích prostor.

Strava: Jídlo bylo výborné i dostatečné porce. Nikdy nic nechybělo. Na snídaních dostatek všeho.

Personál: Paní recepční byla sympatická, vše nám ukázala, provedla nás hotelem a vždy byla milá a usměvavá. Co se týče personálu baru, snídaně a večeří, tak není co dodat, vše v pořádku a bez problémů. Stejně tak zaměstnanci wellnes centra,

Rozhodně se sem vrátím a děkujeme personálu za jejich práci!

Nedostatek ze strany hotelů žádné. V případě postavené plaveckého bazénu (omezení na plavecký bazén), tento hotel nebude mít chybu (pokud zůstane obsluha stejná případně stejně milá).

Toto již hotel neovlivní, ale nevychovanost a nedodržování základních pravidel slušného chování a především hygienických pravidel. Před vstupem do wellness je neosprchovat je nechutné.

7. 3. 2018
Votrubova

Úplně vse!ubytovani, prostředí, neskutečné vstřícný personal to se jen tak nevidí, Kradne a čisté pokoje, služby .doporucuji vsem!

6. 3. 2018
Viktorie

Do hodnocení přidávám e-mail, který jsem zasílala na podporu slevomatu, doporučuji přečíst, pokud se chystáte na návštěvu hotelu.

Co mohu pochválit je wellnees. Krásné prostředí, čisté. Neomezený vstup je fajn. Ručníky a prostěradla byla vždy k dispozici.
Dále pak úklid pokojů, uklizečky velmi milé, ochotné.

Konkrétně bych ráda reklamovala možnost využití skibusu, na stránkách Slevomatu v popisu nabídky je nabízená možnost využití skibusu. Do hotelu jsem začátkem ledna volala, chtěla jsem si domluvit odvoz do hotelu „shuttle“ busem (viz. stránky hotelu: http://www.amantis.cz/cs/kontakt/), bylo mi řečeno, že takhle dopředu se to neobjednává, že až přijedeme na místo, ať zavoláme a že pro nás přijedou. Dále jsem se ptala na ceny odvozu skibusem, bylo mi řečeno, že skibus po městě (Desné) je za 200 Kč a do Harrachova (cca 15 km) je to 50 Kč. Přišlo mi to velice zvláštní, nicméně jsem říkala, že skibusy nám upřesní až na místě.

Včera tzn. 12.2.2018 jsme dorazily do Harrachova a volali jsme, abychom se domluvily kdy a kde nás vyzvednou. Bylo nám řečeno, že jednak skibus se objednává dopředu (nechápu , proto info z prvního lednového telefonátu) a další zásadní informací bylo, že skibus se jim nedávno porouchal a že není k dispozici, ale že po Desné není problém nás dovézt osobním autem správce. Nabídly nám, ať si vezmeme z Harrachova taxi, že se zaplatí půl na půl (půl my, půl hotel). Taxíkem jsme tedy jely, za 15 km jsme zaplatili 521 Kč. Při příjezdu do hotelu byly zase změny, řečeno nám bylo, že zaplatíme 150 Kč/ osoba tzn. 300 Kč celkem a že zbytek doplatí ony. Neřeším, hloupou 50ti korunu v rozdílu, paní popřela, že by cokoliv o „půl na půl“ tvrdila. Nevadí, taxík jsme už zaplatily, nic jsme dělat nemohly.

Další den ráno tzn. dnes 13.2.2018 jsme na recepci zjišťovaly, kdy a jak nás může pan správce osobním autem hodit do města na zastávku (hotel je 5 km od zastávky ve městě), díky veřejné dopravě jsme schopni se dostat na sjezdovku. Další změnou bylo to, že pan správce má dovolenou a v celém hotelu není auto ani člověk, který by nás tam hodil.

S dovolením zrekapituluji: voláte měsíc dopředu, zjišťujete si možnosti, vše je odsouhlaseno – potvrzeno. Přijíždíte na zájezd bez auta, s tím, že využijete skibus. Dostáváte informaci, že se porouchal. (Ano, opravdu tuto informaci dostáváte v den nástupu na zájezd. Myslím si, že tato dost podstatná informace měla být rozeslána na e-mail popř. napsaná na webových stránkách hotelu). Jediná možnost jak se dostat do hotelu je využít taxík. Taxíkem jedete, protože Vám nic jiného nezbývá. Na hotelu dostáváte info o tom, že je možné ráno vás osobním autem dovézt na zastávku ve městě. Tuto informaci vám ráno vyvrátí – na sjezdovku vás nemá kdo a s čím odvézt. Wellness na hotelu funguje až od 15hod, kolem hotelu jsou všude jen lesy. Nikde nic. Sedíte na hotelu a čekáte až někdo zařídí něco, co zařízené dávno mělo být.

Dalším bodem reklamace bych ráda uvedla večeře, v nabídce je napsáno, že večeře jsou výběrem z menu nebo formou bufetu, protože jsme na hotelu podruhé, věděli jsme, že je na výběr (minulý rok se nás ptaly, co chceme). Tento rok k nám přišla paní číšnice a předala nám papír se 3mi jídly k výběru. Při snaze to změnit, nám paní recepční s paní vedoucí kuchařkou popřely to, co jsme díky Slevomatu měly na papíru napsáno (tedy konkrétní informace „co je v ceně“). Včera večer jsme situaci vyřešily tak, že jsme si mohly vybrat i z kompletního jídelního lístku (nikoliv ze tří menu).

Oproti skibusu jsou večeře k pousmání, protože přece jen, když jedete na lyžařský zájezd, nechcete celé dopoledne sedět na hotelu. Do přílohy přidám screenshoty z nabídek, kde skibus potvrzují. Dále i večeře jsou napsány jinak, než doopravdy bylo.

Aktuálně je 11:37, my sedíme na hotelu, nachystány v lyžařském oblečení, od 10 hodiny ranní. Bylo nám totiž řečeno, že pan správce dorazí autem kolem 10 hodiny. Tak jsme zvědavé, jestli se dneska na tu sjezdovku dostaneme.

…Nakonec jsme se dostali po 13hod…

Vyjádření partnera
Amantis Vital Sport Hotel Před 3 měsíci

Dobrý den, nezbývá mi než se rovněž k celé situaci vyjádřit. K této reklamaci, jsem se v den jejího odeslání na Slevomat, právě Slevomatu vyjadřovala.
Cituji: "Děkuji Vám za zaslání níže došlé reklamace, ale bohužel nevím, co přesně Vaše klientka reklamuje.... neboť v balíčku ani v popisu našeho hotelu u nabídky na portálu Slevomat se o ski busu nehovoří. Co jsem tedy porušila? To že si klientka zakoupila voucher přes Váš portál, ale ráda by čerpala služby pro pasantní klientelu, jak jistě chápete, není mou věcí. Dopoledne jsem se slečnou telefonicky hovořila a nabídla jsem jí, jako ústupek z mé strany, že jim v případě využití taxi služby uhradím polovinu nákladů (což se při transportu z Harrachova skutečně stalo) a věřte, že jsem se k této skutečnosti nikde nezavázala. Na ski je dovezl náš správce, který se vrátil z volna, svých osobním vozem.

Co se týká hotelových večeří: v nabídce stojí formou bufetu NEBO servírovaným menu - žádnou podmínku jsme neporušili. Ani v loňském roce, jak paní tvrdí, jsme hostům nedávali vybrat večeři z bufetu nebo servírovaného menu. Jsem zde 3. rokem a vím, co se mi v hotelu děje. Všichni klienti, kteří dosud na hotelu bydleli, tuto nabídku pochopili, stačilo zavolat a zeptat se, rádi při nejasnostech podáme vysvětlení. I přes toto vše jsme slečně nabídli jídelní lístek, ze kterého si při první volbě chtěla zvolit hovězí steak, chápu, ale tento pokrm určitě neodpovídá ceně polopenze v námi prodávaném balíčku." Ještě bych chtěla podotknout, že si slečna nevybrala z námi nabízených večeří ani jeden večer... vždy jí byl tedy nabídnut jídelní lístek, aby si večeři zvolila. Trochu mě mrzí, že o tomto není v dané reklamaci zmínka...
Vše se snažím řešit ke spokojenosti klientů, ale i klient by si měl rozhodnout, zda je pro něj zajímavější zakoupit si balíček včetně polopenze či ne.
Nabídla jsem rovněž slečně, že se s ní osobně potkám a vše s ní proberu i osobně, tohoto však nevyužila.

Rovněž chápu, že náš hotel ani jeho služby nebudou sympatické všem našim klientům, byť se o to budeme i nadále snažit.

I ve vyjádření Slevomatu je uvedeno, že se opravdu v naší nabídce nic o Skibusu nepíše a proto berou reklamaci jako bezpředmětnou.

Je mi líto, že si musíme tyto informace sdělovat přes tento web než při osobním jednání.

S úctou

Ing. Petra Vokasová, ředitelka hotelu

4. 3. 2018
Jiří

ochotný personál, kvalitní kuchyně, příjemné prostředí,

2. 3. 2018
Martin

Díky mému zaměstnání se dostanu do různých koutů světa a bydlím ve spoustě hotelů (pracuji jako steward pro leteckou společnost) a mohu upřímně říct, že servis nabízený tímto hotelem je opravdu na úrovni. Vstřícný personál jak na recepci, tak na baru. S ničím nebyl problém. Přijeli jsme o zhruba půl hodiny dříve a byli jsme ubytováni. Útrata na baru byla psána na pokoj a placena při odjezdu. Pán který nás obsluhoval večer při večeřích byl velice příjemný a komunikativní a vždy se snažil co nejvíce vyhovět. Usměvavá paní na recepci nám vše ukázala, včetně toho kde se nachází náš pokoj, kde wellnes. Nabídla nám možnost lyžárny. Poradila kam na lyže a jak je co daleko a jak se kam dostat. Vynikající domácí večeře (nabídka ze 3 hlavních jídel plus polévka), skvělé snídaně. Všude bylo čisto a naklizeno. Pokud budu příští rok zvažovat dovolenou na lyžích volba je jasná :) Děkuji za skvělý zážitek z pobytu, resp. oba děkujeme, moc jsme si to užili!

Nechce se mi to psát do „co se nelíbilo“ jediné na čem by se dalo zapracovat je WiFi připojení (znáte to pražáci :D ), ale chápu, že na horách to není zase tak jednoduché.

Vyjádření partnera
Amantis Vital Sport Hotel Před 3 měsíci

Dobrý den, na tohle musím zareagovat a velmi poděkovat za milá slova uznání. K WiFi mohu pouze uvést, že máme 2 nezávislé poskytovatele, ale v zimě je to horší :-) Bohužel jsme uprostřed lesů a současné klimatické podmínky tomu nepřidávají.
Budeme se moc těšit na Vaši další návštěvu!
Příjemný den Petra Vokasová

27. 2. 2018
Jirka

Ochotný personál, pěkný, útulný hotel.

Cesta k hotelu, ale pokud je obecní tak s tím hotel asi bohužel nic neudělá.

Vyjádření partnera
Amantis Vital Sport Hotel Před 3 měsíci

Dobrý den, ano cesta je bohužel obecní, patří obci Desná. Velmi se snažíme, aby nám cestu udržovali v alespoň trochu slušném stavu, avšak věřte, že to není jednoduché... Děkujeme za Vaši návštěvu.
Petra Vokasová

24. 2. 2018
Jan

Klidné místo, výborná strava, ochotná paní recepční, výborné
lyžování, hlavně pro děti.

Příjezdová cesta špatná, ale dá se to přežít.

22. 2. 2018
Monika

Pěkné ubytování s wellnes, super stravování – moc se nám líbilo

14. 2. 2018
Lucie

Vše na 1:-)

9. 2. 2018