Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Svět z ptačí perspektivy: 25minutový vyhlídkový let nad Ostravou a okolím
Hodnocení podniku iCARUS
Voucher byl koupený jako dárek, dva měsíce byl pevně stanovený termín s hodinou. O změně času odletu jsem byla seznámena den předem, jako člověk který nesleduje e‑mail každý den si ho pak přečetla samozřejmě pozdě. I když pan pilot volal, bohužel tím, že se počítalo s odpoledním letem a dopoledne jsem z pracovních důvodů telefon vzít nemohla, let se uskutečnil bez nás. Následná domluva pak zněla jasně – nedostavili jste se, snažili jsme se dovolat, máte smůlu. Dva měsíce pevně daný čas.
Každý se tedy minimálně 3 dny před odletem nehněte od e‑mailu a telefonu, abyste se nenachytali stejně jako já :(
Dobrý den, jak je uvedeno v popisu akce, při rezervaci si neurčíte přesný čas, ale vybíráte si rozmezí mezi 9-13 hod, nebo 13-17 hod. Bohužel kvůli přidělování dalších cestujících do letadla dle váhy, nelze zaručit toto rozmezí. E-mail s konkrétním časem jsme Vám poslali 2 dny před letem. V den akce jsme Vám neúspěšně 5x volali. Vy jste se nedostavila ani v hodinu, o které jste si myslela, že se let uskuteční. Let jsme tak museli odletět se zákazníkem, který se k letu dostavil. Proto již není možné vyhlídkový let znovu opakovat.
Icarus AG
Let byl parádní, počasí vyšlo.
Termín domluven dlouho dopředu a přesto se jednou let zrušil-i to se může stát, že letadlo potřebuje servis a podruhé se tedy uskutečnil dle domluvy, ale na SMS a emaily poskytovatel nereagoval, číslo v nabídce bylo odpojené a až v den letu, kdy už jsme byli na cestě na 12h na letiště se pán v 11h ozval, zda s letem počítáme a budeme na letišti 11:45h. A to z jiného čísla. Takže při domluvě se obrňte trpělivostí.
Pilot byl veselý, přátelský. Domluva v pohodě.
Nic, nebylo co.
Ještě jsem neletěl , 4× byl let zrušen /údajně ohledně počasí i když víkendy s pěkným počasím se daly vybrat, potom bylo údajně letadlo v servise . 4 víkendy jsem promarnil čekáním na zaplacený let , 1 x jsem jel na letiště zbytečně, asi 20 minut před letem jsem dostal informaci , že se neletí. Ze strany letecké společnosti bylo jednání slušné, ale výsledek byl nulový. Takže asi takhle.
Dobrý den, je nám líto, že se zatím let neuskutečnil. Bohužel pošasí v podzimních měsících nám moc nepřeje. Nejlepší je využít vouchery v jarních nebo letních měsících, kdy létáme témeř každý víkend.
Icarus AG
Po domluveni termínu nikdo na letišti nebyl. Telefony nikdo nebral. Takže super dárek.
Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění. Klientům vždy v týdnu před letem posíláme potvrzovací e-mail. Pokud jste e-mail neobdrželi, mohl spadnout do spamu nebo je chybná e-mailová adresa.
Icarus AG
Leťet nad Brnem
Od jara jsem se snažil let domluvit a až na podeváté, ano 9× to nevyšlo, kvůli počaś, potom bylo rozbité letadlo, potom bylo zas letadlo v Ostravě nebo málo zájemců v daný den a tak pořád dokola. Až na podzim to vyšlo
Dobrý den, omlouváme se za komplikace, bohužel nemůžeme ovlivnit počasí a pravidelný servis letadla. Jsme rádi, že se Vám vyhlídkový let líbil a byli jste spokojeni.
Icarus AG
Vše bylo super. Můžu vřele doporučit;-)
VELMI OCHOTNÝ PILOT. PŘÍTEL PŘEVZAL ŘÍZENÍ V PODSTATĚ PO STARTU A NEPUSTIL SE HO AŽ PŘED PŘISTÁNÍM. PILOT PROVÁDĚL I RŮZNÉ KOUSKY, OSÁDKA BYLA NADŠENÁ. LETĚT BYLO MOŽNO PODLE PŘÁNÍ, PROBĚHLO I NĚKOLIKERÉ ZAKROUŽENÍ NAD BYDLIŠTĚM :-)
LET NEPROBĚHL V DANÉM ČASE, MUSELI JSME SI POČKAT, ALE VYPLATILO SE.
Dobrý den, jsme moc rádi, že se Vám let líbil. Co se týká času, tak pokud je na letišti velký provoz, nebo některý z klientů před Vámi dorazí později, tak se nám čas letů posune.
Icarus AG
Kupováno jako dárek. Obdarovaný byl nadšený, čistých 20" pilotování, skvělý přístup pilota. Vřele doporučuje a plánuje další let. :)
Vše super
krásný výhled, super zážitek..
Krásný výhled, let bez problémů
Organizace (domluva terminu letu, neúplné informace o průběhu letu)
Dobrý den, jsme rádi, že se Vám let líbil. Na organizaci letů jsme zapracovali a pro příští rok bude vše v pořádku.
Icarus AG
bezva pilot, úžasný zážitek
zapomněli nám oznámit zrušení letu kvůli počasí, jeli jsme zbytečně do Brna
cena odpovidala kvalite, prijemny pilot
komunikace pred naplanovanim terminu
Bohuzel jsme nebyli informovani ze strany podniku ani jejich zamestnancu o tom, ze treti pasazer bude „pilotem na jeden den“ a poleti s nami. Pilot pouze sedel vedle, velkou cast cesty naprosto prvni let cloveka – amatera. Podnik uvadi ve voucheru, ze je mozne, ze jedno misto bude obsazeno dalsim zakaznikem – ale ne jineho voucheru s jinym duvodem.
Velice nebezpecna cesta.
Kazdopadne nasledna komunikace se Slevomatem ohledne problemu probehla na jednicku.
Vážená paní, děkujeme Vám za připomínku k letu. Voucher „Pilotem na zkoušku“ obsahují všechny lety uskutečněné nad Brnem. Omlouváme se, jestli jsme Vás osobně o tom neinformovali, nicméně u akce ve Slevomatu byly tyto informace napsané. Výběr byl: pilotem na zkoušku a vyhlídka. Letadlo má duální řízení a proto je vždy plně pod kontrolou našeho pilota. Vaše bezpečnost je pro nás nejdůležitější. Rozumíme, že pro ženu, která poprvé sedí v letounu to může být nepříjemný pocit a tímto se Vám omlouváme.