Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Kompletní pánský balíček: střih i styling přímo na míru
Hodnocení podniku Studio Hany Klůcové
Nespokojenost – kdyby se přítel až po střihání neozval, že v ceně má být také mytí hlavy, nedočkal by se toho…a střih ne zrovna rovný (během 10 minut byl ostříhaný). Nedoporučuji.
Hodnocená nabídka: Barvení obočí a řas, úprava obočí ve Studiu Hany Klůcové
Na voucheru bylo slíbeno mytí vlasů. Na to nedošlo. Kadeřnice se nezeptala. Stříhání průměrné. Příště syna pošlu do 100CZK a vyjde to nastejno.
Velmi příjemná slečna kadeřnice.
Docela chaoticky naobjednané zákaznice..
Totální neschopnost slečny domluvit se na termínu. Ona je tím, kdo by se měl snažit „nahánět“ klienty, naopak by to opravdu být nemělo, zákazníka to odradí.
Přítelovo stříhání trvalo pár minut, za 10 min byl venku. Asi by očekával trochu lepší péči. Ostříhání průměrné, na první pohled OK, ale doma jsme zjistili, že jedna strana je udělaná asi velmi narychlo – vlasy sestříhané nerovnoměrně, až bych řekla „odfláknuté“. :-(
Býti provozovatelem salonu, zamyslela bych se na kvalitě svých služeb.
Perfektní střih, perfektní práce, opravdu jsem byl velmi spokojený a účes je velmi pečlivý, mám radost, že jsem zvolil tento voucher!
Chtěla jsem jen zkrátit konečky, takže vše v pohodě.
Příjemné prostředí , příjemný personál
Lokalita a domluva při rezervaci.
Zrovna ofina, která jde nejvíce vidět byla dost zubatá.
(Mělo to výhodu, že jsem si musel denně gelovat vlasy, ať mohu mezi lidi).
- Ochotná slečna kadeřnice
– Rychlé ostřihání
- Doma jsem si musel dostřihat vlasy těsně u uší, které rostou opravdu blízko uší (většina kadeřnictví to nedodělá, tedy jsem už zvyklý)
Milá kadeřnice.
Příjemná a velmi šikovná kadeřnic, konečně mám na hlavě co jsem si přála.
Profesionalita rychlost velice příjemná kadeřnice. Dostala jsem přesně to co jsem si přála moc děkuji a těším se na další schů. Mohu jen na 100%doporučit
Nemám co vytknout
Slečna byla vcelku příjemná. Se střihem jsem spokojen
Nedošlo k mytí. V případě, že je mytí součástí zaplacené služby, očekával bych ho. Nebo domluvu, v případě, že se mytí neuskuteční. Já bych ho například z osobních důvodů odmítl, ale to slečna přeci nemohla vědět :-) Bez ptaní ostříhat a rozloučit se nedělá dobrý dojem. Osobně si myslím, že má-li slevomat pro kadeřnictví fungovat jako „nábor“ nových klientů, funguje to. A zákazník ve dveřích je v dnešní době skoro zázrak, je škoda nechat ho uplavat jinam. Ale to je můj osobní názor, přeji hodně zdaru, třeba trochu lépe :-) Se střihem jsem spokojen.
milá paní kadeřnice, pěkné nové zařízení