Zima i léto v Tyrolsku: snídaně, bazén, lyžování i výlet do Innsbrucku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Pro Slevomat:
Dobrý den, už před týdnem jsem se na adrese " office@koegele.com "
dotazovala německy zda je volný termín který jsem si vybrala. Bohužel
stále bez odpovědi.
Dobrý den,
dnes se spojíme s manažerem hotelu a situaci pokusíme vyřešit.
Dobrý den, snazil jsem se dostat na. internetové stránky hotelu a bohužel nefungují. Zajímalo by nás, zda hotel povoluje ubytování i se psem. Děkuji
Dobrý den, Petře, pobyt se zvířaty bohužel není možný. Hezký den :-)
Dobrý den, zajímalo by nás hodnocení klientů a kalkulace ceny. Je možné doplnit? Děkujeme
Dobrý den, Emo, veškeré hodnocení naleznete, když sjedete myškou pod nabídku tak je tam velký nadpis „Hodnocení podniku“ a tam naleznete vše co zákaznici napsali. Ohledně kalkulace ceny Vám děkuji za upozornění, není přiložená k nabídce, hned to zkusíme napravit a přidat jí tam, ještě pro ujištění Vám jí zašlu na Váš email. Hezký den, David. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám stejný problém, před týdnem jsem se dotazovala emailem německy na volný termín a nikdo mi neodpověděl. Můžete se spojit s hotelem a dát mi na vědomí proč nekomunikují a zda mají volný dvoulůžkový pokoj v termínu 14. – 19.8.?
Děkuji, Ulrychová
Dobrý den,
v hotelu mají problém s personálem, který mluví anglicky. Během několika dní napojíme hotel na rezervaci přes online termíny a již žádná komunikace nebude potřeba. Omlouváme se za vzniklé potíže.