Zimní restart v Thajském ráji: 120–150 minut relaxu při masáži a rybkách
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zakoupila jsem voucher thajských masáží jako vánoční dárek. Bohužel ho
dotyčná nemůže využít kvůli zdravotním problémům. Proto se chci zeptat
zda by bylo možné vrátit peníze nebo vybrat třeba jiný zážitek. Děkuji
za zprávu.
Lucie Fišerová
Dobrý den, Lucie, voucher již bohužel nemůžeme stornovat, protože vypršela 14denní lhůta od jeho zakoupení. :( Je zde však možnost refundace – ta funguje tak, že Vám 7–30 dní po vypršení platnosti voucheru vrátíme peníze zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Více o refundaci se dozvíte zde: https://www.slevomat.cz/vernostni-program. Hezký den, Tereza.
Dobry den ,prosím chci se zeptat jestli tyto masáže jsou i v Brně děkuji .S přáním krásných svátků jarka
Dobrý den, Jaroslavo, mrzí mě to, ale voucher na masáž lze uplatnit jen v Praze, jinde Thajský ráj pobočky bohužel nemá. Přeji krásné Vánoce, Anička
Dobry den,je mozne si priplatit za olejovou masaz?Minule jsem nemohla vubec do prace ani se postavit na nohy vse mi tyden bolelo.Dekuji
Dobrý den Jaruško,
ano je to možné :) Hezký den
Dobrý den, chodíme k vám často, ale klasickou thajskou masáž bychom už nedali. Posledně nás 2 dny bolelo celé tělo. Je možné si k tomuto voucheru namístě připlatit za olejovou?Děkuji
Dobýr den Katko, ano lze za administrativní doplatek :) Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
objednal jsem si u Vás 23.1.2018 voucher na 90min. klasická thajská masáž + 30 min. Garra Ruffa + dárkové balení
Voucher mi přišel na Email a měl mi přijít poštou v dárkovém balení do 29.1.2018 a stále nic! Mám to jako dárek a už mě začíná tlačit čas! Prosím o info kdy mohu voucher očekávat?
Děkuji Horáček
Dobrý den, Davide, ve Vašem případě prosím kontaktuje vip.podpora@slevomat nebo na tel.: 222 745 354. protože ve Vašich objednávkách objednávku nevidím, na této lince Vám pomohou všechno dohledat. Hezký den, David. :-)