Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Profesionální čištění koberců nebo sedacích souprav u vás doma
Hodnocení podniku Endyho služby s.r.o.
Hodnocená nabídka: Hloubkové čištění koberců a čalounění
Moc ochotní
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Endyho služby s.r.o.
Přišli přesně v domluvenou dobu, pracovali pečlivě. Jsem velmi spokojení.
perfektně provedeno vyčištění, už jsem zakoupila i pro své dvě kamarádky.
Nic negativního. Opravdu vstřícný a profesionální přístup, doporučuji.
Skryté poplatky za parkování, extra místo, dopravu.
Dobrý den, pane Ciccotti,
děkujeme za Vaše hodnocení a dovolte mi reagovat.
Vůbec nerozumí tomu, proč uvádíte skryté poplatky a proti Vašemu hodnocení se ohrazuji.
Něž jsem Vám potvrdil Vaší rezervaci, tak jsem Vám požádal o foto sedací soupravy, jelikož jste do popisu uvedl - velká rohová sedací souprava. Voucher platí na sedací soupravu pro 5 sedacích míst. Vaše sedací souprava měla 7 sedacích míst. Konkrétně Vaše sedací souprava měla 6 sedacích míst a 1 x velký dlouhý bobek - sedák.
Tedy 7 sedacích míst. Proto jsem Vám napsal, že doplatek za sedací místo - dlouhý velký sedák je 80.-Kč.
Další věc je stání v placené zóně. informace o placení stání v zóně je uvedeno na každém voucheru a i přímo u akce. Konkrétně i na Vašem voucheru bylo uvedeno:
Parkování v placené zóně hradí zákazník a je účtováno dle platného ceníku pro zónu k ceně za dopravu.
Určitě si informaci na Vašem voucheru můžete dohledat a přečíst, že tam uvedená je.
Bohužel placená zóna není náš výmysl a vybranou částku odvádíme celou do městského rozpočtu.
Dále jste neměl zakoupený voucher na dopravu za 99.-Kč. Tedy částka 99.-Kč Vám byla účtovaná v hotovosti.
Informace o dopravě je také uvedená u akce a konkrétně text zní:
Jednoduše si vyberete požadovanou službu a přikoupíte k ní voucher na dopravu po Praze.
Uvedené doplatky jsem Vám zaslat emailem a doplatky jste nám odsouhlasil. Pokud email, kdy jste poplatky potvrdil už nemáte, rád Vám email přepošlu.
Když náš pracovník dorazil na místo, znova Vám říkal o doplatku a ten jste znova odsouhlasil.
Po čištění jste byl velice spokojený a ještě jste dal našemu pracovníkovy o 20.-Kc více nad ráme doplatku.
Ještě znova doplním, že se jednalo o doplatky uvedené na voucheru a u akce a nejednalo se o žádné skryté poplatky, jak nesprávně uvádíte!
Tedy poplatky za dopravu 99.-Kč, stání v placené zóně a čištění velkého dlouhého bobku nad rámec voucheru.
Tedy vůbec nechápu, proč pak do hodnocení uvádíte takové nejasnosti o skrytých poplatcích??...
Příště Vám doporučuji si přečíst popisek u akce a příplatky u dané akce.
Přeji Vám hezký den,
S pozdravem,
Michal Coufal
Endyho služby s.r.o.
Se službou jsem byla maximálně spokojená – pán s paní byli velmi příjemní, dostavili se přesně v dohodnutý čas a perfektně odvedli svoji práci. Za hodinku bylo vše jako nové :-) Určitě službu v budoucnosti využiji znovu!
Není co vytknout.
Velmi rychlé a kvalitní. Co nejde vyčistit (např. propiska), tak na to upozorní dopředu. Vše velmi prokouklo. Všem doporučuji.
Malý mínus u koberce – trochu zvednutý, i po uschnutí, po zatížení jsme bez problému vyřešili, takže určitě nic, proč by člověk neměl objednávat.
Dobrý den, Kateřino,
děkujeme za Vaše hodnocení, Jsme rádi, že jste byla spokojená. To je pro nás velice důležité a vždy nás potěší kladné hodnocení 😊.
Bohužel se u Vás jednalo o kusový koberec a ten se někdy zvedne. Hodně záleží na materiálu koberce, Ale jak uvádíte, stačí koberec zatížit a je vše vyřešené 👍.
S pozdravem,
Michal Coufal
Endyho služby s.r.o.
Sedačka je jako nová :) Doporučuji.
Není co vytknout ;)
Nasazeni, pracovniku.
ochota personálu
Delší schnutí sedačky, cca 1 den, což je dobré vědět dopředu
Dobrý den, paní Kateřino,
děkuji za Vaše hodnocení. Je velice těžké odhadnou jak dlouho bude sedací souprava schnout. Proto takovou informaci neuvádíme ani u akce.
Pokud se nás zákazník ptá, jak dlouho sedací souprava bude schnou, vždy říkáme, že je těžké dobu odhadnou. Každý materiál schne jinak a záleží na vlhkosti bytu a na počasí.
Některý materiál nám schne pod rukama a bohužel některý schne déle.
Často se nám stává, že zákazník je spokojený, ale vadí mu délka schnutí a pak si stěžuje popřípadě uvádí horší hodnocení.
Ale bohužel, jak už jsem uvedl, schnutí nedokážeme odhadnou...
Přeji Vám hezký den,
S pozdravem,
Michal Coufal
Endyho služby s.r.o.
Bezvadná komunikace. Rychlá rezervace. Pracovníci jsou super milí lidé. Poradí Vám ohledně údržby sedačky a přidají i další doporučení. Určitě službu opět využiji.
Vůbec nic. Vše bylo super :-).
Děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velice potěšilo a jsme rádi, že jste byl spokojený.
Přejeme Vám pěkný den,
Endyho služby s.r.o.