Komunikace po telefonu byla bez problému, prostředí restaurace příjemné.
Místo maki s lososem jsem dostala kraba a místo nigiri s krevetou lososa. Když jsem na to upozornila, bylo mi řečeno, že mají právo na změnu a odmítli přinést to co jsem měla napsané ve voucheru. K tomu všemu sushi divně smrdělo a rozhodně nevypadalo čerstvě. Chutově bylo takové nahořklé.
Prázdná zamčená restaurace, 15 minut jsem stála venku a koukala dovnitř, něž se někdo objevil. Sushi jsem si odnášela s sebou, bohužel jsem zjistila až doma, že jarní saláty chybí.
Sushi bylo chutné, rychle připravené, ideální volba pro 2 konzumenty. Restaurace vcelku příjemná, stejně tak obsluha.
Jan Rychtařík
Salát, který byl součástí tohoto setu jsme dostali až po naší výzvě. Proto si vouchery raději vždy tisknu a příp.„nedostatky“ si tak můžete hned nárokovat.
sushi jsem si vyzvedla s sebou, až doma zjistila , že místo maki s lososem jsem dostala maki s okurkou ! (ve voucheru 8 s lososem, 8 s avokadem- jsem dostala pouze se zeleninou), možná se jedná o lidskou chybu, ale je to zklamání …