Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, to sice mám, ale když vložím fotku i na stranu 2, tak mi to v košíku naúčtuje druhý polštář(tzn. 2 polštáře za 599,–= 1998,–) – takže jako bych si objednal dva polštáře a ne jeden.
Dobrý den, zkuste prosím v jiném prohlížeči, jelikož ostatní
zákazníci tento problém neměli musí být chyba u Vás případně zkuste
zavolat na linku, kde Vám poradí pracovník.
Děkujeme
Dobrý den, jak dám do aplikace fotku, kterou chci na druhou stranu polštáře? Dole zvolím okénko(pod ním je číslo 2), vložím fotku a v košíku mám dva polštáře, tak nevím jak to tam mám dát. Děkuji za odpověď
Dobrý den, u polštáře v designeru máte 2 stránky každá stránka je
jedna strana polštáře. Na každou z nich nahrajte fotografii.
Děkujeme moc
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, jestli je polštář s výplní, nebo jestli se jedná jenom o povlak. Děkuji předem za pomoc. Marie
Dobrý den, polštář je i včetně výplně.
Děkujeme moc
Dobrý den, pokud chci zboží dovézt domů, mám vybrat u způsobu doručení GLS kurýr nebo slevový kupón – voucher? Děkuji
Dobrý den, můžete z těchto možností oba a doručíme na dobírku.
Děkujeme
Dobrý den, je možné si polštářek vyzvednout i v podvečerních hodinách? Mezi 16–17h? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, po emailové domluvě je to možné.
Děkujeme
jak tam dam tu fotku.
Dobrý den, je to jednoduché stačí kliknout na políčko nahrát foto, kde
vyberete fotografii z počítače.
Pokud by se nedařilo je možné objednat i na mailu.
Děkujeme
Bude zboží do Vánoc, když ho teď objednám?Žaneta
Dobrý den, Žaneto, garance dodání do Vánoc je na objednávky zaslané do 8.12.2017. Krásný den :-)
Dobrý den, lze na jedno poštovné poslat více kusů? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Eliško, ano, to je možné :-) hezký den
Jaké minimální rozlišení je vhodné? Děkuji.
Dobrý den, doporučujeme rozlišení minimálně 800×800px
Děkujeme
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli bude fotografie na obou stranách polštářku.
Děkuji.
Dobrý den, ANO potisk je z obou stran. Lze zvolit dokonce na každé
straně jinou fotografii.
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tak už mi to jde. Zřejmě byla chyba v prohlížeči Google Chrome(mj. ho sami doporučujete), zkusil jsem Microsoft Edge a už to jde. Děkuji za radu
Super, děkujeme