Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zájezd do Paříže a Versailles na 5 dnů: doprava autokarem a 2 noci v hotelu
Hodnocení podniku CK Wisnar
Dobře sestavený program 👍🏻
Výborný průvodce.
Děkujeme za krásné hodnocení 👍😊
Skvělý řidiči a úžasný průvodce, který toho spoustu věděl o historii Francie a ukázal nám ji z mnoha pohledů. Ubytování v Campanille OK a snídaně také…croisanty👍
Merci 👍😊👍.
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: doprava a 2 noci
Líbilose nám s manželem vše!! Zvláštní a velké poděkování patří průvodci Petrovi, je to znalý a příjemný člověk. Budeme tento zájezd všem doporučovat. Friedlovi
Děkujeme za pochvalu, vždy nás těši číst taková krásná hodnocení 👍👍👍. Díky i za Petra 😊.
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: doprava a 2 noci
Krásný zájezd. Dobře zorganizovaný, skvělý průvodce i řidiči. Ubytování taky moc hezké. Určitě doporučuji!
Také děkujeme za krásné hodnocení, které nás velmi těší 😊👍.
Team CK WISNAR
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: doprava a 2 noci
Vše v Paříži bylo skvélé. Ani nevadilo, že nám pršelo. My i tak užívali a s úsměvem.
Bohužel nás mrzelo, že nybyla možnost s průvodcem zajít na oběd, večeři a díky němu vyzkoušet jejich meny. Bohužel každý neumí Francouzsky a nebo domluvit anglicky.
A ještě ta šílená cesta autobusem.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se Vám v Paříži líbilo. V programu zájezdu nebyla organizovaná večeře ani oběd společně s průvodcem. Avšak na místě jste průvodce mohli požádat o tuto nestandardní "službičku", jistě by s Vámi rád zašel a doporučil něco dobrého 😊. Pokud Vám cesta autobusem přišla náročná, doporučujeme příště využít letadlo. Máme v nabídce také letecké zájezdy nejen v Evropě ale také za oceán - můžete s námi poznat New York nebo také slunnou Floridu.
Informace pana průvodce kterých bylo opravdu hodně, nejen co se týče samotné Paříže a Versailles, ale i praktické rady a tipy.
Krásné památky a s tím bohužel spojené i dlouhé fronty, ale to se dalo čekat. Rozchody byly dostatečně dlouhé takže se nám nestalo že bychom nějakou památku nestihly. Hotel (Campanille***) byl v pořádku a vypadal jako na uvedených fotkách. Takže spokojenost.
A teď bych se rád vyjádřil k nespokojeným hodnocením jiných účastníků zájezdu z mého pohledu.
-Žádost řidičů o pomoc s kufry jsem zaznamenal pouze 2× a to při delší hygienické pauze na benzínce kdy byla lidem dána možnost vzít si nějaké potřebné věci ze svých zavazadel. A nedivím se pokud byl pan řidič později nějak nevrlý když i po několika opakovaných žádostech se našli pouze 3 lidé kteří byly ochotni se zavazadly pomoct a logicky tím urychlit celý proces vyložení/hygieny/naložení zavazadel a pokračování v cestě.
Podruhé při příjezdu k hotelu.
-„14-ti hodinová cesta a 12-ti hodinová tour de Paris“
S přítelkyní jsme vyjížděli z nejvzdálenějšího místa zájezdu tedy z Ostravy a nás čekala cesta dlouhá 21 hodin(8 hodin z Ostravy do Plzně a následně 13 hodin směř Paříž), ale ani tak si nestěžuji. Ano bylo to náročné, ale každý účastník dostal rozpis odjezdů takže nechápu překvapení či nespokojenost. Pokud se někomu nechce trávit tolik času cestou autobusem, může zvolit leteckou dopravu. Program nebyl nijak náročný, takže opět nechápu nespokojenost některých lidí. Pokud si někdo zaplatí poznávací zájezd autobusem a pak se mu nelíbí že byl dlouho na cestě a ještě musel absolvovat prohlídku Paříže tak ať příště nikam nejezdí a jak už zde psal někdo z CK Wisnar program s naší skupinou byl dobrovolný, pan průvodce několikrát opakoval že nikoho nenutí a pokud se chce někdo od skupiny odpoutat tak není problém.
-“ v osm prijezd na ubytovani a hodinu cekani na kartu od pokoje, protoze ho dava sam pan pruvodce, recepce asi nepracuje"
Příjezd na hotel byl o něco dříve než píše pán, myslím cca v 19 hodin. Čekání na kartu od pokoje skutečně zabralo nějakou dobu, ale vzhledem k počtu účastníku se není čemu divit. Při vydávání karty byla zárověň možnost si zakoupit lístky na mrakodrap Tour Montparnasse(15 euro), plavbu lodí po Seine (12 euro) a platila se turistická taxa(12 euro) za vjezd autobusu do centra Paříže.
Jak píše CK Wisnar vydávání karet průvodcem bylo ku prospěchu všech vzhledem k jazykové bariéře. S tím nelze než souhlasit. Osobně jsem byl několikrát svědkem toho jak se něktěří i mladí lidé z naší skupiny nebyly schopni domluvit nejen francouzsky (což se dá pochopit) či anglicky, ale ani žádným jiným jazykem a ještě se cítili ublíženě že jim nikdo nerozumí. Ani já nedosahuji žádných velkých jazykových znalostí, ale stačilo zdvořile francouzsky pozdravit a i s mou velice chabou angličtinou jsem byl schopen se domluvit, ale pokud někdo neumí v angličtině ani základní čísla od 1 do 20 a uráží personál restaurace nebo muzea tak je to k pláči.
-Snídani komentovat nemohu tu jsem neměl zakoupenou. Raději jsem při rozchodu ve městě využil různých stánků s občerstvením a výběr byl opravdu bohatý.
– „Stejne se ale nevyspite, protoze se vyjizdi nesmyslne v 8:40 a pak vas ceka zabijeni casu nicim, jako vsechny dny nesmyslne dlouhe rozchody.“
-Opět mě napadá otázka zda si pan stěžovatel všimnul že zakoupil POZNÁVACÍ ZÁJEZD.Odjezd v 8:40 mi přišel v pořádku. Nevím v kolik by chtěl dotyčný z hotelu vyjíždět aby byl spokojený, třeba v 11?Vždy bylo mnoho možností jak strávit volný čas, znovu opakuji že nikdo nebyl nucen se držet skupiny a mohl si udělat vlastní program takže opět nechápu stížnost na „zabíjení času ničím“.Co se rozchodů týče, pokud dám jako příklad muzeum Louvre (kde jste schopni strávit klidně celý den vzhledem k velikosti muzea a počtu exponátů) kde byla čekací doba ve frontě i přes 2 hodiny tak logicky tomu byla přizpůsobena i doba rozchodu třeba na 4–5 hodin.
-„Posledni den tresnicka na dortu, odjezd opet 8:40, cili jsme jak bezdomovci 16 hodin venku. Odjezd v 1 v noci.“
Poslední den byla naplánována návštěva zámku ve Versailles a později Eiffelovy věže kde bylo bohužel kvůli silnému větru uzavřeno nejvyžší patro. V okolí opět spousta obchůdků ať už se suvenýry, jídlem, oblečením a vším možným. Možnost projít se po Champs-Elysées plné luxusních obchodů světových značek. Takže pokud pan stěžovatel nenavštívil žádnou památku, nebo to proletěl za 15 minut a pak neměl 4 hodiny co dělat tak se nedivím že tady píše takové plky o zabíjení času ničím. Chápu že ne každému se chce dávat cca 10–20 euro za vstupné na jednotlivých památkách, ale i tak byla možnost některé místa navštívit zdarma. Nemluvě o tom že občané EU do 26 let mají vstup do státních muzeí a památek zdarma pouze je nutné si vystát frontu. Od 17 hodin byla v Paříži MHD zdarma takže nebyl problém se někde vydat metrem nebo autobusem.
-Hloupé narážky na adresu řidičů od některých účastníků snad ani komentovat nebudu. Možná až oni budou mít v autobuse zodpovědnost za 60 lidí tak někde pojedou „jen“ 80 km/h, nebo kupříkladu se opravdu velice špatně najíždí s autobusem přes bránu když máte na jedné straně velký kámen a za vámi zaparkuje kamion a nemáte žádný manipulační prostor, ale pochybuji že někdo z těchto chytrolínů někdy řídil něco většího než osobní automobil.
Zájezd stál 4290 Kč + 200 Kč příplatek za nastupní místo v Ostravě. Dohromady tedy 8980 Kč za 2 osoby na 2 noci bez snídaně, jestli je to hodně nebo málo ponechám na vás.
Já i přítelkyně jsme byli spokojeni a určitě služeb CK Wisnar využijeme znovu. Máme spousty fotek, videí a hlavně zážitků z krásné Paříže.
Závěrem chci tedy poděkovat celému teamu CK Wisnar a hlavně panu průvodci Petrovi za spoustu informací a celkově vydařený zájezd.
Počasí, ale to se ovlivnit nedá :-)
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaše vyjádření a hodnocení celého zájezdu tak jak ve skutečnosti probíhal. Velmi si vážíme,že jste si našel čas vše podrobně rozepsat a postavil jste se za pravdu😊👍 .
Spokojenost našich klientů nám vždy dává novou sílu a chuť do práce při přípravě dalších zájezdů 😊.
Ještě jednou děkujeme a těšíme se na setkání s Vámi na některém z našich zájezdů.
Zdraví celý team CK WISNAR
Kvalita služeb, průvodce.
Děkujeme 😊👍.
Naprosto perfektní zážitek
Děkujeme 😊 a vážíme si Vaše hodnocení.
Team CK WISNAR
Eiffelovka
Autobus nas vyzvedl na opacne strane, nez mel. Nebo se aspoň podivejte na Google mapy kde je budova skansky. Ridic autobusu automaticky ocekava od ucastniku zajezdu pomoc s kufry, prosim nebo dekuji neexistuje. Po ctrnactihodinove ceste na misto na vas ceka dvanactihodinova tour de Paris. Takze v osm prijezd na ubytovani a hodinu cekani na kartu od pokoje, protoze ho dava sam pan pruvodce, recepce asi nepracuje. Snidane, kdyz mate smulu, tak v 7:15. Kapacita restaurace hodne mala. Listky na snidani pani uklizecka rada vyhazuje do kose, takze nenechavat na stole. Stejne se ale nevyspite, protoze se vyjizdi nesmyslne v 8:40 a pak vas ceka zabijeni casu nicim, jako vsechny dny nesmyslne dlouhe rozchody. Posledni den tresnicka na dortu, odjezd opet 8:40, cili jsme jak bezdomovci 16 hodin venku. Odjezd v 1 v noci.
Vážení;
patrně si neuvědomujete, že jste si zakoupili POZNÁVACÍ ZÁJEZD s předem stanoveným programem. Program jste si pravděpodobně nepřečetli, protože jinak byste zde nemohli napsat takové nesmysly!!!
Poznávací - je přídavné jméno odvozené od slova POZNÁVAT - toto slovo je však pro vás velkou neznámou....
K vašim připomínkám uvádíme:
✔️1. Autobus z Prahy odjíždí vždy ze stejného nástupního místa již řadu let. To, že jste čekali jinde, je jedině Váš problém. Pokud jste si nebyli jisti, zda stojíte na správném místě, mohli jste nám zavolat a vše si ověřit.
Kufry do autobusu nakládali řidiči, poté co jim je klienti předali k naložení. Elementární slušnost praví, že poděkování by mělo přijít naopak z vaší strany a to za to, že vám řidiči kufry uložili.
✔️2. Do Paříže jste přijeli v 8.15 minut. Následně pokračovala prohlídka města s průvodcem, dle přesně stanoveného a předem oznámeného programu.
Nejednalo se o žádnou “ 12 hodinovou tour” jak lživě uvádíte !!!!‼️ Nejednalo se ani o žádný náročný “pochod” !!!
Jednalo se o procházku, během které průvodce poskytoval zajímavé informace. Na nejzajímavějších místech bylo poskytnuto osobní volno k prohlídkám památek i k občerstvení.
Od 14 hodin pak probíhalo odpolední osobní volno, přesně dle programu určené především na návštěvu muzea Louvre, případně muzea Orsay, nebo k jiným zájmům.
⚠️ Podstatné a důležité je, že TEN, KDO NEMĚL ZÁJEM, NEMUSEL a NEBYL POVINEN PROCHÁZKU s průvodcem ABSOLVOVAT. Mohli jste se od skupiny kdykoli odpojit a věnovat se svým zájmům a realizovat tak vlastní program.
Všichni klienti obdrželi informaci, kde a v kolik hodin bude sraz k odchodu k autobusu.
Prohlídka s průvodcem včetně dílčích přestávek trvala cca 5 hodin, nebyla však kontinuální - během této procházky zaměřené na poznávání bylo poskytnuto celkem asi 2,5 hodiny volno a to u takových významných památek jako Luxemburské zahrady a palác, katedrály Notre Dame či centrum G.Pompidour. Odjezd na ubytování byl v 18.00
Z uvedeného vyplývá, že bohužel neumíte počítat!🤔
První den v Paříži jste včetně osobního volna trávili od 8.15 do 18.00. To je Celkem 9 hodin 45 minut což je doba potřebná k tomu, aby řidiči mohli vykonat povinnou bezpečnostní přestávku dle evropských předpisů AETR.
✔️3. Ubytováni všech klientů včetně nutných formalit spojených s ubytováním a zakoupením vstupenek na 2 atrakce proběhlo za přibližně 45 minut.
Opět musíme uvést na pravou míru vaše lži a křivá obvinění ohledně recepce - ta fungovala na obou hotelech. Jak jste si mohli všimnout průběžně ubytovávali na jedné i druhé recepci individuální klienty, kteří zde přijeli.
Z důvodu rychlejšího odbavení při ubytování a jazykové bariéry většiny našich klientů, karty od pokojů rozdal náš průvodce. Na tom nevidíme nic špatného. Bylo to jen a jen z důvodu úspory času a ke prospěchu všech!
✔️4. Vážení, co se týče snídaní, tak opět lžete, protože vaše vouchery na snídani byly vystaveny na čas 7.30h.
Čtvrtý den jste oznámili průvodci, že jste tyto vouchery ztratili. Průvodce vám ochotně na recepci vše vyřídil, zajistil vstup na snídaně a vše domluvil k vaší spokojenosti. O snídaně jste nepřišli!
Dokonce jste zneužili situace a posnídali v restauraci hotelu Campanilla, kde snídaně stály dvojnásobek, než které jste si vy původně objednali.
Z váší strany se však průvodce ani personál recepce žádného vděku nedočkal, i když by bylo přinejmenším slušností tak učinit. Triviální slova, jako ‘prosím zajistětete nám”, či “děkujeme za ochotu a vyřízení” však nikdo neslyšel. Projevili jste tak svůj charakter - hezky česky - “Za dobrotu na žebrotu”.
✔️5. Odjezdy ráno v 8.40 ráno od hotelu rozhodně nebyly brzkým odjezdem!!!
Ostatní účastníci zájezdu nepřijeli do Paříže proto, aby půl dne prospali na hotelu a nezbýval jim pak čas na poznávání”
✔️6. Poslední den byla dopoledne v programu zájezdu návštěva zámku ve Versailles.
Od cca 14.40 byla v programu návštěva Eiffelovy věže. V podvečernich hodinách pak následovalo osobní volno, které vyvrcholilo silvestrovskými oslavami na Champs-Elysées s unikátní laserovou show na Vítězném oblouku a velkolepým ohňostrojem.
Předpokládáme, že všichni, kteří si termín silvestrovskeho zájezdu koupili, zde prijeli zažít tuto úžasnou atmosféru a přivítat Nový rok 2018 tak, jako desetitisíce návštěvníků z celého světa, kteří do Paříže v tomto období zavítali.
✔️Vážení, během zájezdu jste nevzesli žádné připomínky, tvářili jste se spokojeně. Nic vám nebránilo zorganizovat si program v Paříźi dle svých představ, pokud program, který připravila cestovní kancelář neodpovídal vašim představám. Mohli jste zůstat v hotelu, dopravit se do centra po vlastní ose a obletět pak památky s vrtulí v zadku, aby jste vše stihli. Vy jste tak neučinili i když jste tuto možnost měli ❗️Proto o to více považujeme VAŠE HODNOCENÍ za zcela NEOBJEKTIVNÍ A ÚČELOVÉ ❗️ ZA LŽI , KTERÉ JSTE ZDE NAPSALI SE STYĎTE ❗️
Opravdu žasneme, kde se ve vás vzalo tolik zla, které vás vedlo k napsání takových křivých pomluv!
Nicméně je nám vás opravdu líto, pokud jste v Paříži "zabíjeli čas ničím". To snad ani nejde, pokud by vašim cílem bylo nejen poznávání pamětihodností, ale také užívání si zdejší atmosféry. Nechápeme proč jste vůbec jezdili na tento zájezd, když vás nic nezajímalo!!!
Jsme velmi rádi, že ne všichni jsou jako vy. Během zájezdu mnozí vyjádřili svou spokojenost a děkovali průvodci za výklad a zajímavé informace, které se během zájezdu dozvěděli. Informovali se také na další zájezdy, které by chtěli s naší CK realizovat, což nás velmi těší 😊👍.
Team CK WISNAR
Hodnocená nabídka: Silvestr v Paříži: doprava autokarem a hotel
Nesympaticka cestovni kancelář
Za ty penize ne..
Vážená paní,
den před odjezdem zájezdu jste kontaktovala naši CK, oznámila, že se zájezdu nemůžete zůčastnit a požadovala jste vrácení všech finančních prostředků, které jste za zájezd uhradila.
Jelikož za Vás CK vše zaplatila, informovali jsme Vás, že Váš požadavek je nereálný. CK musí postupovat dle všeobecných podmínek, kterých přijetí jste potvrdila svým podpisem na smlouvě o zájezdu a řídit se příslušnými stornopoplatky.
Uplatňení náhrady za zájezd jste mohla využít přes pojišťovnu, kde jste si zřídila pojištění.
Jelikož si své KLIENTY SI VÁŽÍME, chtěli jsme Vám vyjít vstříc a proto jsme Vám NABÍDLI MOŽNOST BEZPLATNÉ VÝMĚNY vašich míst za náhradníky a to bez jakýchkoliv poplatků.
Vy jste tuto možnost využila a obratem ruky zájezd prodala jiným cizím osobám.
Tito byli se zájezdem velmi spokojeni a svou spokojenost několikrát projevili. Vše mohou osobně dosvědčit!
Co nás však nemile překvapuje je to, že aniž by jste se zájezdu zůčastnila, napsala jste zde zmíňené hodnocení‼️ To jste zveřejnila ještě před tím, než vůbec autobus dojel do Paříže!
Je nám líto, že nesdílíme Vaše sympatie, ale nejsme si vědomi jakéhokoliv nemilého jednání s Vámi. Naopak, SNAŽILI JSME SE UDĚLAT VŠE K VAŠÍ SPOKOJENOSTI.
Vaše antipatie k nám je odměnou za ochotu naší CK a maximální vstřicnost k Vám ⁉️ JE TO OPRAVDU LIDSKY UBOHÉ, takhle se zachovat.
Píšete, že “za ty peníze” - chtěla jste napsat za tak nízkou cenu? Zájezd jste opravdu koupila za nejnižší možnou cenu, jaká kdy byla dosažena! A to za neuvěřitelných 3490 Kč včetně snídaně a poplatku za vjezd do Paříže! Tato cena se opravdu již nebude opakovat, protože nezahrnuje potřebné náklady spojené se zájezdem.
Poděkování za změnu a vyřízení všech formalit jsme se od Vás nedočkali. Místo poděkování jste nám napsala toto hodnocení! Taková skvělá odměna pro nás!
Vše co jste napsala napovídá hodně o Vašem bezostyšném a podlém charakteru! STYĎTE SE se! Postrádáte jakoukoli morálku. Každý si názor udělá sám. Je to pro Vás dokonalá ostuda!!!!
Team CK WISNAR
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: 2 noci se snídaní
Vše skvělé!
Trošku nepohodlné sezení, ale to je asi po tak moc hodinách cesty normální.
Díky moc, že hodnotíte vše jako skvělé 👍👍👍.
Od našeho teamu jen malé doporučení - vyzkoušejte příště nějaký letecký zájezd z naši nabídky a uvidíte, že rychlou přepravu letadlem si zamilujete 😊. Budete plni síly a o to více pak budou zážitky z poznávání nových míst intenzivnější 😊.
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: 2 noci se snídaní
především jsme ocenili perfektně zpracovaný program, jeli jsme na daná místa v nejlépe zvolených časech, úžasný průvodce se spoustou znalostí o historii i současnosti Paříže a Francie, dostatek volna pro možnost vlastní volby trávení času
Děkujeme za slova chvály. Jsme nadšeni, že jste si Paříž užili 👍👍👍.
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: 2 noci se snídaní
Výborná organizace, skvělý průvodce.
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: 2 noci se snídaní
Program a průvodce vynikající.
Dlouhé čekání na ubytování, malé prostory na snídani pro takovou velkou skupinu.
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: 2 noci se snídaní
Perfektní znalosti průvodce o historii a to nejen Paříže .. Zkušení řidiči autobusu…
Málo místa v autobusu. Nohy opravdu trpì a to několik hodin!!! Chaotická organizace průvodce. Kolikrát ani nevěděl, kde má své klienty… Nemožnost hygieny po dlouhé jízdě (sprcha a odpočinek). Pozdní příjezd na hotel 23h. Nedostatek spánku..
Hodnocená nabídka: To nej z Paříže a Versailles: 2 noci se snídaní
Zájezd byl celkově povedený, jeho organizace velmi dobrá a průvodkyně paní Katka skvělá.
Velkým problémem a nedostatkem celého zájezdu byl způsob stravování, kdy klienti CK Wisnar měli zajištěnu kontinentální snídani v hotelu, zatímco zákazníci Slevomatu byli nuceni snídat napůl studené párky z Makra doslova u zadního kola autobusu. Snídaně přitom byla v ceně zájezdu. Velmi se nám nelíbilo, že CK Wisnar rozlišuje mezi zákazníky, kteří si zakoupili zájezd přímo u CK a mezi zákazníky Slevomatu. Zákazníci Slevomatu byli vnímáni jako zákazníci 3. kategorie. Tuto skutečnost jsme také ihned po návratu reklamovali.
Dobrý den, jsme rádi, že zájezd do Paříže hodnotíte pozitivně 👍😊. Při přípravě našich zájezdů klademe velký důraz právě na jejich organizaci a také na kvalitu průvodců. Ohledně snídaní jsme Vám již odpověděli, jednalo se pouze o jeden turnus, kdy byly snídaně řešeny tímto způsobem. Při dalších zájezdech do Paříže si již každý zákazník Slevomatu může vybrat standard ubytování i typ snídaní dle vlastní volby, tak jako všichni naši klienti.
Team CK WISNAR
Skvělý zájezd, průvodkyně a organizace bez chyby.
Přeci jen dvoupatrový autokar neni moc pohodlný, ale s tím se dalo počítat. Jinak snídaně pro nás ze slevomatu byla formou parků u rodičů, ale asi lepší než sladká snídaně, když si člověk nepřiplatil.
Děkujeme za Vaše hodnocení 👍👍👍. Jsme moc rádi, že zájezd hodnotíte jako skvelý 😊 , že se vám líbila organizace zájezdu 😊, a také že oceňujete kvalitu naší průvodkyně 😊.
Věříme, že nám v budoucnu zachováte svou přízeň a vydáte se s námi poznávat další místa.