Dort jsem si ani nedostala. Musela jsem vyzvednout 27. října. Pár dní před tím jsem čekala aspoň na nějaký email že moje objednávka je připravena a hotova k vyzvednutí. Ocevidne žádnou zprávu jsem nedostala. Odpověď mi přišla už pár dní po tom co můj dort byl vychozen. Narozeniny jsem slavila bez dortu.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Vážená paní,
nechápu proč se cítíte dotčená, když dort jste měla na místě řádně a včas připravený, ale bohužel jste si ho nevyzvedla, tak tedy nevím jakým způsobem jsem já něco porušila. Bohužel nevyzvednuté dorty se po 3 dnech stahují z výdejního místa z důvodu trvanlivosti. Ráda bych Vám pomohla celou věc vyřešit, ale když píšete negativní komentář za věc, která nevznikla moji chybou, tak to mě upřímně mrzí a váš komentář je pro mne krajně nekorektní. S pozdravem Ďurčová
P.S. Kdybyste přiznala vaší chybu určitě bych Vám poslala dort náhradní, třeba za výhodnou slevu, ale pokud nedokážete být korektní ,jak celá situace vznikla, tak bohužel dle pravidel Slevomatu vám dort u mě propadl a odkažte se na Slevomat.cz.