Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantické uličky Českého Krumlova: 3 dny se snídaní přímo v centru města
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Doporučujeme rezervaci vámi vhodného termínu pobytu co nejdříve po obdržení čísla voucheru na e‑mailu: ubytovanick@gmail.com nebo tel. 608 973 700 (Po–Pá mezi 8–16 hod.).
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko zdarma
- Příplatek za osoby ve věku 3 let a starší 300 Kč za noc vč. snídaně
- Dětská postýlka 100 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (po domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 280 Kč/den (parkovací karty jsou k prodeji v restauraci Maštal. Vjezd do centra Českého Krumlova povolen pouze po 15. hodině a je zpoplatněn částkou 100 Kč, doporučujeme do centra nevjíždět a zaparkovat na Parkovišti P1 v Jelení zahradě – Chvalšinská 138, Český Krumlov –, kde je parkování na 40 minut zdarma a je nejblíže k penzionu. Následně se dojdete ubytovat. Na penzionu si koupíte parkovací kartu a následně s novou kartou již jen automobil znova zaparkujete.)
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 48 hodin předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 48 hodin předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, bylo by volno v termínu 23.-25. března 2018? A prosím nekuřácký pokoj. Pokud ano, prosím, hned zarezervovat. Děkuji.
Dobrý den,
bohužel je tento termín plně obsazen.
Hezký den
Dobrý den,
je možné přijet se středně velkým, klidným psem? Máme zájem
o apartmán v termínu 8.–10. dubna 2018. Kde je možné parkovat s autem?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
pejsci jsou u nás vítáni, parkovaní je možné na veřejném
parkovišti P1.
Parkování za pobyt – kde a za kolik Kč. Díky Jarda
Kde najdu volné termíny – chci si před zaplacenim vybrat a ne se
ptát.....
Dobrý den,
parkování je možné za 375,– na veřejném parkovišti P1. Volné termíny
najdete na našich stránkách nebo při koupi termínového poukazu.
Dobrý den, je některý z těchto termínu volný? 9.-11. března, 23.-25. března, 6.-.8. dubna, nebo 20.-22. dubna 2018? Předem děkuji za odpověď Šípová.
Dobrý den,
termín od 9.3. je volný.
Dobrý den, jak vyřešit, když jsme tři? Dospělý + dvě děti (10 a
13 let)?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
udělejte si rezervaci a já Vás přemístím na větší pokoj, zbylé osoby
doplatíte na místě.
Dobrý den, jak při on-line rezervaci dořešit, ze chceme nekuřácký pokoj? Děkuji
Dobrý den,
vyberete si jiný apartmán, pokud není možnost jiného apartmánu tak je
plně obsazen.
dobrý den je ještě volný termín 17.11–19.11, pokud ano prosím o předběžnou rezervaci pro dvě osoby děkuji
Dobrý den,
už bohužel není.
Víte, proč nejezdíme do českých penzionů? Protože jsme rodina. A řada z na první pohled dobrých podniků je vůči rodinám diskriminační. Postýlka pro mimi za stovku na den? No, panečku! Nechcete ještě zaplatit vodu?
Dobrý den,
nikdo Vás nenutí jezdit k nám do penzionu, není problém si vzít postýlku
vlastní.
Mějte hezký den a užívejte penzionů v cizině.
Dají se večeře a obědy přikoupit? A jak se to platí?
Dobrý den,
bohužel nedají se platit dopředu.
Dobrý den, mám hned 3 dotazy:
- Dají se vouchery sčítat a prodloužit si tak pobyt?
- Snídaně v restauraci Maštal se podávají od / do?
- Je možné se ve 2 osobách ubytovat v jiném než 2 lůžkovém pokoji? V kuřáckém pokoji bydlet nechci, děkuji.
Dobrý den,
ano,dají, snídaně se podávají od 8:00 – 10:00, k dispozici je
6 apartmánu.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Až bude volný termín,dejte vědět,my se časově přizpůsobíme.Jarka
Je mnoho volných termínu…