Za romantikou do Telče: hotel u zámeckého parku, dlouhá platnost voucherů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, ptám se ještě jednou, pořád se nějak nemohu rozhodnout, aby
se dárek líbil.
Znovu jsem otevřela nabídku a jsem překvapená, že se termíny pokrátily.
Mohou se využít jen od 1. 5. do 30. 9. Nezměnili jste to? Myslím si, že
se mohlo nastupovat k pobytu už „od teď“ a ne až od května? To už jsou
všechny termíny do 1. 5. obsazené, nebo proč jste je pokrátili? Děkuji za
informaci.
Dobrý den, Marcelo, pokud máte zájem o pobyt již od teď, můžete využít první z nabízených možností. 3 dny pro dvě osoby za 3 490 Kč. Tato nabídka platí do 30.4. jen pro víkendy, od 1.5. kdykoli. Ubytování už není možné v těchto termínech: 10.–12. 11., 16.–19. 11., 23. 12. 2017–1. 1. 2018 a o státních svátcích. Pokud by Vám tato nabídka nevyhovovala, mrkněte i po jiných, jistě si vyberete. Případně si u tohoto partnera nastavte odběr, je možné, že se brzy objeví nabídka nová :-) hezký den
Dobrý den, budete ještě navyšovat počet voucherů u nabídky:
3 dny (2 noci), 2 osoby, Pobyt Standard, Období do 30. 9. 2018
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
je mi líto, ale tyto vouchery navyšovat nebudeme. Pokud si ale koupíte
variantu Superior, můžete si být jistá, že budete velmi spokojená, rozdíl
ve velikosti pokoje, koupelny a pohodlí ubytování je markantní a určitě to
převýší drobný rozdíl v ceně vouhceru. :-)
Děkujeme a těšíme se, e Vás budeme v Telči moci pohostit.
Zdeněk Antoň.
Dobrý den,
je při pobytu ve vašem hotelu možná úschova kol?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, rádi vám kola uschováme.
Zdeněk Antoň.
Dobrý den, máte volné termíny i tento týden? 4 dny (3 noci pro 2),
Superior.
Je blízko k mdispozici př. wellness?
Dobrý den, tento týden máme od pátku hotel obsazený, ale pobyt na tři
noci je možné ještě zakoupit na příští víkend, případně by to
ještě bylo možné ve všední dny. Wellness je k dispozici asi 100 metrů
od našeho hotelu, ale je třeba jej včas rezervovat. Po domluvě jej pro vás
rádi rezervujeme.
S pozdravem Zdeněk Antoň.
dobry den,
chtela bych se zeptat na parkovani na centralni parkovisti, je placene?
diky,
Kozeluhova
Dobrý den,
parkování na centrálním parkovišti je placené, ale naši hoteloví hosté
mohou parkovat ve dvoře hotelu. Je to zdarma, ale bez nároku na místo.
Kapacita je 35 automobilů a v noci je to uzamčené (ne hlídané).
S pozdravem Zdeněk Antoň.
Dobrý den, prosím o informaci jaké ceny platí při pobytu pro jednoho / jsem sám /, t.j strava ubytování , místo u stolu pro jednoho a pod
Dobrý den,
zavolejte mi, prosím, na tel.: 567 243 862 a domluvíme se, jak bychom to
provedli. Vouchery jsou pro dvě osoby a jen pro jednu to koupit takto nelze.
Vše Vám sdělím telefonicky.
Děkuji, Zdeněk Antoň.
Dobrý den.Chci se zeptat,jestli při pobytu na 3 dní(2 noci) se první večer začíná 3 chodovou večeří,potom druhý den ráno je snídaně, večer 4chodova večeře a třetí den ráno snídaně.dekuji
Dobrý den,
ano, přesně tak to je. Ve výjimečných případech je třeba z provozních
důvodů ta večeře otočená. Například když je na hotelu skupina (zájezd)
na večeře a vychází to na čtyřchodový večer, tak to otočíme, abyste na
romantiku (čtyři chody) měli klid a romantiku :-). Pakliže voucher budete
využívat pátek-neděle, tak to bude tak, jak to píšete, nemělo by to být
naopak :-).
S pozdravem Zdeněk Antoň.
Hezký den přeji, do kdy bude prosím voucher ještě v prodeji? Děkuji
Dobrý den,
do 15. listopadu akce poběží určitě.
S pozdravem a přáním pěkného dne Zdeněk Antoň.
Dobrý den, když si koupím dva poukazy, je možné pobyt sloučit a dostanu 2× romantickou večeři. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
určitě to možné je, dostanete vše, co je v rámci každého voucheru,
rádi posloužíme :-).
S pozdravem Zdeněk Antoň.
Dobrý den,
jaký rozdíl je, mezi pobytem Standart a Superior? Délka pobytu, strava,
večeře při svíčkách, láhev vína, všechno je totéž, i termíny od
1. 5. do 30. 9., jen v druhém případě je cena o 1.500 Kč vyšší. Co
je tam za služby navíc? Vidím, že Standart i Superior mají obojí 3***,
takže rozdíl v kvalitě ubytování zřejmě nebude. Je tam třeba nějaká
masáž či vířivka, což jste zapomněli uvést?
Ráda bych znala ten rozdíl v ceně, abych se mohla rozhodnout, jedná se
o dárek. Nic navíc se tam totiž nenabízí.
Díky.
Dobrý den,
rozdíl je právě v ubytování – v typu pokoje. Levnější je podkrovní
pokoj se sprchou, menší pokoj, ale standardu ***. Dražší varianta je
ubytování ve velkém pokoji s vanou, některé pokoje mají balkon, jiné
zase zimní zahradu. Tyto pokoje jsou kategorie *** Superior – je to
v názvu variant: *** Standard a *** Superior. Pakliže si rezervujete termín
včas, je možné si vybrat právě třeba pokoj se zimní zahradou. Jsou to moc
pěkné pokoje, ale je jich jenom 6. Další jsou třeba jen se společným
s balkonem, ale máme i Superiory bez balkonu – klidnější pokoje, nejsou
totiž situovány do dvora hotelu.
Děkujeme a budeme rádi, pokud si voucher zakoupíte.
S pozdravem Zdeněk Antoň.
Problém je s platbou, faktury, kterou mi zaměstnavatel zaplatí až za cca
14–20dní
P.Hlaván
Dobrý den,
zavolejte mi, prosím, na telefon 567 243 862, takto přes diskusi se budeme
domlouvat velmi složitě.
Děkuji za laskavost a za pochopení.
Zdeněk Antoň.
Dobrý den.Vážení,prosím o info,zda máte volný 2lůžkový pokoj
STANDARD pro 2 osoby v termínu 28. –30.4.,popř.28.4. –1.5./a za kolik
/.
Děkuji za rychlou odpověď,Solnická Eva
Dobrý den,
s dotazem na dostupnost, prosím, kontaktujte naší recepci na telefonu
774 026 200 nebo mailu recepce@hotel-anton.cz.
Velmi Vám děkuji.
Zdeněk Antoň.
Dobrý den
Rádi bychom si u vás objednali tento pobyt(termín až v příštím roce
cca na jaře), ale chtěli bychom toto uhradit z podnikového fondu FKSP(čili
fakturu by proplácela firma), lze to u vás takto provézt?
hezký den a děkuji za odpověď
P.Hlaván
Dobrý den,
ano, je to možné, fakturu vystavíme my, ale platíte to Slevomatu. Je
potřeba to na Slevomatu takto zakoupit, nevím ale přesně, jak se v tomto
případě postupuje. V tomto případě Vám totiž oni posečkají s platbou
tuším 5 dnů místo dvou.
S pozdravem Zdeněk Antoň.
Když zakoupím slevový poukaz dnes a telefonickou objednávku
v příštím roce?
Nebo musím již rezervovat termín nyní?
Dobrý den,
poukaz si klidně kupte nyní a termín si můžete objednat kdykoliv
v budoucnu, není to samozřejmě problém :-).
S pozdravem a přáním pěkného dne
Zdeněk Antoň.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych u vás koupila slevový poukaz jako dárek pro 2 osoby, jedna z nich je hůře pohyblivá, problém by byl větší počet schodů. Nyní máte v nabídce pokoje Superior ***, v jakém jsou patře, případně máte v hotelu výtah, nebo bylo by možné poukaz využít pro objednání „imobilního“ pokoje?
Předem děkuji za odpověď, Kateřina Růžičková
Dobrý den,
v hotelu je výtah a je možno se dostat do všech podlaží hotelu, není to problém. Máme v kategorii pokojů *** Superior i jeden ne s vanou, ale se sprchovým koutem. Pokud by tedy pro osobu se sníženou pohyblivostí nebyl nutný pokoj pro imobilní (ten je jen kategorie *** Standard), ale sprcha místo vany by byla řešením, je možno rezervovat tento zmíněný pokoj. Dostupnost tohoto pokoje je nutno ověřit u nás na recepci.
Velmi děkuji a přeji krásný den.
Zdeněk Antoň.