Luxusní víkend v Trenčíně: neomezené wellness, polopenze a špičkový servis
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den máte volný pokoj v termínu23,2–25,2? Děkuji
Dobrý večer prajem, v termíne od 23.-5.02.2018 máme ešte dostupné
kapacity.
Prajete si vytvoriť predbežnú rezerváciu?
Pre viac informácií sa prosím obráťte na www.recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme
Dobrý den, je prosím volný termín 19.1.-21.1.2018? Děkuji.
Dobrý večer,
áno, v tomto termíne ešte máme voľné izby.
pre rezerváciu prosím kontaktujte recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme
Dobrý den, měli jsme velký zájem o Váš wellness, právě jsem chtěla
objednat, ale bohužel jsem zjistila, že je vyprodáno :-(
Chci se zeptat jestli náhodou nemáte v plánu nabídku obnovit, nebo
dát další?
Dobrý podvečer.
Poprosíme Vás kontaktovať nás na recepcia@hotelmagnus.sk.
V priebehu budúceho týždňa budeme vedieť, kedy sa bude spúšťať
ďalšia akcia.
Zdravím chci se optat jestli kdyz si koupim ted voucher je mozne ubytovani v prosinci?
Dobrý deň,
aktuálna akcia je platná až od 1.1.2017.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať na adrese recepcia@hotelmagnus.sk.
Dobrý den, je možné se ubytovat i se třemi psy? Jde o yorkshirské teriéry? Budou i tři psy zdarma?
Dobrý deň,
Pre bližšie informácie kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobry den,bez plavek se chodi jen do saun nebo na jake procedury do plati? Dekuji
Dobrý deň, celé naše wellness centrum je bezplavkové, pri vstupe dostanete na wellness recepcii plachtu a uterák. Pre viac informácií kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, jak dlouho tato akce plati? Děkuji za odpověď Kalikova
Dobrý deň. Aktuálna akcia na slevomat.cz je platná do 22.12. 2017.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, chci se zeptat, zda by šel pobyt prodloužit např. na 5 nocí nebo si máme zakoupit dva tyto vouchery? Popřípadě za jakou cenu bychom mohli prodloužit dobu pobytu? Děkuji za odpověď
Dobrý deň.
Pre predĺženie voucherov a Vašu požiadavku kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
Zaujala mě Vaše akce třídenního pobytu za zvýhodněnou cenu. Bohužel mi
ale nevyhovuje termín od ledna do března. Bylo by možné zakoupit tento
poukaz (leden – březen), ale využít ho v dřívějším termínu? Dejmte
tomu třeba během prosince? Děkuji, Zdeněk
Dobrý deň,
poprosíme Vás aby ste nás kontaktovali na adresu recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli máte volný pokoj pro 2, na termín od 17. do 19. listopadu. Děkuji
Dobrý deň! Zaujímalo by ma, či je možný vstup do wellness aj s jednoročným dieťaťom a či je možné doplatiť si ku kupónu izbu de luxe a v akej cene. Vďaka.
Dobrý deň, vstup do wellness centra s jednoročným dieťaťom pokiaľ budete u nás ubytovaní je možný, avšak na vlastnú zodpovednosť, pretože vstup s tak malým dieťaťom sa neodporúča, no zakázané to nie je. Za izbu s vírivkou je možné si priplatiť a to v sume 80 eur za dve noci alebo 120 eur na tri noci. Pre bližšie informácie ohľadne ubytovania a rezervácie kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme.
Dobrý den…je volný termin 25–27.11 ..volala jsem vám..2 místa prosím…
Dobrý deň, v termíne od 25.11.-27.11.2017 máme voľnú poslednú izbu typu Executive. Pre bližšie informácie ohľadne ubytovania a rezervácie kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den. prosím, je ještě volný termín v hotelu Magnus od
17.11. – 19.11.
2× dvoulůžkový pokoj
nebo 1× dvoulůžkový pokoj?
Dobrý deň, v termíne od 17.11.-19.11.2017 už žiaľ nemáme voľné izby. Pre bližšie informácie ohľadne ubytovania kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme za pochopenie.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je ještě volný v termínu 12.1.-14. 1.2018 dvoulůžkový pokoj ?
Dobrý večer prajem, v termíne od 12.1. – 14.1. máme plne obsadený hotel. Pre viac informácií a dostupnosť izieb nás neváhajte kontaktovať na www.recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme