70 minut jedinečné relaxace v Thajském ráji: masáž a rybky Garra Rufa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.
Jak udělat online rezervaci pro 4 masáže současně?
Děkuji za radu.
Jana K.
Dobrý den, Jano, nejlepším řešením, je domluvit se telefonicky přímo s pracovníky Thajského ráje na čísle 773 222 224 .-)
Dobrý den, je mozne koupit dva vouchery a změnit to za partnerskou s garra?
Dobrý den, můžete si zakoupit dva poukazy a využít je společně, ovšem nelze tyto poukazy využít jako partnerskou masáž s ovocem a sektem či vanou tak jak je v jiných našich nabídkách
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem se nedočetla žádné omezení krom pobočky
Karlova. Platí voucher i o víkendu?
Děkuji.
Dobrý den, Lucie,
voucher je samozřejmě možné využít i o víkendu. :)
Přeji hezký den
Anička
Dobrý den, na provozovně Karlova se dříve nabízely procedury v sedě – masáž nohou a šíje. V této akci se nabízí relaxační olejová masáž. Je to opravdu masáž celého těla v leže? Mají v Karlovce k dispozici lůžko s otvorem pro obličej? Děkuji předem za odpověď. Jitka
Dobrý den Jitko,
proceduru masáž nohou zad a šíje nabízíme také, avšak nyní jsme pro
Vás v tomto podzimním počasí připravili masáž celotělovou, pravou
thajskou či relaxační olejovou masáž. Na všech pobočkách kromě pobočky
Mostecká mají soukromé kóje, v kterých masáže probíhají, a vy si tak
můžete vychutnat nerušenou relaxaci.
Dobrý den.
Je možné objednat 4 masáže najednou?
Dobrý den Nino,
samozřejmě to možné je, s rezervací Vám také rádi pomůžeme, prosím
kontaktujte nás na email podpora@thajsky-raj.cz
Dobrý den, je možné při zakoupení dvou poukazů se objednat na provozovnu Karlova ve dvou najednou? Děkuji, Daniela
Dobrý den Denny,
samozřejmě to možné je avšak vždy záleží na kapacitách dané
pobočky.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,vypisuje se pred masazi neco jako dotaznik?Jestli zakaznik trpi migrenou,artritidou nebo bolestmi patere? Jsou maserky v tomto zkusene,nebo v zajmu zakaznika je lepsi vyhledat zdravotnicke zarizeni?Dekuji,Katka.
Dobrý den Katko,
na každé recepci je k dispozici dotazník klienta, který by měl každý zákazník vyplnit a tím seznámit personál, který je zkušený a profesionální o svých eventuelních potížích.