Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Historický Regensburg a pivovar s Hundertwasservou pivní veží v Abensbergu
Hodnocení podniku CK Jukej
Vše ostatní bylo naprosto v pořádku
neprofesionální a šikanózní chování řidiče
Hodnocená nabídka: Historický Regensburg a pivovar v Abensbergu
Regensburg samotny
Ridic, zavreny toalety v buse a humor pruvodce.
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení našeho zájezdu do Regensburgu. Jsme rádi, že se Vám město líbilo. Děkujeme za Vaše poznámky k dopravci, řešili jsme s ním. Přesto doufáme, že se uvidíme zase v jiné destinaci!
- Průvodce, měl velký přehled o historii a nebál se ho využít.
– Zájezd vycházel tak, aby člověk stihnul v klidu oběd i večeři.
- Pan řidič začal vyšilovat když zjistil, že někteří lidé si do autobusu přinesli „coffee to go“ s víčkem a odmítal pokračovat v cestě. Prý se bál aby se mu to tam nepolilo.
– V popisu zájezdu mě lákali na „kvasnicové pivo,“ ale pivovar vyrábí jen pšeničné, což je velký rozdíl.
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení našeho zájezdu do Regensburgu. Jsme rádi, že jste byli spokojeni se službami průvodce a vyhovoval Vám harmonogram dne. Omlouváme se za nepřesné informace v popisu zájezdu. Doufáme, že se v budoucnu uvidíme v další destinaci!
Pravdu povědíc, tak hrozný zájezd jsem již dlouho nezažila. Začalo to hned ráno, kdy bylo velmi těžko v té tmě najít pravý autobus, neboť cestovní kancelář tam měla několik busů a stály za sebou a některé nebyly správně značené. Při příchodu do busu jsme sice dostali číslo místa, ale bohužel v busu žádná čísla nikde nebyla, takže pokud jste nedrželi plánek busu před sebou, tak jste byli totálně zmateni. Průvodce svůj výklad prokládal odkazy na události před rokem 1989, nevím, zda si myslel, že je to vtipné, mně to rozhodně tak nepřišlo. Také neustále kritizoval všechno, co ti „ostatní průvodci“ – ve stylu – jedině já to vím nejlépe, což bylo rovněž otřesné. Vrcholem byla první zastávka před hranicemi na cestě tam. Dostali jsme velmi krátký čas na záchod, kde se opět tvořila fronta, jak najížděly další busy. Jedna paní si tedy v rychlosti koupila kávu v kelímku, upozorňuji, že byl zavřený. Když přišla do busu, aby stihla odjezd, řidič ji odmítal vpustit a nastala slovní rozepře. Paní ukazovala zavřený kelímek, řidič odmítal odjet a zdržoval. Nakonec se do ní urážlivě navážel za přispění zmíneného pana průvodce. Věřte nebo ne, několik z nás se do toho už zapojilo, protože tohle se nedalo vydržet, neboť řidič se nevybíravě zmiňoval i o tom, že paní je jiné národnosti a že tam u nich to možná tak chodí – ale tady ...... Řidič zbytečně odjel o čtvrt hodiny později. Toto hulvátské chování nemělo obdoby! Odpoledne došlo k dalším zajímavostem: pan průvodce nás poučoval, jak nemůže vybrat peníze na exkurzi do pivovaru za jízdy a tak při příjezdu na místo začal vybírat stylem – dejte mi drobné – ne, nedávejte mi drobné. Neměl seznam, peníze se házely do krabice, musela mu pomáhat jedna cestující – pan průvodce byl totálně neschopen vybrat pár peněz (minulý týden to paní průvodkyně na zájezdu zvládla sama, s odškrtaným seznamem a při přejezdu mezi dvěma místy!). Na vstupence bylo, že máme anglickou verzi slovního komentáře, průvodce nám neustále vnucoval, že to bude v němčině. Když se nás velké množství ohradilo a téměř došlo „na nože“, nakonec se podvolil, jenže se ukázalo, že pan průvodce anglicky neumí (namísto toho, aby to přiznal, že není tak zběhlý, aby tlumočil), překládal bláboly, nesmysly a když jsme ho „chytili“, tak vykládal, že neumí termíny z pivovarnictví – jenže, těch nebylo mnoho a ty přeložil správně, zato mu nešly číslovky a jiné věci. – Opět to bylo celé neprofesionální a on ani na minutu nepřestával tvrdit, že je to tím, že nezná pivovarnické termíny. Vrcholem „povedeného“ zájezdu bylo to, že když jsme vyjeli (mnozí z nás samozřejmě posilněni pivem, které bylo ceně prohlídky s ochutnávkou), tak po nějaké době se chtělo lidem na toaletu. Řidič odmítl toaletu otevřít a průvodce cosi vykládal o „psychosomatických“ problémech. Takže ostentativně oba dva odmítali možnost, že potřeba lidí je opravdu akutní. Nejprve nás odkazovali, že za půl hodiny dojedeme do Čech, a tam … To ovšem nebylo řešení situace, takže na neustálý nátlak těch, co si opravdu potřebovali ulevit, tedy zastavili, vyhrožujíce, že se tam musí platit, aby si to lidé rozmysleli. Nakonec se samozřejmě ukázalo, že toalety byly zdarma – to však v případě, že váš močový měchýř je v kritické situaci určitě pro nikoho nehraje roli, že????
Nakonec naopak tam, kde poté stavěli v Čechách, se vyžadovalo placení – to jen tak na okraj, že?! Na závěr zájezdu si pan průvodce ještě notoval, jak jsmě měli hezký zájezd ..... Nemám k tomu dále co dodat. Doufám, že i ostatní napíší něco podobného jako já – ale pro mne tento zájezd byl i zadarmo drahý!
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení zájezdu do Regensburgu. Na tento zájezd jel průvodce, kterého si velmi vážíme - v první řadě pro jeho maximální kvalifikaci uměleckého historika. Jeho kvality oceňují naši klienti v poměrně dostatečném množství. Jsme tedy nepříjemně překvapeni Vaší stížností a body v ní jsme s průvodcem i dopravcem probrali. Děkujeme.