Je mi lito, ale nemůžu říct nic nebot jsme voucher nemohli uplatnit.
Bohužel stavaji se různé věci a byt jsme byli objednani, diky okolnostem jsme nestihli dojet do mista včas. Bohuzel jsme telefonovali s nekolikahodinovym predstihem, s prosbou posunutí, což nám nebylo vyhověno s odkazem na rušení termínu do 40h. Bohužel pokud vás stihne nemoc, nebo vám nezastaví spoj, nebo onemocni někdo blízký, nečekejte ze strany provozovatele pomoc. Bohužel, je to v podmínkách při nákupu, ale diky stryktnimu dodržení a neochotě nám tenhle zážitek propadl.
Vyjádření podniku
Před 7 roky
VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI !!!!!!
POKUD NEDODÁTE VOUCHER VČAS V SMS,TELEFONICKY NEBO E-MAILEM PROVOZOVATELI NEDOSTANE HO PROVOZOVATEL PROPLACEN A TUDÍŽ SE MUSÍTE OBRACET NA SLEVOMAT. NA TUTO SKUTEČNOST VŽDY UPOZORNÍME KLIENTY A S KAŽDÝM KDO NÁS TAKTO KONTAKTOVAL JSME TO VŽDY KLADNĚ VYŘÍDILI. POKUD NÁM VŠAK NĚKDO ZAVOLÁ, ŽE MÁ VOUCHER NĚKOLIK MĚSÍCŮ PROPADLÝ PROVOZOVATEL S TÍM NIC NEZMŮŽE. PLATNOST NAŠÍ PERMANENTKY JE 12 MĚSÍCŮ A PŘIJDE NÁM ZBYTEČNÉ, NECHÁVAT TO NA POSLEDNÍ DEN KDY MŮŽE KAŽDÝ ZAPOMENOUT NEBO NESTIHNOU PŘÍJÍT VOUCHER UPLATNIT.
PROTO VŠEM DOPORUČUJEME PO ZAKOUPENÍ VOUCHERU PŘIJÍT HO UPLATNIT CO NEJDŘÍVE
S POZDRAVEM
SOLÁRIA ERGOLINE
P.S. VÁŽENÝ KLIENTE KE DNI 24.10.2017 KDY JSTE NÁS HODNOTIL BYLA PLATNOST VOUCHERŮ K TÉTO AKCI JEŠTĚ 60 DNŮ A VÁŠ VOUCHER BYL UPLATNĚN 10.10.2017. PŘEDPOKLÁDÁME, ŽE JSTE SI POPLETL SOLÁRIA :-)