Hoďte hlavu do gala: Balíčky s péčí o účes i vousy v Authentic Barber Shopu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
zakoupil jsem si voucher na klasicky strih a vcera barber shop navstivil.
Celkova zkusenost je pomerne negativni a to z techto duvodu:
- celkova doba cca 20 min (vs. 45 min jak uvadite na webu)
- zadny dotaz na upravu oboci, zadne opaleni usnich chloupku
- zaholeni britvou az na pozadani a to tak, ze mi doma tekla krev z pupinku,
ktere se mi po cca 30 min vytvorili
- salon byl velmi spinavy – na zemi se napr. valely vlasy predchozik
zakazniku a treba i zbytky slanych tycinek
- hygiena naprosto nedostatecna – na krk jsem nedostal ochrany krepovy
pasek (i presto, ze jsem ho v polici videl), navic pouzivane nasady na strojek
byly znatelne spinave od vlasu predchozich zakazniku (!!!) – tyto nasady pak
bez zadneho problemu aplikovany i na muj strih (odporne!!)
- zadna masaz hlavy
Jedina pozitivni vec: flexibilita na cas (prijali me v den volani)
Na zaklade teto zkusenosti bych chtel sluzbu reklamovat u prodejce, tj. Slevomat.
Jak mohu dale postupovat?
Dekuji
Dobry den,
nemáte v nabidce moznost pouze * uprava vousu* ? Ne kazdy ma bujnou
hrivu :)
Dobrý den, bohužel na slevomatu pouze úpravu vousů nemáme… ale běžně tuto službu děláme… stojí 299,– Kč Pokud máte zájem, doporučujeme si rezervovat termín na našich internetových stránkách a zaplatit přímo na naši pobočce. S pozdravem, tým Authentic Barber Shop.
Dobrý den,
jak moc dopředu je prosím nutné objednat se? Chtěla bych dát manželovi
voucher k narozeninám, které má až posledního října. Ptám se kvůli
době platnosti voucheru.
Děkuji.
Jana
Dobrý den, vouchery platí po celý říjen… doporučuji nyní zakokoupit
a rovnou se objednat na vyhovující termín.
S pozdravem, Authentic Barber Shop
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, již jsem zasílala reklamaci na Vás e-mail. Dnešní zkušenost s tímto Barber shopem je příšerná. Manžel utekl doslova ze křesla. Za prve mu nebylo nabídnuto ani málo z toho co mělo být v balíčku a za druhé snaha kadeřníka nějak strihat hranicila s tím, ze bude muset jít manžel pod strojek cely..... prosím jak řešit navracení platby?
Dobrý den, Moniko, mrzí nás pokud jste měla s manželem nepříjemnou zkušenost. Kolegové Váš e-mail začnou v nejbližší době prověřovat. Prosíme o strpení.