Dámské podlouhlé peněženky s praktickým členěním
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
No to určitě byla chyba na Vaší straně, jelikož jsem si objednala
peněženku č: 13,15,20,22 a 23. Číslo 22 jsem dostala 2 ks, číslo
20 má být celá koženko- zlatavá a není, ty třpytky nejsou zlaté, ale
stříbrné. Číslo 23 jsem nedostala. Číslo 15 jsem dostala celou lesklou
a má být koženko-lesklá. A nevím, co mi chcete vyměnit, když je už
máte vyprodané.
Drážďanská
Dobrý den,
ideální by bylo, kdybyste řešila přímo s námi (info@eshoppoint.cz),
nikoliv skrze dotazy k produktu, kde s vámi vše probereme, zjistíme
k jaké objednávce se dané vztahuje, kde a zda-li vznikla chyba, jaká je
možná forma řešení, případně jak lze a za co vyměnit, či vrátit
peníze apod. Řešení jsou vždy, stejně tak je i možné, že se stane
chyba, jsme jen lidé, rádi se vám omluvíme a navrhneme řešení, nicméně
bylo by opravdu ideální řešit přímo. Děkujeme, že se nám ozvete,
abychom vám pomohli problém vyřešit. Hezký den
Dobry den, objednala jsem si od Vas 5 ks penezenek, z toho 3 ks jste mi poslaly uplne jine. Muzete mi rict, jak je to mozne, ze nabizite neco a posilate uplne neco jineho???? Ted kdyz Vam to poslu zpet, kdo mi zaplati postovne??!!!
Dobrý den,
prosíme kontaktujte nás na e-mailu, rádi vám pomůžeme problém vyřešit.
Resp. dodáno mělo být dle objednávky přesně dle jednotlivých variant,
pokud nastala chyba v dodání, bezproblémů vyměníme, či jakkoliv jinak
vyřešíme k vaší spokojenosti. Samozřejmě, pokud je chyba na naší
straně, proplatíme vám i poštovné. Neváhejte nás tedy kontaktovat, vše
vyřešíme. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím peněženka číslo 16 je jaká barva? Děkuji
Dobrý den,
zmíněná varianta je zlaté barvy, resp. zlatém nádechu. Hezký den