Podzimní pobyt v Benešově s privátním wellness i návštěvou Jemniště a Konopiště
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dotaz na vánoční pobyt pro dva.Cca 23.12.-27.12.2017
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem. Bohužel voucher má platnost do 20.12.2017 a od
21.12. 2017 – 27.12.2017 není možné pobyt využít.
Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoli dotazů prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na
e-mailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Děkuji a přeji krásný den.
Nikol Weingartová
recepce hotel Karlov
Dobrý den, mohu se zeptat zda by byl volný termín 4–5.11. pro dva lidi? Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v termínu od 4.-5.11.2017 volné pokoje máme. v případě zájmu prosím
kontaktujte nás přímo recepci hotelu na e-mailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
děkuji a pěkný večer
Melnykovych Lesya
Dobrý den. Je volný termín 20.10. – 22.10.2017? Dva lidi – 3 dny – 2noci. Díky za odpověď.
Dobrý den,
v termínu 20.10. – 22.10.2017 máme volnou ubytovací kapacitu. Pro více
informací kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Děkuji a přeji krásný den.
Nikol Weingartová
hotel Karlov
Dobrý den, máte volný termín 26. – 29. 10. 2017.
Mám zájem o voucher na 4 dny pro 2 lidi.
Děkuji za odpověd
Dobrý den, v tomto termínu by pár volných míst ještě bylo. V případě zájmu prosím kontaktujte nás přímo na recepci emailem či telefonicky. Děkujeme a budeme se těšit
Dobry den chci se optat jak je to z parkováním a jestli se vejde postýlka do pokoje.Děkuji
Dobrý den,
parkování je možné před hotelem zdarma nebo za příplatek v hotelové
garáži. Pokud budete potřebovat postýlku, dáme Vám prostornější
pokoj.
Hotel Karlov, recepce
Dobrý den chci se optat jestli je volný pokoj od 1–3.10.2017 a jestli je nutná předčasná rezervace na privátní welness .Děkuji
Dobrý den,
v termínu 1.-3.10.2017 máme volné pokoje. Z důvodu že wellness je
privátní, doporučujeme jeho včasnou rezervaci.
Hotel Karlov, recepce
Dobrý den, když bych využila terminovou variantu 28. až 30.8., jela bych sama + 2 děti – 8 a 5 let. Za 5letou bych tedy neplatila. Ale jak se stravou? O večeři se podělí, protože obě skoro nejí. Ale snídaně? Děkuji.
Dobrý den,
ano máte naprostou pravdu. Rádi pro naše hoste rozdělíme jednu dospělou
porci pro děti.
Snídaně probíhají formou bufetu, takže vlastně to bude mít stejný
průběh jak i u večeře.
děkuji Recepce.
Dobrý den,
je k dispozici vyhrazené parkoviště u hotelu?
Dobrý den,
ano před hotelem je možnost parkování pro naše hoste.
Hotel taktéž disponuje garáží ta je za poplatek 180/noc.
děkuji Recepce
Je možné připlatit si masáže online?
Dobrý den,
masáže je určitě možné si připlatit, na konkrétním termínu je nutné
se domluvit dopředu s masérem na reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Děkuji, s pozdravem recepce HotelKarlov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ráda bych se zeptala na možnost uplatnění voucheru v termínu 17. – 18.11.? Děkuji
Dobrý den,
v termínu 17.11.-18.11. máme volné pokoje, pro rezervaci potřebujeme kód voucheru, který můžete nám zaslat na email infokarlov@bellevuehotels.cz nebo zavolat na číslo 317 700 825, mob. 603 905 621
Přeji hezký a příjemný den,
Elena Piskač- recepce Bellevue Hotel Karlov