Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Do wellness i k vodě: Odpočinkový pobyt pro dva v lázeňském městě Piešťany

3,6 / 5 Grand Boutique Hotel Sergijo**** Piešťany - Slovensko (mapa) 40 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Božena Rapantová

Dobrý den,mám dotaz,jsme 4 dámy,rády by jsme pobyt na 3 dny,a to od 17 listopadu,za jakou cenu a zda je to možné.
Welnés pobyt,prosím o odpověd
Děkuji
Rapantová Božena

Grand Boutique Hotel Sergijo****

Dobry deň prajeme
milá pani Božena,
radi Vam zarezervujeme 2 izby vedľa seba, staci si zakúpiť 2 vouchery ,kazdy pre 2 osoby.
Tešime sa na Vas,a pri rezervacii nam uvedte v maiky,že ste 4 a prajete si izbičky vedľa seba.

Eva Recepcia

Jaroslava

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je v ceně plná penze, nebo se musí doplácet, vzhledem k tomu, že máte uvedené částky v doplatkách?
 Děkuji

Grand Boutique Hotel Sergijo****

Ak mate pobyt s plnou penziou samozrejme je v cene/ dolatky sa platia len ked je pobyt s polpenziou alebo bez stravy 1– nocovy balik
Krasny den
Recepcia

Martin

dobry den mate volny termin od 17.8.-20.8.2017 dekuji

Grand Boutique Hotel Sergijo****

Oprosime kontaktujte recepciu 0042133–7726646 ohladne presneho terminu dakujeme

Macahtová

Máte volný termín od 4.9–8.9.2017

Grand Boutique Hotel Sergijo****

Ano termin je volny kontaktujte tel 00421337726646

Josef

Reakce na odpověď pí. Alence od manegera hotelu, který ani neuvede svoje jméno: .....tak proč prodáváte na Slevomatu, kdyý tvrdíte, že máte 90% obsazenost – to jenom přání je otcem myšlenky – v tomto případě – tvrzení. Kdo pracoval v hotelu, tak ví, že 90% obsazenost je reálná pouze v nejlepší sezóně – ale v žádném případě celoročně – nesmysl, nevěřím! Josef

Slevomat.cz

Dobrý den, na hotelu je práce určitě dost, proto bych si hlavu nelámal s tím, že se pan manager nepodepsal, i tak byla jeho odpověď dle mého dostatečně vyčerpávající. Z odpovědi je poznat, že došlo k navýšení úrovně služeb atd,. ovšem nikdy jsem bohužel nepracoval v prostředí hotelu, takže do celosezónní obsazenosti vlastně vůbec nevidím, nepoznám jak je reálná 90-ti%.
Ale tady bych se zastal hotelu, jelikož jeho nabídka na našem portálu není z důvodu nalákání co největšího počtu zákazníků, nýbrž slouží jako inspirace pro volný čas – po které můžete sáhnout, nebo naopak. Náš portál se totiž dlouhou dobu spíše snaží své zákazníky inspirovat k něčemu novému,. nežli k tomu nejlevnějšímu. Také proto je počet voucherů limitovaný,. kdyby tomu tak nebylo, nastal by opravdu problém s obsazením hotelu. Mohlo by tak být více voucherů, než míst pro ubytování. Tomáš

Josef

Dobrý den,
jaképak 2 dny? Chek-in bývá někde od 14 – 15. hod a chek-out do 10., max. 11.hod. to není ani 24 hod........!!!

Slevomat.cz

Dobrý den, Josefe,. je běžné u našich nabídek, že pokud zákazník vyhledává jen dvoudenní zážitek, zpravidla pak bývá ubytován jen na jednu noc, mezi těmito dny. Máte tedy ve vašich výpočtech pravdu. Avšak to není nic špatného, jen těžko by jste hledal rozdílnou nabídku, pokud jde o jednu noc. Tento postup je tak zcela standardní, nemluvně o tom, že vedlejší aktivity spojené spolu se zakoupením pobytu na 2 dny a 1 noc můžete provozovat i v dobu, kdy nejste ještě ubytování v pokoji, či po opuštění pokoje druhý den. Tomáš

Alenka

Došlo již ve vašem hotelu k navýšení úrovně služeb,úklidu a zlepšení stravování?? Váš hotel jsem již navstivila,mě neopijete rohlikem. Pokud ne, nikomu bych ho nedoporucila!!! Byla to nalestena bída a veliké zklamání :-(

Grand Boutique Hotel Sergijo****

Dobry deň ,
Grand Hotel prešiel kompletnou upracvou v r.2016,boli dobudovane wellnes i fitness. Mame nove teras a zabezpečujeme transfer 2× denne zdarma na kupelne procedury. V okoli hotela pribudli nove letne bazeny Vlnka a Korekt,blizko zatraktivneny vodno-lyžiarsky areal s vodnými športami,hudbou­,plavanim. Ako butikovy hotel poskytujeme komfortne služby v nasich priestoroch: fotografie najdete na www.grandboutiquehotel.sk.
Hotel ma vyťaženost 90% celoročne a patri k percentualne najviac vyťaženym v okoli.
Reštaurácia Millenium je novootvorena v r.2017,poskytuje pre pobyty plnu či polpenziu vždy vyberom z menu : 3 druhy hlavných jedal.Cez den pripravujeme terasove menu,pizzu,ša­laty,večer gril.Alacart listok ponuka straky,lryby,domaco lepene cestoviny,domaci chlebik i nami denne čerstvo pripravene dezerty. Kolektiv kucharov je medzinarodny, preto ponukame i medz.vyber špecialit.
Tešime sa na Vašu navštevu

S uctou

manager hotela

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru