Rezervace: Ideálně ihned po zakoupení voucheru na tel. 033/77 266 46, 033/77 313 12, 033/77 313 11 nebo e‑mailu hotel@sergijo.sk – při rezervaci nahlaste kód voucheru, jméno a kontakt.
Při zrušení rezervace nejpozději 6 dní před dohodnutým termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě než 6 dní před dohodnutým termínem voucher propadá v plné výši.
Změna rezervace je možná maximálně 1x po dohodě s recepcí.
Dobrý den,mám dotaz,jsme 4 dámy,rády by jsme pobyt na 3 dny,a to od
17 listopadu,za jakou cenu a zda je to možné.
Welnés pobyt,prosím o odpověd
Děkuji
Rapantová Božena
Grand Boutique Hotel Sergijo****
Dobry deň prajeme
milá pani Božena,
radi Vam zarezervujeme 2 izby vedľa seba, staci si zakúpiť 2 vouchery
,kazdy pre 2 osoby.
Tešime sa na Vas,a pri rezervacii nam uvedte v maiky,že ste 4 a prajete si
izbičky vedľa seba.
Eva Recepcia
Jaroslava
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je v ceně plná penze, nebo se musí doplácet,
vzhledem k tomu, že máte uvedené částky v doplatkách?
Děkuji
Grand Boutique Hotel Sergijo****
Ak mate pobyt s plnou penziou samozrejme je v cene/ dolatky sa platia len
ked je pobyt s polpenziou alebo bez stravy 1– nocovy balik
Krasny den
Recepcia
Martin
dobry den mate volny termin od 17.8.-20.8.2017 dekuji
Grand Boutique Hotel Sergijo****
Oprosime kontaktujte recepciu 0042133–7726646 ohladne presneho terminu
dakujeme
Macahtová
Máte volný termín od 4.9–8.9.2017
Grand Boutique Hotel Sergijo****
Ano termin je volny kontaktujte tel 00421337726646
Josef
Reakce na odpověď pí. Alence od manegera hotelu, který ani neuvede svoje
jméno: .....tak proč prodáváte na Slevomatu, kdyý tvrdíte, že máte 90%
obsazenost – to jenom přání je otcem myšlenky – v tomto
případě – tvrzení. Kdo pracoval v hotelu, tak ví, že 90% obsazenost je
reálná pouze v nejlepší sezóně – ale v žádném případě
celoročně – nesmysl, nevěřím! Josef
Slevomat.cz
Dobrý den, na hotelu je práce určitě dost, proto bych si hlavu nelámal
s tím, že se pan manager nepodepsal, i tak byla jeho odpověď dle mého
dostatečně vyčerpávající. Z odpovědi je poznat, že došlo
k navýšení úrovně služeb atd,. ovšem nikdy jsem bohužel nepracoval
v prostředí hotelu, takže do celosezónní obsazenosti vlastně vůbec
nevidím, nepoznám jak je reálná 90-ti%.
Ale tady bych se zastal hotelu, jelikož jeho nabídka na našem portálu není
z důvodu nalákání co největšího počtu zákazníků, nýbrž slouží
jako inspirace pro volný čas – po které můžete sáhnout, nebo naopak.
Náš portál se totiž dlouhou dobu spíše snaží své zákazníky inspirovat
k něčemu novému,. nežli k tomu nejlevnějšímu. Také proto je počet
voucherů limitovaný,. kdyby tomu tak nebylo, nastal by opravdu problém
s obsazením hotelu. Mohlo by tak být více voucherů, než míst pro
ubytování. Tomáš
Josef
Dobrý den,
jaképak 2 dny? Chek-in bývá někde od 14 – 15. hod a chek-out do 10.,
max. 11.hod. to není ani 24 hod........!!!
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe,. je běžné u našich nabídek, že pokud zákazník
vyhledává jen dvoudenní zážitek, zpravidla pak bývá ubytován jen na
jednu noc, mezi těmito dny. Máte tedy ve vašich výpočtech pravdu. Avšak to
není nic špatného, jen těžko by jste hledal rozdílnou nabídku, pokud jde
o jednu noc. Tento postup je tak zcela standardní, nemluvně o tom, že
vedlejší aktivity spojené spolu se zakoupením pobytu na 2 dny a 1 noc
můžete provozovat i v dobu, kdy nejste ještě ubytování v pokoji, či po
opuštění pokoje druhý den. Tomáš
Alenka
Došlo již ve vašem hotelu k navýšení úrovně služeb,úklidu a
zlepšení stravování?? Váš hotel jsem již navstivila,mě neopijete
rohlikem. Pokud ne, nikomu bych ho nedoporucila!!! Byla to nalestena bída a
veliké zklamání :-(
Grand Boutique Hotel Sergijo****
Dobry deň ,
Grand Hotel prešiel kompletnou upracvou v r.2016,boli dobudovane wellnes
i fitness. Mame nove teras a zabezpečujeme transfer 2× denne zdarma na
kupelne procedury. V okoli hotela pribudli nove letne bazeny Vlnka a
Korekt,blizko zatraktivneny vodno-lyžiarsky areal s vodnými
športami,hudbou,plavanim. Ako butikovy hotel poskytujeme komfortne služby
v nasich priestoroch: fotografie najdete na www.grandboutiquehotel.sk.
Hotel ma vyťaženost 90% celoročne a patri k percentualne najviac vyťaženym
v okoli.
Reštaurácia Millenium je novootvorena v r.2017,poskytuje pre pobyty plnu či
polpenziu vždy vyberom z menu : 3 druhy hlavných jedal.Cez den pripravujeme
terasove menu,pizzu,šalaty,večer gril.Alacart listok ponuka
straky,lryby,domaco lepene cestoviny,domaci chlebik i nami denne čerstvo
pripravene dezerty. Kolektiv kucharov je medzinarodny, preto ponukame
i medz.vyber špecialit.
Tešime sa na Vašu navštevu
S uctou
manager hotela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,mám dotaz,jsme 4 dámy,rády by jsme pobyt na 3 dny,a to od 17 listopadu,za jakou cenu a zda je to možné.
Welnés pobyt,prosím o odpověd
Děkuji
Rapantová Božena
Dobry deň prajeme
milá pani Božena,
radi Vam zarezervujeme 2 izby vedľa seba, staci si zakúpiť 2 vouchery ,kazdy pre 2 osoby.
Tešime sa na Vas,a pri rezervacii nam uvedte v maiky,že ste 4 a prajete si izbičky vedľa seba.
Eva Recepcia