Grand Boutique Hotel Sergijo****

Piešťany, Odborárska 7

„Strava, personál super, prostředí příjemné“ — Vítězslav, Před 2 roky

„Strava, personál super, prostředí příjemné“ — Vítězslav, Před 2 roky

O nás

Grand Hotel Sergijo ****, luxusní hotel v Piešťanech se nachází v rekreační části Sĺňava II. Je jediným mezinárodním hotelem v okolí, nacházející se ve světoznámém lázeňském městě Piešťany, jen 80 km od Prahy a 120 km od Vídně v přímém dálničním spojení.

Zajímavosti v okolí

Zobrazit na mapě

Grand Boutique hotel Sergijo

Odborárska 7, Piešťany, Slovenská republika 🇸🇰

Check in od 14:00 – Check out do 11:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Wellness
Fitness
Vlastní restaurace
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Petr

Přístup personálu, pokoje, vybavení.
Výborné jídlo a skvělá atmosféra.

Neni nic, co by šlo vytknout.

Jana

Příjemné prostředí, velmi milý personál, pěkný hotel, kvalitní služby, nádherné lázeňské město. Moc rádi se budeme vracet.

Bylo nám velmi líto, že je zavřené lázeňské koupaliště Eva, ale snad se brzy opraví a zase otevře veřejnosti.

Keprtovapa

personál byl perfektní, ochotný, příjemný, domluva bez problémů, služby taktéž. Prostředí hotelu příjemné i venku , ale jen v celém areálu hotelu. Zaplotem katastrofa ale nevadilo nám to. Příště znovu.

Hodnocení podniku Grand Boutique Hotel Sergijo****

Hodnocení podniku Grand Boutique Hotel Sergijo****

3,6/5 (35 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Petr

Přístup personálu, pokoje, vybavení.
Výborné jídlo a skvělá atmosféra.

Neni nic, co by šlo vytknout.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 7 měsíci

Ďakujeme za Vaše milé hodnotenie a velmi si to ctíme. bolo nam cťou za Vašu navštevu.

S uctou
Eva Godmash
riaditel hotela
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO
luxury boutique hotel Slovakia

4. 11. 2017
Jana

Příjemné prostředí, velmi milý personál, pěkný hotel, kvalitní služby, nádherné lázeňské město. Moc rádi se budeme vracet.

Bylo nám velmi líto, že je zavřené lázeňské koupaliště Eva, ale snad se brzy opraví a zase otevře veřejnosti.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 7 měsíci

ďakujeme krasne za Vaše mile hodnotenie a pochvalu. Ako butikovy hotel denne vylepšujeme naše služby a potešilo nas Vase hodnotenie velmi. Ako nominovany hotel medzi najlepšie butikove hotely sveta budeme velmi radi ak nas opat navštivite .

Kupalisko Eva bohuzial patri pod mesto a vidite snahu o opravu,aj nas to mrzi.No nas hotel poskytuje 2x denne transfer na termalne bazeny Splendid kde su otvorene celodenne s liečivou vodou a kvalitnejšimi službami,patria do kupelneho arealu.

S uctou

Ing.Eva Godmash
riaditel hotela
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO
luxury boutique hotel ,Slovakia

22. 10. 2017
Keprtovapa

personál byl perfektní, ochotný, příjemný, domluva bez problémů, služby taktéž. Prostředí hotelu příjemné i venku , ale jen v celém areálu hotelu. Zaplotem katastrofa ale nevadilo nám to. Příště znovu.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 9 měsíci

Milí hostia,

Dakujeme za Vaše pozitivne hodnotenie a moc si ho ceníme. Budeme sa tešiť na Vašu navštevu.

S uctou
Vedenie hotela

7. 10. 2017
Julie

Naprosto vynikající kuchyně, ochotný a vstřícný personál – hlavně recepční Slávinka, sladěné a velmi útulné prostředí, krásné wellness. Všem moc děkuji za nádherný pobyt.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 9 měsíci

Dakujeme Vám velmi pekne za Vaše hodnotenie a moc moc si ho važime. Budeme naďalej skvalitňovať služby pre Vašu spokojnosť.Tešíme sa na Vas opat

Eva Godmas
manager hotela

21. 9. 2017
Eliška

příjemný pokoj, příjemná obsluha
v okolí plno památek

obsluha co nerozumí česky/slovensky – zahraniční zaměstnanci
katastrofální stav hygieny ve vířivce.. zapáchající voda, která kvasila!

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 9 měsíci

Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Grand Boutique Hotel Sergijo je medz.hotel ,a tak ako sa zameriavame na pobytove skupiny aj pre zlavove portakly,ubytovavame velˇku čast zamestnancov z okolitych zahr.firiem,preto naš hotel zamestnava aj cudzincov,tento trend je už všade vo svete,kde medz.timy su bežnou praxou. Všetci však hovoria anglicky a samozrejme či su z Čiech,Polska,Ukrajiny,Sovenska,či Rakuska,rozumeju slovensky a snažia sa s Vami komunikovat.Slovanske jazyky sú velmi pribuzne,preto sme ešte okrem Vas nezaznamenali jazykovu barieru. Ale samozrejme denne sa všetci cudzinci zdokonaluju,avšak nosne pozicie su slovakmi obsadene,teda nie je problem obsluha slovenskym personalom ak si to prajete.Stačilo povedať a Vas by obsluhovala len slovenska zamestnankyňa,ak ste mali problem s cudzincom. /oni sa však maximalne snažia a pracuju s uctou k Vam/.
Virivky menime každy deň,a to i vonkajšiu i vnutornu. Samozrejme može sa stať že iný host vojde do perličky po masazi,všade uvadzame že nech sa kazdy osprchuje, upozornujeme na izbach,pri masaži,vtedy ihned upravujeme a vymiename vodu. Mame zahr.personal ktory byva na hoteli teda vieme počas celeho dna 24 hod.denne pripravovat a menit vodu, čo robime. Budeme sa snazit zlepšit aj disciplinu hosti v navšteve a vstupu do perličky. /bez olejov po masaži/. Hotel preto poskytuje aj zdarma transfer 2x denne ,komu je perlička mala.,ma možnost ist na termalne bazeny s liečivou vodou resp. si zajednať sukromny wellnes vo dvojici bez inych hosti. Takuto ponuku ma v ponuke aj slevomat. Kazdopadne denne 1-2 x menime všeky perličky a jacuzzi.

A negativa že su zahr.zamestnanci: myslime že stav a zloženie zamestnancov v hoteloch je všade internacionalny ,kde su medz.hoteli, tak slovaci robia v zahraniči a prave zahr.zamestnancami vieme zabezpečit jeden z najlepšich servisov v okoli s celoročnou vytazenostou 90% denne. Snazime sa a budeme zdokonalovať služby,Vase pripomienky nas posuvaju vpred,.zlepšujeme služby, a budeme sa i nadalej snažiť.ďakujeme za Vaše hodnotenie a aj čiastočnu pochvalu,tu si cenime.

Dufajme že Vas pri ďalsej navšteve o tom radi presvedčime.S uctou
Eva Godmas
manager hotela

11. 9. 2017
Svatobor

Perfektní zázemí, obsluha i gastronomie.
Není co vytknout

24. 6. 2016
Petr

Interiér hotelu, střed lázeňského města Piešťany.

Hotel bez bazénu, nepořádek v okolí.

16. 2. 2016
Vítězslav

Strava, personál super, prostředí příjemné

Hygienické podmínky ve wellness :-(
Na pokoji nefunkční televize, naštěstí kvůli ní, jsme tam nebyli

12. 2. 2016
Eva

Krásný hotel. S jídlem a obsluhou jsme byli spokojeni.

17. 12. 2015
Michy

Dobre jidlo.

Priserne prolezene matrace na spani, ze z toho bolely hned zada.
Spinave venkovni virivky, do kterych se nedalo ani vlezt.

13. 9. 2015
Jitka

Při příjezdu nám hned zkrátili procedury že 4 na 2 prý to bylo špatně pochopeno Slevomatem. Na 4* hotel špína, hnus… a jídlo tak pro 5-ti létě dítě ne pro dospělého. Výrivka spinava tento hotel již více nikdy

9. 9. 2015
Lucie

Moc pěkné společné prostory, pokoj, sauna i odpočinková místnost. Příjemný personál, kromě recepční. Výborná masérka paní Gabika. (Hotel jsme navštívili v termínu 21. – 23.8.2015.)

V sobotu brzy odpoledne byla Jacuzzi ve wellness špinavá a čpící chemikálií.

Nepříjemná a velmi povýšená recepční Monika mě oklamala hned při příjezdu, kdy jsme si museli nahlásit večeři. Výběr jídla z polopenze, který jsme měli součástí voucheru v ceně 7€, byl na ofoceném listu s dalšími jídly na výběr, a to bez cen. Nabídla nám výběr ze všech jídel, kdy k ceně polopenze 7€ bude na všechna ostatní jídla doplatek max. 3 –4€. Reálné doplatky byly 5€ a 12€. Byla jsem přítomna i klamání dalších hostů jinou nabídkou.

Při příjezdu jsem dostala sobotní termín od 18:30 na všechny masáže naráz. Ve stanovený čas jsme byli s manželem posláni na masáž do konferenčního sálu, kde měla jiná paní masérka lehátko a náčiní. Ze zaplacených masáží jsme měli jen 1× reflexní masáž nohou. Ostatní masáže provádí jen masér, který tam již nebyl. Přestože paní masérka Gabika byla výborná a po domluvě jsme měli v naplánovaném časovém úseku 2× klasickou masáž zad a 1× masáž obličeje, cítím se velmi poškozena jednáním hotelu. Dražší variantu pobytu (bylo to o 650 Kč více) jsem si koupila právě kvůli tomu, že jsem chtěla vyzkoušet různé druhy masáží.

27. 8. 2015
Veronika

Personál výborný.

Jídlo bylo absolutně příšerné s manželem jsme si připadali jak na žlučníkovém zájezdu.
masérka vas zmasiruje tak že se na druhý den nepostavíte. Voda ve vířivce šíleně smrděla. Na pokoji všude prach, pavučiny , špinavé deky. Jsme s manželem strasně zklamaní po druhé bych se do hotelu určitě nevrátila

18. 8. 2015
Klára

Příjemná obsluha a celkově ochotný personál, masáže, snídaně, prostředí

Malé porce na večeři, „wellnes“ (1 vířivka+1 funkční sauna, + 2 vířivky venku), chyběl bazén, úklid pokoje ( vrstva prachu na světlech, větráku).

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 roky

Dakujeme za kladne hodnotenie personalu,masaži i prostredia. Mrzi nas hodnotenie vecere, vždy davame možnost vymeny aj za grill či ala cart ak niekomu polpenzia nevyhovuje. Vy ste mali zakupenu polpenziu v cene 7 EUR, k čomu je stavana stravna kalkulacia. Kazdopadne sme upravili na zaklade Vasej reakcie vyber raňajok a ine kombinacie jedal .

Wellnes mame v ponuke hotela a Vami zakupeneho pobytu rozpisane ze ide o saunzu+ jacuzzi vnutri a relaxacnu miestnosť,ktoru ste mali k dispozicii a vonku perličky, Sme v kupelnom meste kde je vela bazenov v okoli / Vlnka,Korekt,saunove centrum Heinola, kupele Piestany,ktore hostom ponukame/ ,bazen nie je sučastou Vami zakupeneho pobytu.
S uctou

Vedenie hotela

13. 8. 2015
lenka

Možná vzhled hotelu, zvenku :-(

Pokoj bez klimatizace, chybí bazén, vířivka sice dobra, ale ve 38 st se teplá voda opravdu neocení…, obsluha restaurace velmi vlazna, netuším, za co má hotel 4 hvězdy???
Tohle byl opravdu omyl. S dětmi personál nepočítá, dokonce obtěžují. :-( Hotel se nachází v těsné blízkosti vybydleneho objektu bez oken, v okolí nepořádek!!!! Nikomu bych to tu nedoporučila, ubytovat bych se sem nikdy nevrátila. Vzhled hezk, , tot vše. bohužel :-(

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 roky

Dovolujeme si reagovat na Vase hanlive vyjadrenia na adresu hotela a služieb,ktore nas určite hlboko urazili.Hotel dokonale skontrolovalo všetky izby, a nikde nebola špina.Mame 90- 100% obsadenost už 3 rok denne,pravidelne su izby obsadene a uprtovane timom 4 profesionalnych chyžnych. Hotel pravidelne firma postrekuje proti hmyzu,.Chapeme,že v horučavach ake zasiahli okoli 36-39 stupnov bolo pre kazdeho teplo,bohužial ani teplotu perličky nevieme pri horučavach znižit.Denne ju menime ,upravujeme rano.

Vami zakupeny kupon mal izbu s ventilatorom.Je moznost vymeny za apartman,ktoru ponukame,ktore maju klimatizačne jednotky, no o tuto ste zaujem nemal./ nakolko bol doplatok. Všetky verejne časti ako lobby,restauracia maju klimatizacie a rekooperatory vzduchu.

O okolie nasho hotela sa starame,mame bohatu kvetinovu vyzdobu, bohužial mimo arealu stav ciest,okolia a budov nevieme ovplyvniť,su majetkom inych subjektov a obce Banka, kde už 18 rokov listami bombardujeme..... no stav samosprav a ich financii ovplyvniť nemožeme ale snažime sa.

11. 8. 2015
Z

Rychlost a kladné vyřízení

2. 8. 2015
Romanababinska

Většina personálu byla příjemná.

Hotel v žádném případě neodpovídá 4 hvězdičkám.

1. 8. 2015
Zuzana

Snad jediným pozitivem byly dobré večeře (avšak malé porce) a krásné prostředí hotelu.

Hned při příjezdu jsme čekali více než hodinu na to abychom vůbec byli ubytováni, hotel nemá bazén a bez dalších poplatků tam nemůžete dělat skoro nic. O wellness se skoro ani nedá mluvit – vířivka, 2 lehátka a malá sauna, to vše navíc otevřeno jen od 13 do 18h., takže o večerní romantice se vůbec nedá mluvit. S přítelem jsme byli nespokojení, o 4 hvězdičkovém hotelu se dalo mluvit opravdu maximálně tak při pohledu na ceny. Nejvíce nás naštvalo že platit musíte opravdu za všechno, od parkování až po to, že jsme si zahráli kulečník. O uvítacím drinku nebo pití k večeři si můžete nechat jen zdát. Navíc je hotel hodně daleko od města.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 roky

Dobry den prajeme z hotela,

mrzi nas Vasa nespokojnost a dovolujeme si uviest,že ubytovanie zacina od 14:00 hod.Ubytovavame pribezne ,a iste sa cakanie stalo len necakanym navalom hosti v jednu hodinu.Snahou recepcie je co najskor vybavit hosti a poskytnut vsetky informacie.Wellnes je zodpovedajuce velkosti hotela, v nazve sa uvadza ze je to butikovy hotel.Otvaracie hodiny wellnes su od 10-18:00 hod,od 18:00 je otvorene pre sukromne VIP vecerne vstupy s romantickym drinkom a ovocim v cene.Tieto su zavisle od ceny balika a objednanych služieb.Kazdopadne je moznost objednat si VIP sukromnu rezervaciu celeho wellnes az do 22-23:00 hod.vecer.Platite nie za všetko,ale len za služby ktore nemate zahrnute v baličku. Zalezi skutocne od typu,ktory ste objednali.Pitie k veceri sa bohuzial nezahnuje a nie je sucastou zlavnenej ponuky. Pripravili sme na leto zlavnene terasove menu s vyberom jedal od 5 EUR,zlavnene limonady a trendove koktaily v beznych nizsich cenach ako porovnatelne hoteli v okoli.
Poloha hotela je zvyraznena a treba si vsimnut pri kupe: je pri jazere Slnava na strane kde je vodnolyziarsky areal a je to zona pre oddych.V okoli su tenis,bazeny,golf: tie su na vyber.

Krasny den prajeme

Vedenie hotela

22. 7. 2015
Lubostlustos

– ochota personálu, prostředí, dobrá domluva ohledně procedur, dobří maséři, celkově lokalita

– nefunkční jedna ze dvou venkovních vířivek, kvalita vody nebyla ve vířivkách
zrovna nejlepší, největší znečištění bylo v jacuzzi, které bylo před koncem provozních hodin takřka nepoužitelné, nevhodná až depresivní hudba reprodukovaná při podávání snídaně

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 roky

Dakujeme za Vase hodnotenie: pochvala potešila. virivky sa ako vonkajsie i vnutorne jacuzzi meni denne.Bohužial sa nam jedna pokazila ,lebo host stratil/ vythnol sučiastku,ktorej objednanie musime zabezpeciť z čiech.Teraz je uz pripravena.

Hudba zodpoveda standardu hotela,ini hostia,ktorych je viac oceňuju zas kludnu tichu hudbu.Hotel je maly,elegantny a k tomu je prisposobena hudba .Na terase je celodenne živšia veselšia....

Krasny den prajeme

7. 7. 2015
Eva

wellnes zázemí
špína na pokoji

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 roky

Velmi nas mrzi Vase hodnotenie. Hotelove Wellnes je novopostavene zodpovedajuce velkostou butikovemu hotelu.Preto je k dispozicii hotelovym hostom pocas otvaracich hodin neobmedzene .
S čistotou izieb sme dotaraz nemali žiadny problem,preto nevieme ,či ste Vasu sťaznost adresovali aj počas pobytu,lebo určite by sme maximalne vysli v ustrety,3 chyzne su k dispozicii cely den a staraju sa o čistotu celeho hotela non-stop.V pripade že by ste nam cokolvek nahlasili,určite by cely tim maximalne Vasu namietku odstranil.

S uctou

Vedenie hotela

1. 7. 2015