Grand Boutique Hotel Sergijo****

3,6 / 5 (35 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Strava, personál super, prostředí příjemné“

Grand Hotel Sergijo ****, luxusní hotel v Piešťanech se nachází v rekreační části Sĺňava II. Je jediným mezinárodním hotelem v okolí, nacházející se ve světoznámém lázeňském městě Piešťany, jen 80 km od Prahy a 120 km od Vídně v přímém dálničním spojení.

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Cestování, Wellness pobyty, Romantika pro dva, Víkendové pobyty, Pobyty

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Grand Boutique Hotel Sergijo****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Petr

Přístup personálu, pokoje, vybavení.
Výborné jídlo a skvělá atmosféra.

Neni nic, co by šlo vytknout.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 28 dny

Ďakujeme za Vaše milé hodnotenie a velmi si to ctíme. bolo nam cťou za Vašu navštevu.

S uctou
Eva Godmash
riaditel hotela
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO
luxury boutique hotel Slovakia

4. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Příjemné prostředí, velmi milý personál, pěkný hotel, kvalitní služby, nádherné lázeňské město. Moc rádi se budeme vracet.

Bylo nám velmi líto, že je zavřené lázeňské koupaliště Eva, ale snad se brzy opraví a zase otevře veřejnosti.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 28 dny

ďakujeme krasne za Vaše mile hodnotenie a pochvalu. Ako butikovy hotel denne vylepšujeme naše služby a potešilo nas Vase hodnotenie velmi. Ako nominovany hotel medzi najlepšie butikove hotely sveta budeme velmi radi ak nas opat navštivite .

Kupalisko Eva bohuzial patri pod mesto a vidite snahu o opravu,aj nas to mrzi.No nas hotel poskytuje 2x denne transfer na termalne bazeny Splendid kde su otvorene celodenne s liečivou vodou a kvalitnejšimi službami,patria do kupelneho arealu.

S uctou

Ing.Eva Godmash
riaditel hotela
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO
luxury boutique hotel ,Slovakia

22. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Keprtovapa

personál byl perfektní, ochotný, příjemný, domluva bez problémů, služby taktéž. Prostředí hotelu příjemné i venku , ale jen v celém areálu hotelu. Zaplotem katastrofa ale nevadilo nám to. Příště znovu.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 2 měsíci

Milí hostia,

Dakujeme za Vaše pozitivne hodnotenie a moc si ho ceníme. Budeme sa tešiť na Vašu navštevu.

S uctou
Vedenie hotela

7. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Julie

Naprosto vynikající kuchyně, ochotný a vstřícný personál – hlavně recepční Slávinka, sladěné a velmi útulné prostředí, krásné wellness. Všem moc děkuji za nádherný pobyt.

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 měsíci

Dakujeme Vám velmi pekne za Vaše hodnotenie a moc moc si ho važime. Budeme naďalej skvalitňovať služby pre Vašu spokojnosť.Tešíme sa na Vas opat

Eva Godmas
manager hotela

21. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Eliška

příjemný pokoj, příjemná obsluha
v okolí plno památek

obsluha co nerozumí česky/slovensky – zahraniční zaměstnanci
katastrofální stav hygieny ve vířivce.. zapáchající voda, která kvasila!

Vyjádření partnera
Grand Boutique Hotel Sergijo**** Před 3 měsíci

Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Grand Boutique Hotel Sergijo je medz.hotel ,a tak ako sa zameriavame na pobytove skupiny aj pre zlavove portakly,ubytovavame velˇku čast zamestnancov z okolitych zahr.firiem,preto naš hotel zamestnava aj cudzincov,tento trend je už všade vo svete,kde medz.timy su bežnou praxou. Všetci však hovoria anglicky a samozrejme či su z Čiech,Polska,Ukrajiny,Sovenska,či Rakuska,rozumeju slovensky a snažia sa s Vami komunikovat.Slovanske jazyky sú velmi pribuzne,preto sme ešte okrem Vas nezaznamenali jazykovu barieru. Ale samozrejme denne sa všetci cudzinci zdokonaluju,avšak nosne pozicie su slovakmi obsadene,teda nie je problem obsluha slovenskym personalom ak si to prajete.Stačilo povedať a Vas by obsluhovala len slovenska zamestnankyňa,ak ste mali problem s cudzincom. /oni sa však maximalne snažia a pracuju s uctou k Vam/.
Virivky menime každy deň,a to i vonkajšiu i vnutornu. Samozrejme može sa stať že iný host vojde do perličky po masazi,všade uvadzame že nech sa kazdy osprchuje, upozornujeme na izbach,pri masaži,vtedy ihned upravujeme a vymiename vodu. Mame zahr.personal ktory byva na hoteli teda vieme počas celeho dna 24 hod.denne pripravovat a menit vodu, čo robime. Budeme sa snazit zlepšit aj disciplinu hosti v navšteve a vstupu do perličky. /bez olejov po masaži/. Hotel preto poskytuje aj zdarma transfer 2x denne ,komu je perlička mala.,ma možnost ist na termalne bazeny s liečivou vodou resp. si zajednať sukromny wellnes vo dvojici bez inych hosti. Takuto ponuku ma v ponuke aj slevomat. Kazdopadne denne 1-2 x menime všeky perličky a jacuzzi.

A negativa že su zahr.zamestnanci: myslime že stav a zloženie zamestnancov v hoteloch je všade internacionalny ,kde su medz.hoteli, tak slovaci robia v zahraniči a prave zahr.zamestnancami vieme zabezpečit jeden z najlepšich servisov v okoli s celoročnou vytazenostou 90% denne. Snazime sa a budeme zdokonalovať služby,Vase pripomienky nas posuvaju vpred,.zlepšujeme služby, a budeme sa i nadalej snažiť.ďakujeme za Vaše hodnotenie a aj čiastočnu pochvalu,tu si cenime.

Dufajme že Vas pri ďalsej navšteve o tom radi presvedčime.S uctou
Eva Godmas
manager hotela

11. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (17)