Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v Harrachově: luxusní wellness s lázněmi a polopenze s all inclusive nápoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@residentharrachov.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 483 100 239. Uvádějte kód voucheru.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check-in: od 16.00 do 20.00 hodin, check-out: do 10.00 hodin.
- Vouchery můžete sčítat a tím si pobyt prodloužit.
- Dítě do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na přistýlku (po domluvě vám zdarma půjčí dětskou postýlku).
- Dítě do 2,9 let na přistýlce + snídaně mají pobyt za 260 Kč/noc.
- Dítě od 3 do 11,9 let v doprovodu 2 ubytovaných osob mají pobyt za 690 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob za 990 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Domácí mazlíčci: 550 Kč/noc (k ceně bude doúčtován úklid v případě znečištění)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 0 až 350 Kč/noc (dle výběru parkoviště: 1 stání před resortem zdarma, 1 stání v resortu za 150 Kč/vůz/noc, 1 stání v garáži v resortu za 350 Kč/vůz/noc)
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 21 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 21 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
- Adekvátní změna programu procedur vyhrazena.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, chtela jsem se zeptat zda mate volny termin 17–21.12.(zakoupili by sme 2 poukazy) a to pro 2 dospele 1 sedmi lete dite a jedno rocni dite. Dekuji
Dobrý den, ano tento termín je ještě volný, tak ho neváhejte rezervovat. S rezervací Vám určitě pomůžeme na emailové adrese info@residentharrachov.cz S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den.
Chci se optat . Chceme jet 3 dospělé osoby a 2 děti 3+6. Kolik poukazů
koupit?
Dobrý den,stačí zakoupit jeden poukaz a přistýlky pro děti se doplácejí za 690,–Kč na noc na osobu. S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, zda máte volný termín od 15 – 17.12 2017 pro 2 osoby na 3dny (2 noci) – balíček včetně víkendů, díky za info
Dobrý den,
ano tento termín je ještě volný, tak ho neváhejte rezervovat. S rezervací
Vám určitě pomůžeme na emailové adrese info@residentharrachov.cz
S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den,
mám zájem o balíček 3 dny (2 noci), 2 osoby · kdykoli včetně
víkendů..
Mohu se zeptat jaké víkendy máte ještě volné?
Mohli byste mi vystavit fakturu na firmu?
Děkuji za odpověď
TK
Dobrý den,
víkend je volný od 8.12. a fakturu na pobyt Vám můžeme vystavit.
S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den,
máte volný pobyt pro 2 osoby v rozmezí 23. – 27. 10 na 3 nebo
4 dny?
Děkuji
Dobrý den,Vámi zvolený termín je již,bohužel,obsazený. Od 23.10–26.10 máme poslední volný pokoj.Ohledně dostupných termínů nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz. Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobry den, chtela bych koupis voucher pro rodice na dve az tri noci, ale jako darek k vanocum a terminy v roce 2018. Je to mozne? Ze bude cena jina nevadi?dekuji Vavrova
Dobrý den, na rok 2018 ještě nemáme slevové vouchery. S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den, máte volný termín od 15.-17. 10. 2017? Děkuji
Dobrý den,
ano tento termín je stále volný.
S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobry den mate volnej termin 27az 29.10 dekuji
Dobrý den,Vámi zvolený termín je již,bohužel,obsazený.Ohledně dostupných termínů nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz. Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat na termín 24.11.-26.11.Je nás 5 mladých maminek a chtěly bychom u vás prožít odpočinkový víkend.Jake pokoje nám můžete nabídnou,když jsme lichý počet.Dekuji Martina
Dobrý den,
v tomto termínu máme dva poslední pokoje. Možné by bylo se ubytovat po
2 a po 3 lidech (jeden na přistýlce) S přáním pěkného dne Hotel
Resident Harrachov ****
Dobrý den,
bylo možné uplatnit voucher (3dny, 2 noci) v termínu 1.-3.11.2017?
Moc děkuji,
hezký den,
Ivana Petrlová
Dobrý den,
termín je volný od 1.11.-3.11. je volný.Ohledně volných termínů a
rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident**
Dobrý den,
bylo by možné Váš voucher využít v termínu mezi 17. – 22. 10. pro
2 osoby na 2 nebo 3 noci? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
termín je volný od 17.10.-20.10.Ohledně volných termínů a rezervace nás
můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den,mám dotaz zda jde u vás objednat wellness tak aby se to dalo využít do pul roku.Byl by to darek.Děkuji za odpověď. Krizakova.
Dobrý den,
ano lze. Platnost voucherů je do 22.12.2017
S pozdravem, Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný víkendový termín od 3.-5.listopadu pro dvě dospělé osoby? A zda by byla možnost pobyt zaplatit přes FKSP a možnost zaslání faktury k proplacení? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,Vámi zvolený termín je již,bohužel,obsazený.Ohledně dostupných termínů nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz. Fakturu na pobyt Vám vystavíme.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, máte volný termín od 25. do 27. 10. pro dva?
Děkuji, Čápová
Dobrý den,
termín je volný,ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den, termín 28.-30.11.2017 je již obsazen? Zajímají mě
2 dvoulůžkové pokoje, pokud by bylo možné jeden s 1 přistýlkou.
Děkuji Valentová
Dobrý den, Bohužel v tomto termínu máme již plno. Měl by jste zájem i o jiný termín? S přáním hezkého dne, recepce Resident Harrachov****
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli ještě mate volno v terminu
6–8.10.
děkuji
Dobrý den, Bohužel v tomto termínu máme již plno. Měl by jste zájem i o jiný termín? S přáním hezkého dne, recepce Resident Harrachov****
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli máte ještě volno 25.9.-28.9.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Bohužel v tomto termínu máme již plno. Měl by jste zájem i o jiný
termín?
S přáním hezkého dne,
recepce Resident Harrachov****
Dobrý den,
chtěl bych zeptat, zda máte volný pokoj od 28.9 do 30.9 na 2 noci pro
2 dospělé osoby.
Děkuji moc za odpověď
Dobrý den,
V tomto termínu máme již vše obsazeno. Mohu Vám nabídnout i jiný
termín?
S přátelským pozdravem, recepce Resident Harrachov****
dobry den,
chci se zeptat zda je volny termin 22.9–24.92017? dekuji
Dobrý den,
Bohužel tento termín je již plný. Mohu Vám nabídnout i jiný?
S přáním hezkého zbytku dne,
recepce Resident Harrachov****
Dobrý den.
Měly bychom s kolegyněmi zájem o dva dvoulůžkové pokoje v termínu
27. – 29.10.2017. Máme šanci u vás relaxovat? :o)
Děkuji, Marie
Dobrý den,
Bohužel v tomto termínu zde již nemáme volnou kapacitu. Neměla by jste
zájem o pobyt i během týdne?
Děkuji.
S přátelským pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den, měli by jste prosím volný termín od 19–21.9 pro dvě osoby? Děkuji za info. Hezký den.
Dobrý den,
tento termín je již bohužel plně obsazen.
S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobry den, mate volny termin od 26.9–29.9. A muzeme dostat do hotelu jenom autem, nebo jede autobus nebo vlak? Dekuji predem za odpoved.
Dobrý den,
v tomto termínu máme již bohužel plně obsazeno. Do Harrachova se dá
dostat vlakem i autobusem.
S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý večer,
je ještě volný termín 19–21.9.2017?
Děkuji Veronika Zvolánková
Dobrý den,paní Zvolánková,
volný je pouze termín od 20.9.-22.9.
Pokud byste si přála rezervaci,kontaktujte nás,prosím,na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobry den, rad bych si zarezervoval pobyt od 22.9.-24.9 ale každá sobota je zabrána, je možné si objednat pobyt v tomto termínu?
Dobrý den,
bohužel je termín obsazený.Volné jsou termíny od neděle do
pátku.Děkujeme za pochopení.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Chtěla bych si objednat termín 26.10. – 28..10. Ale sobotu mi to
vyhazuje,proč nelze tento termín rezervovat,když píšete v nabídce
včetně víkendů. Proto je dražší,ale pro mě je víkent so + ne.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
máte ještě volný pokoj pro 2 osoby v termínu 3.-5. 11.? Děkuji.
Dobrý den,
termín od 3.11.-5.11. je volný.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat
na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.S pozdravem hotel Resident****
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro 2 (pár) v termínu neděle až úterý 15.-17.10.?? Děkujeme!
Dobrý den,
ano tento termín je ještě volný.
S pozdravem Hotel Resident Harrachov
Je volny pokoj 6–8 rijna pro 4?dva poukazy
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný poslední pokoj!
S pozdravem Resident Harrachov ****
Dobrý den termín 18 až 20. září.
Dobrý den,
tento termín je ještě volný .
S pozdravem Marek Sluka
recepce
Dobrý den, pise se, ze voucher nelze uplatnit behem statnich svatku. Na tri noci se mi ale nabízí termín 16.-19.11. Je to tedy ok ? na tento termin.nelze jet pouze 17–19.11.? Dekuji
Dobrý den,
v termínu od 16.11.-19.11. voucher uplatnit lze.S pozdravem recepce hotelu
Resident****
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda byste měli volný pokoj na termín 15.-17. 9. nebo 16.-18. 9. a zda by tento pokoj byl pouze pro dvě osoby, nebo by v něm byla možná i přistýlka? Děkuji.
Dobrý den,
bohužel je již termín od 15.9.-18.9. plně obsazený.V případě Vašeho
zájmu ohledně dohledání dalších termínů nás můžete kontaktovat na
našem rezervačním emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
máte volné pokoje (5 x dvojlůžkový ) v termínu od 3.11.-5.11.?
Děkuji
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme volné pokoje.
S pozdravem Resident Harrachov ****
Ráda bych se zeptala,zda je ještě volný termín 29.9. – 1.10. Děkuji.
Dobrý den,
tento termín je již bohužel plně obsazený.
S pozdravem Resident Harrachov ****
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda by jste měli volný termín od 27.9.-30.9.pro dva
dospělé a dítě. Dále bych se chtěla zeptat, zda je možné pro malou
stravu dokoupit a zda může s námi navštívit wellness. Děkuji Lída
Dobrý den,
tento termín je již bohužel plně obsazený.
S pozdravem Resident Harrachov ****
Dobrý den, chtěli bychom jet tři osoby, jak se toto řeší když je pobyt uváděn pro dvě osoby?
Dobrý den,doplatkem třetí osoby po příjezdu na hotel.Veškeré informace Vám rádi poskytneme na našem rezervačním emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
dobrý den,rada bych si u vas zakoupila tento pobyt pro dva : máte volno tento víkend 25.8.-27.8?????
Dobrý den,
tento termín je již bohužel plně obsazený.
S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den, měla bych zájem o váš wellnes balíček. Jeli bychom ale v lichém počtu. Je možné koupit wellenss pobyt jen pro jednu osobu? Děkuji zas odpověď Šimůnková
Dobrý den,paní Šimůnková,pobyt jedné osoby na pokoji se účtuje doplatkem za neobsazené lůžko,je tedy potřeba mít i při pobytu jedné osoby zakoupený voucher v hodnotě pro dvě osoby.Děkujeme.S pozdravem Kapčiarová Stanislava,recepce
Dobrý den, chci se zeptat zda by byl možný termín od 1.9–3.9 pro 2 osoby?
Dobrý den,
v tomto termínu máme volných posledních pár pokojů. S pozdravem hotel
resident harrachov ****
Dobrý den, bylo by možné využít voucher v termínu 2.-4.10? 2 osoby. Děkuji
Dobrý den, ano je to možné. S pozdravem hotel resident harrachov ****
Dobry den chci se zeptat zda mate volny termin od 21. 8 do 24. 8, diky :)
Dobrý den,
tento termín je již bohužel plně obsazený.
Od 26.8. máme volné kapacity.
S přáním příjemného dne, Hotel Resident Harrachov ****
Dobrý den, ráda bych se zeptala na bazén, jaké má rozměry a zda je možný neomezený vstup. Děkuji.
Dobrý den,bázen je středních rozměrů ,v ceně balíčku je
50 minutový vstup do bazénu zdarma.Každou další hodinu si lze na hotelu
doobjednat a doplatit.Rádi Vám na vše zodpovíme na emailu info@residentharrachov.cz
Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, rády bychom jely ve třech v termínu 29. 9. – 1. 10. Prosím, je možné objednat poloviční balíček k jednomu plnému balíčku a máte v tomto termínu volno? Děkuji.
Dobrý den,termín je volný.Ohledně rezervace nás,prosím,kontaktujte na
emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je volný pokoj pro dvě osoby v termínu 25.-27.8.? Děkuji, přeji hezký den, Beáta
Dobrý den,bohužel je termín obsazený.Termíny jsou volné od 27.8.
S pozdravem Kapčiarová Stanislava,recepce
Dobrý den, je možné s sebou vzít na pobyt malého psa (bišonek 4 kg)? Píšete, že je potřeba dopředu domluvit s recepcí. A je možné koupit voucher zde na slevomatu a poté vás kontaktovat pro vytvoření proforma faktury pro zaměstnavatele na FKSP?Děkuji:-)
Dobrý den,pobyt s pejskem je možný za poplatek 300,–Kč na noc a hradí se po příjezdu na hotel.Fakturu Vám po uhrazení voucheru vystavíme-kontaktujte nás ohledně faktury i termínu rezervace na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem Kapčiarová Stanislava,recepce
Dobrý den, chci se zeptat než zakoupím wellnes pobyt, zda máte volno pro 2 dospělé osoby týdnu od 14.8 bylo by to na 2 noci… Děkuji za info
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu už máme plnou obsazenost.
Měl by jste zájem i o pozdější termín?
Děkuji.
S přáním hezkého dne,
recepce Resident Harrachov****
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možné ve studiu ubytovat 3 dospělé osoby.
Prosím o cenovou nabídku. Děkuji. S přáním krásného dne
Karolová Blanka
Dobrý den,
ano je to možné. Za dospělou osobu je příplatek ke slevovému balíčku na
noc 990,– Kč.
Přeji krásný slunečný den, Resident Harrachov ****
Dobry den, chci se zeptat zda mate volny termin od 5.9.2017 do 7.9.2017 pro
dva. Moc dekuji a preji hezky den.
S pozdravem
Horák David
Dobrý den, tento termín máme stále volný ! Neváhejte s vytvořením rezervace :) S přáním krásného dne Resident Harrachov ****
Dobry den, chci se zeptat zda mate volny termin od 5.9.2017 do 7.9.2017 pro
dva. Moc dekuji a preji hezky den.
S pozdravem
Horák David
Dobrý den,
tento termín máme stále volný ! Neváhejte s vytvořením rezervace :)
S přáním krásného dne Resident Harrachov ****
Dobrý večer,ráda bych věděla jestli máte volno od 15.11.-18.11.chceme oslavit výročí s pritelem tak, že bych i rada věděla jestli jde i dokoupit šampus na pokoj děkuji moc..
Dobrý večer, volno máme a rádi vám ve všem vyjdeme vstříc. Těšíme se, Resident Harrachov
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li máte volný dvojlůžkový pokoj v termínu od 13.8 do 16.8. Děkuji Kubová
Dobrý den, tento termín je již bohužel plně obsazený. Volný víkend
máme od 25.8. :)
S pozdravem Marek Sluka
Hotel Resident **** recepce
Dobrý den,máte prosím ještě volno od 12. – 13. Pro dvě osoby? Děkuji
Dobrý den, tento termín je již bohužel plně obsazený. Volný víkend
máme od 25.8. :)
S pozdravem Marek Sluka
Hotel Resident **** recepce
Dobrý den,
termín 19 – 21.8 je volný?
Děkuji.
Dobrý den, sobota je bohužel již obsazena, ale můžeme vám nabídnout
pokoj hned od neděle 20.8. do 22.8..
Pěkný den přeje Resident Harrachov
Dobrý den mám dotaz jestli máte volný termín koncem srpna na 2 noci 2× dospěla odoba a děti ve věku 15 a 11 let ..prosím o cenovou nabídku na email děkuji Radova
Dobrý den,
konec srpna je volný,jaký konkrétní termín si přejete
k rezervaci?Poprosím o rezervaci na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkuji.
S pozdravem a přáním krásného dne Kapčiarová Stanislava,recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost vzít sebou malého psa? Předem děkuji
Dobrý den, ano je to možné za příplatek, domácí mazlíčky zde uvítáme. S pozdravem Hotel Resident Harrachov ****