Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Adršpach v pestrých barvách: Podzimní či jarní dovolená na Broumovsku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: dostatečně předem na e‑mailuhotel-praha@hotel-praha.cz nebo na telefonu +420 777 801 991 nebo +420 491 523 786 (denně od 8.00 do 22.00 hodin). Při rezervaci uvádějte kód voucheru. Přehled volných termínů najdete na webu hotelu.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- V případě zájmu o přistýlku je vždy nutné domluvit se předem s recepcí. Na některých pokojích je možnost až 3 přistýlek.
- Děti do 1,9 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu. Za příplatek 100 Kč/noc lze po předchozí domluvě dokoupit dětský set (postýlka s povlečením, vanička, osuška a nočník)
- Děti od 2 do 14,9 let: 430 Kč/noc na přistýlce s polopenzí
- Osoby starší 15 let: 530 Kč/noc na přistýlce s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 200 - 300 Kč/noc (dle velikosti)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 60 Kč/noc
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,prosím,je možné si za tuto cenu uvedenou ve slevomatu zamluvit pobyt ve dnech 25.12–28–12.2017 .A jestli je možné mít hodného a slušně vychovaného psa Leonbergera,fenka.....Děkuji za odpověď.S pozdravem Horváthová Hana
Ne, pouze silvestrovský pobyt 28.12.2017–1.1.2018 za 6499,–
Dobry den, chtela jsem se zeptat, jaká by byla cenova relace na 3 dny/ 2 noci/, vsedni dny, kdybych prijela sama s poukazem pro 2 osoby s tim, ze bych si privezla hodneho labradora, zvykly na domaci podminky. Dekuji. D. Vaclavkova
Ano, to je možné.
Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 27.-29.10. Děkuji za odpověď.
Prosím je ještě volno toto 14.-19.11.2017? Jestli ano tak ho bereme. Hofman
Ano, zavolejte mi na 777801991 dohodneme to rychleji.
Pěkný den. Prosím, ještě před chvílí bylo dostupných mnoho termínů na listopad na 6 dní (5 nocí) přes víkend, a teď tam není žádný. Stalo se něco? Rádi bychom termín 7.11 – 12.11 Děkuji za info. Hofman
Dobrý den, ano je to vyprodáno. A co termíny 3.-8.10.2017, 10.-15.10.2017, 17.-22.10.2017, 24.-29.10.2017, 14.-19.11.2017
Ještě mám i 23.-28.9.2017.
Dobrý den přeji,
chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín dvoulůžkový pokoj od
10.9 až 15.9.2017.
Děkuji Hlaváčková
Dobrý den, je možné už nyní objednávat na jaro ? Konkrétně termín
31.3. – 2.4.2018
Na Slevomatu je nabídka pobytu až do termínu 27.4.2018
Děkuji.
Ano, rezervovat lze. Velikonoce ale prodáváme pouze na čtyři noci 29.3.-2.4.2019
Pěkný den. Prosím máte ještě volný termín na 6 dní od 24.9. do 29.9.? Bohužel ho v online rezervaci nevidím, ale vidím termín na 5 dní od 24.9 do 28.9. Tak nevím, jestli by byl problém zůstat až do 29.9. nebo nikoliv. Děkuji! Hofman
Jeden pokoj mám 22.-27.9.2017 nebo 23.-28.9.2017, volejte 777801991 Hoteliér.
Dobrý den, prosím mám koupený voucher v níže uvedeném termínu. Ale
bohužel z vážných rodinných důvodů nemohu jet (vážná nemoc
v rodině). Proto ho nabízím k přeprodeji, protože bohužel voucher nemohu
na slevomatu stornovat…což je velmi nepříjemné, vzhledem k tomu,že je
teprve srpen. Ale jejich podmínky já neovlivním. Kdyby měl někdo zájem,
tak mne prosím kontaktujte na tel. 702 079 111 nebo
mail:eliska.farabauerova@seznam.cz
Moc děkuji
Rezervovaný termín: Čt 16. 11. – Ne 19. 11. 2017
Dobrý den, mohu Vám dát termín na první jarní víkend 23.-25.3.2017, volejte 777801991 Hoteliér.
Dobrý den, chci se zeptat zda je wifi připojení dostupné i na pokojích? Děkuji
Ano.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda by šel pobyt uhradit za pomoci faktury přes fond FKSP. Předem děkuji za odpověď
Ano, zavolejte ráno 777801991. Poradím Vám.
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda máte volné 2 pokoje v termínu od 31.8. do 3.9.2017.Děkuji s pozdravem bartoňová
Chci si objednat voucher pro 2 osoby na 3 denní pobyt (2 noci) v době od 4. – 6. 9. nebo od 11. – 13. 9., ale nevím, zda v té době máte volnou kapacitu. Dejte vědět. Dík. Hana K.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli jídla, která jsou v menu je aspoň jedno na
výběr např. pro lidi co trpí Celiakii??? A jestli ne, tak se chci zeptat
jestli je možné uvařit nějaké jídlo bez lepku?? Protože kdybych si
zakoupila pobyt tak to potřebují vědět,aby mi nebylo špatně a neměla
s tím nějaké problémy…
Mockrát děkuji za odpověď
Dobrý den, ano hotům trpícím celiakií vyhovýme. Den do předu se dohodneme jak s večeří na druhý den.
Jen pro zajímavost: menu znamená výběr z nabídky, když se tím stále oháníte. Myslím, že každý aspoň trochu inteligentní člověk ví, co znamená all inclusive a od Vaší nabídky nic podobného nečeká. Bylo by od Vás fér napsat, že k večeři je jednotné jídlo, aby byli všichni v obraze.
V nabídce je napsáno toto:
„Pobyty během celé sezóny
K mání jsou pobyty celé sezóně 2017! Můžete si sem zajet kdykoli až do
listopadu. A co mají všechny varianty společného? Báječné jídlo.
Každé ráno se tu posilníte bufetovou snídaní a k večeři si dáte
čtyřchodové menu se salátem, polévkou, hlavním jídlem i zmrzkou.“
Nikoho nechceme klamat a neděláme to. Svou práci děláme dobře. Nabízíme
levné pobyty. Hosté se k nám vracejí. Nemáme se za co stydět.
Menu zmamená sada po sobě jdoucích jednotných chodů. V našem případě
polévka, hl. jídlo, salát a zmrzlina. Může zahrnovat například i teplý
nebo studený předkrm, zákusek, dezert i digestive. Vždy ale jednotné pro
všechny strávníky.
Jste na omylu. Stačí napsat menu. Menu znamená jednotný chod jídel na
sebou. Tak jak píši. Studený předkrm, polévka, teplý předkkrm, hlavní
chod…
Končím diskuzi.
Ráda bych pana majitele upozornila, že se nemusí jeho hotel automaticky líbit všem a také nemusí být všichni s poskytnutými službami spokojeni. K tomu slouží hodnocení, aby se lidi mohli rozhodnout a opravdu nechápu, proč každé horší hodnocení komentuje svými arogantními někdy i urážlivými, v mnohém se opakujícími komentáři. Možná by stačilo do nabídky jednoduše napsat, co přesně nabízí a ne zkrášlovat nabídku dobře volenými slovy. Myslím, že pod názvem " samoobslužný teplý pult " si málokdo představí jedno hlavní jídlo, které Vám na talíř naloží personál. Původně jsem žádné hodnocení psát nechtěla, ale když jsem si četla reakce pana majitele, rozhodla jsem se napsat i vlastní zkušenost s hotelem. Pan majitel nezklamal a velmi svérázně na mé hodnocení odpověděl.
Ano to je naprosto v pořádku. Stravu deklarujeme takto: Večeře – 18.00–20.00h menu s polévkou, hlavním chodem, salátem a zmrzlinou u teplého bufetu. Deklarujeme polopenzi s menu a nikoli al inclusive. Menu zmamená sada po sobě jdoucích chodů. Porce masa na osobu je 250g. Je to opravdu hodně.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li máte volný dvojlůžkový pokoj v termínu od 13.8 do 16.8. Děkuji Kubová
Je mi líto.
Dobrý den,
máte prosím volný pokoj pro dvě osoby na dvě noci v termínu od 13.8. –
18.8.?
Děkuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volno 18.9–20.9? Děkuji
dobrý den máte tam volno tento týden? jsme dva dospělí děkuju vodičková
První volný termín je 7.-10.8.2017 na řři noci a 13.-18.8.2017 na pět nocí.
Dobrý den, máte volný termín na 5dní (4noci) nebo 6dní (5nocí) v termínu od 7. – 20.8.2017? Je jedno, na které dny to připadne. Děkuji
ne
Dobrý den!máte volně říjnové termíny o víkendu?potřebovali bychom ale ubytovat i psem.dekuji
Ano. Rezervaci napište na hotel-praha@hotel-praha.cz nebo volejte 777801991 dohodneme to rychleji.
Dobrý večer, nemáte prosím volný pokoj v termínu od 9.8.-11.8.17? Děkuji Petra Stašová
Je mi lito. Obsazeno.
Dobrý den, máte prosím volno o víkendu 15 – 17.9. nebo 22.-24.9 2017
Pouze 22.-24.9 2017
Volejte 777801991 dohodneme to rychleji.
dobrý den. máte prosím volno od 2.8. do 6.8 _ děkuji
Je mi lito. Obsazeno.
Dobrý den,
našla jsem vaší nabídku na Slevomatu. Uvažujeme ještě o nějaké
krátké dovče cca druhý týden v září. Líbilo by se mi pět nocí
klidně mimo víkend. Chci se zeptat, jaká by byla cena za dítě a jestli
k vám můžou psi (střední pes 10Kg).
Děkuji Eva Ješátková
Dítě od 2 do 15 let na lůžku nebo dětské postýlce 430,– za noc s polopenzí. Pes není problém. Volejte 777801991 dohodneme to rychleji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Ráda bych se zeptala, zda-li nemáte 3 volná místa v datu 27.-29.10. pro 3 páry? Za případnou odpověď mockrát děkuji.
V tomto termínu mám jeden pokoj pro dva a jedno dvouložnocové apartmá pro čtyři. Tři dvoulůžkové pokoje mám víkend o týden později. Zavolejte 777801991