Bavlněná jersey prostěradla v prvotřídní kvalitě – velký výběr barev a velikostí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Rád bych se zeptal, jestli jde vrátit přijaté zboží. Omylem jsem uvedl špatné rozměry prostěradel 140×200 cm. Správné rozměry mají být 90×200 cm. Číslo objednávky je 7058834076, konstantní symbol 0008, variabilní symbol 18002285. Prosím o odpověď, jestli jde provést výměnu zboží, za zboží správné velikosti. Děkuji Libor Filipčík
Dobrý den, s výměnou zboží není žádný problém. Pokud si přejete zásilku vrátit, pak ji prosím odešlete na adresu : AARYAN TRADE s.r.o., Pražská 298/59, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav 250 01. Jakmile zboží obdržíme, provedeme storno Vaší objednávky a platba Vám bude vrácena na účet. Poté si můžete vytvořit novou objednávku dle Vašich požadavků. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den včera jsem si u vás objednala prostěradlo ale zapomněla sem uvést místo osobního odběru . Děkuji Havlíková
Dobrý den, zašlete prosím Váš požadavek e mailem (info@supersale.cz) a uveďte
číslo objednávky. Budeme Vás kontaktovat a Váš požadavek na doplnění
údajů vyřídíme. Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
budete mít také prostěradla v sytě žluté barvě?
Děkuji
Dobrý den, Hanko, momentálně nemáme žádné informace o přidání této barvy do nabídky :-( ale nezoufejte, barev máme přehršel a nějaká Vám jistě také padne do oka, i když nebude žlutá :-) hezký den
Dnes mi přišlo zelené prostěradlo, ale je to jen 80% bavlna. Ptám se proč, když v nabídce je uvedeno 100%.Děkuji.
Dobrý den , všechna jersey prostěradla , která dodáváme, jsou vyrobena ze 100 % bavlny a ostatní specifikace odpovídají popisu uvedenému na slevomat.cz. Mohlo se stát, že popis na obalu prostěradla není správný. Velice se za toto nedopatření omlouváme. Máte li jakékoliv pochybnosti ohledně složení případně kvality prostěradla, neváhejte nás kontaktovat e mailem (info@supersale.cz) a celou záležitost vyřešíme jako reklamaci. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,jak mám postupovat v případě,když mi bylo doručen balík s objednanými prostěradly a 1 ks chybí. Jak to,že prostěradla mají složení 80% bavlna a 20% polyester?Jinak bych neobjednávala!Děkuji
Dobrý den velice se omlouváme za dodání nekompletní zásilky a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade. abcreklamace.cz/ Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních dnů, uveďte prosím adresu doručení. Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
je možnost obdržení prostěradel do Vánoc? Při objednávce mi to píše
přibližná doba obdržení 27.12.
Děkuji.
S pozdravem Kovandová
Dobrý den, Garance doručení do Vánoc při přijetí platby nejpozději do 13.12.2017
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak nejjednodušeji postupovat, jestliže
chci objednat 2× fialovou barvu a 2× žlutou barvu. Musím udělat objednávku
2× s poznámkou o sloučení do poštovného?
Děkuji
Dobrý den, nákup různých položek z jednotlivých akcí naší společnosti AARYAN TRADE s.r.o. je možné odeslat za jedno poštovné, vložte prosím všechny položky do jednoho nákupního košíku a poté uzavřete nákup, zboží bude odesláno za cenu jednoho poštovného. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, je nějaká šance, že by v nabídce bylo i prostěradlo růžové? Děkuji za info.
Dobrý den, bohužel růžovou barvu jersey prostěradel v nabídce nemáme. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, vyplnila jsem váš reklamační protokol na zakoupená prostěradla, měli byste je vyzvedávat sami?!? Nebo jak to má být? Děkuji za info.
Dobrý den, svoz reklamovaného zboží zajišťujeme sami na naše náklady prostřednictvím GEIS ( v případech, kdy požadujeme zboží vrátit). Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, udělala jsem objednávku a přišli podklady k platbě. Ale chtěla bych doobědnat ještě 3 prosteradla…jak to mám udělat abych platila jen jedno poštovné???
Dobrý den , pokud jste objednávku ještě neuhradila, požádejte prosím společnost Slevomat o storno stávající objednávky a vytvořte si novou dle Vašich požadavků. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
Objednala jsem a zaplatila 2 prostěradla, v seznamu mých objednávek ale
žádné prostěradla nejsou.
Je možné, že jsem provedla platbu pozdě a jak to teď řešit?
Děkuji. Zuzana
Dobrý den, Zuzano, částka se Vám vrátila nebo v dohledné době vrátí na účet a je potřeba objednávku provést znovu. Hezký den
Dobrý den,
opravdu budou prostěradla k osobnímu odběru na provozovně připravena až
za 10 dní? (píše mi to 7.11.). Jsou nějaké varianty skladem, kdy by to
mohlo být rychleji?
Děkuji za odpověď!
Alena
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte číslo Vaší objednávky s požadavkem na urgentní dodání zásilky, rádi Vám vyjdeme vstříc. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, před nějakým časem jsem u vás objednala dvě prostěradla, obě dorazila v pořádku. Ale když jsem je teď šla rozbalit, tak jsem si vsimla, že jsem objednala špatnou velikost. Kupovali jsme novou postel a je větší a já si to nějak neuvědomila. Vím, že to je moje chyba, ale chci se zeptat zda by bylo možné vyměnit za větší. Pokud je jiná cena, samozřejmě doplatim. Mám 160×200 a potřebuji 180×200. Děkuji za odpověď
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte číslo Vaší objednávky a požadavek na výměnu prostěradel, rádi Vám vyjdeme vstříc. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, po obdržení zásilky jsem zjistila, že jste mi místo 2ks prostěradel zaslali pouze jedno. V pondělí 2.10 jsem vyplnila a odeslala reklamaci přes váš reklamační portál. Za jak dlouhou dobu mi zašlete druhé prostěradlo?
Dobrý den, děkujeme za upozornění, Vaši reklamaci evidujeme a dnes bylo chybějící prostěradlo odesláno. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, objednala jsem si dvě prostěradla. Nestihla jsem je vyzvednout
ze zasilkovna.cz. Balík byl tedy vrácen. Prostěradla jsou zaplacená a já se
nemohu s firmou spojit, aby mi balík zaslali znovu. Nemáte na ne nějaký
kontakt? Balík byl číslo: Z 223 3663 972
Děkuji
Dobrý den , naše kontaktní údaje jsou :
AARYAN TRADE s.r.o.
supersale.cz
info@supersale.cz
+420 777 973 803
Pokud nám bude zásilka ze Zásilkovny vrácena, provedeme storno v systému
slevomat.cz a platba za zboží Vám bude vrácena v plné výši na účet.
Máte li o zboží zájem, udělejte tedy objednávku novou. Bohužel
v takových případech nemůžeme postupovat jinak. Děkujeme za pochopení.
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, bylo mi doručeno prostěradlo jiné velikosti než jsem si objednala. Ve všech objednávkách mám správně zadaný rozměr 180×200 cm, bohužel mně přišlo 160×200 cm, pro které nemám využití. Ostatní prostěradla v dodávce jsou v pořádku a jsem s nimi spokojená. Jak navrhujete situaci řešit? Děkuji JK
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů, uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady sami.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, udělala jsem objednávku a přišli podklady k platbě. Ale chtěla bych doobědnat ještě 3 prosteradla…jak to mám udělat abych platila jen jedno poštovné???
Dobrý den, jak zadat objednávku více zboží za jedno poštovné, jak nabízíte. Mám objednaný polštář a k tomu prostěradlo. Děkuji
Dobrý den , ano, můžete koupit více našich produktů za jedno poštovné, je nezbytné, abyste vložila všechny požadované položky do jednoho nákupního košíku a poté uzavřela nákup. Zboží bude zasláno za jedno poštovné. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Tedy 190/m2. Jen jsem se preklikla.
Dobrý den, veškerá prostěradla, která dodáváme pro zákazníky
slevomat.cz jsou vyrobena ze 100 % bavlny a další specifikace výrobku
odpovídají popisu v inzerci. Pokud jste obdržela zboží, které
neodpovídá popisu, kontaktujte nás prosím e mailem : info@supersale.cz a Vaši
reklamaci vyřešíme na naše náklady. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN
TRADE
Upravit Další Další
Dobrý den, zakoupila jsem 2× prostěradla 160×200. Bylo inzerováno, že 290g/m2 a 100% bavlna. Když jsem se doma podivala, jde o 170g/m2 a 80 bavlna, 20 polyester. Také obal vypadá jinak než na fotkách. Jak to??
Dobrý den, veškerá prostěradla, která dodáváme pro zákazníky slevomat.cz jsou vyrobena ze 100 % bavlny a další specifikace výrobku odpovídají popisu v inzerci. Pokud jste obdržela zboží, které neodpovídá popisu, kontaktujte nás prosím e mailem : info@supersale.cz a Vaši reklamaci vyřešíme na naše náklady. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den.Koupila jsem 4 prostěradla bohužel stejné velikosti ( omylem).Je možné 2 vyměnit za větší velikost ? Děkuji Iveta
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem : info@supersale.cz . Váš problém s chybně zadanou objednávkou Vám pomůžeme vyřešit. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Zdravím, co dát do prodeje pár kousků 120×200? :-) Mnoho lidí by to
ocenilo,
Děkuji
Dobrý den, děkujeme za podnět , bohužel momentálně tuto velikost prostěradel nemáme skladem, zvážíme však zařazení této velikosti. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, jak mám řešit, že mi dorazila jiná barva prostěradla, než jsem si objednala? Děkuji.
Dobrý den
velice se omlouváme za dodání nesprávného zboží a dovolujeme si Vás
požádat o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů, uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme sami na naše náklady.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, nebudete mít v nabídce také prostěradla ve velikosti 90*220 nebo 100*220?
Dobrý den, bohužel tyto rozměry prostěradel v nabídce nemáme. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobry den, koupili jsme synovi postel 80×180cm.Myslite, ze 90×200cm by na madraci plandala,dekuji
Dobrý den, velice záleží na výšce matrace, naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce do 20 cm. Pokud se rozhodnete prostěradlo koupit a nebude Vám vyhovovat, máte na slevomat.cz možnost vrátit zboží bez udání důvodů. Peníze Vám budou vráceny na účet. Tým AARYAN TRADE
Máme 2 matrace o velikosti 70×200cm a vysoké 18cm. Lůžko má tedy 140cm. Bude vhodné prostěradlo 140 nebo raději 160cm ?? Ddkuji
Dobrý den, naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce do 20 cm. Rozměr prostěradla 140×200 cm by tedy měl být dostačující. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, už od května jsem jako na trní, kdy bude zase akce na Mikroflanelová prostěradla? Celá rodina mě bombarduje a mám seznam minimálně 10ks :D
Dobrý den, akce na mikroflanelová prostěradla se určitě objeví na slevomat.cz a to v průběhu září, sledujte prosím naše nabídky. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN TRADE
Na fotkách pro Slevomat vypadají vaše prostěradla krásně hladce, ale na fotu od paní Evy vypadá, že prostěradlo spíše připomíná strukturu froté, které nemám ráda. Je ta fotka od paní Evy nějak nezvykle zvětšená, nebo mají vaše prostěradla opravdu takový povrch? Děkuji.
Dobrý den, prostěradla jersey jsou hladká a nemají v žádném případě strukturu froté prostěradel. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobry den kdyz objednam dnes, popripade zitra a zvolim dopravu zasilkovnu. Stihnete mi balik dorucit do patku 11.8. Děkuji
Dobrý den, termín doručení do 11/08 je reálný. Dovolujeme si Vás požádat o odeslání čísla Vaší objednávky na objednavky@rodinnybalik.cz s požadavkem na urgentní odeslání zásilky. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
kdybych si objednala teď mohl by manžel vyzvednout až v září?
Odjíždíme mimo republiku.
Dobrý den, v termínu vyzvednutí není problém. Vzhledem k dovoleným a prázdninám jsou všechny zásilky na našich výdejnám uloženy do konce září 2017. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Asi před týdnem jsem vygeneroval objednávku až po volbu platby. Volil
jsem platbu převodem, odeslal a od té doby mi nepřišly ani údaje pro
převod, ani potvrzení objednávky. Mám zboží objednat znovu? Máte
představu, kde jsem udělal chybu?
Díky,
,jiří Flečischhans
Dobrý den, napište nám, prosím, na vip.podpora@slevomat.cz z jakého emailu jste prostěradla objednával. Na Vašem účtu je bohužel nemohu dohledat. Předem moc děkuji, Tereza.
Dobrý den, barva prostěradla sice neodpovídá fotu, jak jste mi tvrdili, ale to bych neřešila. Prostěradla jsem vymáchala několikrát ve vodě a voda má stále barvu tak modrou, že mám obavu dát toto prostěradlo na bílou matraci. Kam lze zboží vrátit? Děkuji Majka.
Dobrý den, dovolujeme si Vás požádat o vyplnění formuláře pro
reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Adresa pro vrácení zboží: Aaryan Trade s. r. o., Pražská 298/59, Brandýs
nad Labem – Stará Boleslav 250 01
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Objednal jsem si 3 prostěradla rozměr 90 × 200 ve třech různých barvách. Balík jsem včera vyzvedl, 2 prostěradla jsou OK, ale třetí má rozměr 180 × 200 a je mi tedy k ničemu. Toto chci reklamovat. Kam ho mám poslat a kdo platí poštovné?
Dobrý den, omlouváme se za chybu v zásilce a dovolujeme si Vás požádat
o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů, uveďte prosím adresu doručení.
Svoz reklamovaného zboží zajišťujeme na naše náklady.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat. Máme klasický rozměr matrací 90×200×16cm. Bude
stačit objednat prostěradlo velikosti 90×200? Jde o to, aby se dalo dobře
natáhnout přes matraci a nesklouzávalo. Děkuji
Dobrý den. Naše prostěrada jsou vhodná na matrace o výšce do 20 cm. Prostěradlo o velikosti 90 × 200 cm bude na Vaši matraci dostačující. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, ráda bych objednala prostěradla a také jsem našla na www
povlečení, o které bych měla zájem. Je možné objednat najednou? Jak
můžu doobjednat za jedno poštovné i zboží, které není na Slevomatu.
Děkuji předem za info a zdravím.
Lenka
Dobrý den, kombinovat objednávky (na slevomat.cz a v našem e shopu supersale.cz) tak, aby byly odeslány za jedno poštovné je možné. Doporučujeme následující postup: vytvořte objednávku zboží na slevomat.cz s doručením na adresu (tedy včetně poštovného) a současně další objednávku na e shopu supersale.cz, kterou zadáte s osobním odběrem na naší provozovně (Praha 9). Poté zašlete e mail (objednavky@rodinnybalik.cz) s požadavkem na sloučení obou objednávek , uveďte prosím jejich čísla. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli mají prostěradla šité rohy. Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den , prostěradla mají všitou gumu po okraji (kopírují tedy tvar matrace) a jsou vhodná na matrace o výšce 20 cm. Nejsou to tedy klasická prostěradla = plachty.
Odpovídají barvy na fotu skutečné barvě prostěradla?
Dobrý den, ano, fotky, které vidíte v prezentaci na slevomat.cz jsou prostěradla, která dodáváme. Odpovídají tedy reálným barvám jednotlivých variant prostěradel. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,mám od vás toto prostěradlo ve světle šedé barvě. Tato barva již není v nabídce? Pouze tmavě šedá?
Dobrý den, ohledně barev a různých odstínu nás prosím kontaktujte e mailem (objednavky@rodinnybalik.cz) a uveďte prosím velikost prostěradla, kterou poptáváte. Pokud to bude možné, určitě Vám vyjdeme vstříc. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Budu mít možnost vyzvednou zboží také v BŘECLAVI? Děkuji.
Dobrý den, paní Drahomíro,
v Břeclavi je možné zboží vyzvednout na 4 pobočkách Zásilkovny (za
46 Kč), případně doručení Českou poštou (71 Kč) nebo přepravní
službou Geis (68 Kč).
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den. Objednala jsem si od Vás prostěradla přes zásilkovnu. Od vás mám napsané s vyzvednutím do 14.7. Když jsem si je šla vyzvednout 12.7., tak mi bylo řečeno, že je již vrátili zpět. V ÚT mi přišla SMS o doručení na zásilkovnu, další tři dny měla prodejna zavřeno, dále dva dny víkend, opět zavřeno a na vyzvednutí mi zbyly dva dny. Ve ST 12.7. již balík na prodejně nebyl. Provolala jsem víc jak 70,– Kč aby mi balík znovu poslali zpět. Není to od Vás férové jednání se zákazníkem a do vašeho obchodu se již nevrátím.
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše problémy s doručením zboží přes Zásilkovnu. Vás podnět předáme této společnosti. My jako dodavatel zboží bohužel nemáme možnost ovlivnit fungování (nefungování) zasilkovna.cz včetně zasílání zpráv o doručení na výdejní místa popř. změny jejich pracovní doby. Tyto zprávy zasílá výhradně zasilkovna.cz nikoliv my jako dodavatel. Pochopitelně Vás měli informovat o změnách v provozní době a dohodnout se. Bohužel se tak nestalo. Naše společnost AARYAN TRADE nabízí více možností doručení přímo na adresu (GEIS, ČP). Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobry den, chtela jsem si objednat prosteradlo za 129 kc a nacita mi to 219 kc. Divne!!!
Dobrý den,
Vše jsem zkontrolovala a ceny prostěradel opravdu sedí. Nepřeklikla jste se
omylem a do košíku vložila větší variantu? Přeji hezký den, Domča.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v které zemi jsou prostěradla vyrobena a barvena? Mají nějaký certifikát o zdravotní nezávadnosti?
Děkuji, Petra
Dobrý den , prostěradla jsou vyrobena v Pakistánu a veškeré platné certifikáty nezbytné pro dovoz do EU máme jako distributor k dispozici. Požadujete li zaslat kopie, kontaktujte nás e mailem (info@supersale.cz). Děkujeme. Tým AARYAN TRADE