Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Vymakaná únikovka pro dvojici nebo až pět hráčů: výběr ze 3 místností
Hodnocení podniku ExitGameBrno
Hra byla zábavná a užil jsem ji si ji.
Protože už jsem na několika únikovkách byl, tak mi zde chybělo něco zajímavého a unikátního.
Byl zde jen jeden zajímavý prvek a jinak to bylo zcela klasické hledání klíčů a číselných kódů.
Prístup personálu, Kulisa miestnosti, príjemné prostredie
Celková hra:
(recenzia)
Celá únikovka bola o tom nájsť kombináciu čídel na ďaľší zámok, ktorý bol už starý a aj keď ste mali dobrú kombináciu tak vám nešiel otvoriť. Postup úloh bol úplne náhodný a nepremyslený. + Príbeh v Egypte, ktorým Vás chcú naplniť keď vchádzate do miestnoti stráca význam úplne význam pri nájdení veci, ktorá tam nemá byť na tú „dobu“ a touto vecou máte prísť na riešenie. Potom prišla nápoveda až v polovici celkového času. Nemať skúsenosti s inými únikovkami a nevedieť ako správne otvárať náhodne zámky tak sa odtiaľ nedostaneme. Ale vďaka tomu sme preskočili asi 5 hádaniek
Děkujeme za pozitivní hodnocení prostředí, personálu a dekorací. Mrzí nás ale vaše kritika hry, zejména proto, že je neopodstatněná, což se pokusím vysvětlit reakcí na jednotlivé vaše připomínky.
Některé zámky je potřeba po zadání kombinace nejprve zatlačit a potom teprve otevřít - není to dáno opotřebováním zámku, ale jeho konstrukcí a každou skupinku na to upozorňujeme předem před každou hrou.
Postup úloh určitě není náhodný. Tak jako každá místnost má i tato přesně dané schéma průchodu hrou. Ze začátku je možné některé úlohy řešit paralelně - týmy tak mají vetší šanci hru rozehrát i v případě, že jim některá z úloh "nesedne". Postupně se ale vše spojí do jedné linie, která končí nalezením klíče od dveří. Takto máme řešeny všechny naše místnosti. S tím souvisí také to, proč jste dostali radu jak píšete "až v polovici celkového času" - každé skupině v instruktáži před hrou říkáme, že vás necháme 20-25 minut abyste hru rozehráli sami a terpve potom, podle toho jak vám to půjde, vám kdyžtak dáme radu. Většina týmů těch prvních 25min má co dělat právě proto, že mají k dispozici více úloh. Proto radíme až ve chvíli kdy je to potřeba a tým se zasekne, nebo když vidíme, že některá z úloh týmu trvá příliš dlouho.
Co se týče té věci, která podle vás nepatří do dané doby a kazí příběh - tato věc patří právě panu profesorovi, které je hlavním hrdinou tohoto příběhu. Díky, že jste nebyl příliš konkrétní a neprozradil detaily - víme o čem mluvíme :)
Co náš celý tým ale nejvíce zarazilo a zklamalo a vlastně i donutilo reagovat na vaši recenzi byly vaše poslední dvě věty. Hra v žádném případě nemá být o náhodném otevírání zámků - každý ať si hru užije podle sebe, ale z našeho pohledu je toto ta nejhorší taktika. Princip hry není v tom otevírat zámky. Princip je v tom vyřešit úlohy a zámky potom otevřít až jako odměnu za vyřešení každé úlohy. V momentě kdy tým začne zámky "hádat", páčit nebo jinak schválně úlohy přeskakovat, většinou se do hry zamotají a pro nás je potom náročné pomocí rad dostat tým zpátky na správnou cestu. Hra je stejně vždy udělaná tak, že valnou většinu úloh není možné přeskočit a pokud se to stane, musí se k ní stejně nakonec tým vrátit aby se dostal úspěšně až do konce. Pokud si ve hře děláte zkratky, nemůžete se divit, že vám potom úlohy nenavazují a zdá se vám to zmatené. Tímto bychom chtěli ostatní týmy poprosit aby nevolili tento postup a raději vždy požádali o radu.
celé to bylo fajn-a to že jste mi připomínali jak utíká čas
Líbila se mi hra jako taková. Byla to naše první zkušenost a musíme to zopakovat. Snad dopadneme lépe.
Pohoštění pro hráče.. interiér a lokalita v centru Brna
Je to v domě kde musí člověk překonat schodiště plné zvratků a nedopalků což chápu že za to nemohou ale opravdu to nedělá pěkný první dojem pak tam je zamčena mříž 10 minut předem se máte dostavit aby jste čekali v té krásné chotbě než Vám otevřou nakonec nás pustil nějaký cizí pán a dovolat jsme se nemohli… když jsme se dostali dovnitř tak vše dobré ale místo obrovské čekací místnosti by mohli mít větší samotné únikové místnosti.. A celkově byla hra nic moc hlavně spousta úkolů byla čistě matematických což bez tužky a papíru alespoň bylo docela těžké počítat i odmocniny atd. Museli jsme si nechat poradit
Slozitost hry Egypt.
Nepresne podavane rady (k jiz vyresenym problemum). Mistnosti Egypt by prospela instalace jeste jedne kamery.
Neklimatizované prostory, po celou dobu bylo v místnosti jako ve výhni.
dobrý den,
bohužel o tomto víme a klimatizace je právě v řešení. Proto když přijdete příště budou místnosti pěkně vychlazené :-)
těšíme se ;)
tým ExitGame
Krásně udělaná místnost (Egypt), perfektní šifry, velmi milý personál… :-)
dobrý den,
moc děkujeme stále se snažíme zlepšovat naše služby.
budeme se těšit na další návštěvu :)
tým ExitGame