Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Darujte svým blízkým něco zcela nového: zážitek ve virtuální realitě

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
Častý dotaz
Lucie

Dobrý den , zajímalo by mě jakýje rozdíl mezi pokojem 1 a pokojem 2…nebo jsou identické? Děkuji

Klub Virtuální Reality

Dobrý den,
rozdíl mezi nimi v podstatě není, pouze v umístění, pokoj 1 je za dveřmi, tj. máte tam větší soukromí, ale pokud něco potřebujete, je třeba si za námi zajít, pokud u vás zrovna nebudeme. Pokoj 2 máme u recepce, přímo po ruce, takže na Vás většinu času můžeme dohlížet. Obecně platí, že skupiny rozdělujeme do pokojů až na místě, podle počtu lidí ve skupině – početnější skupinu posíláme do pokoje 1, méně početnou do pokoje 2 :-).
Děkujeme a budeme se těšit, KVR

Klub Virtuální Reality

Jsou identické.

Častý dotaz
Karolína Řezníčková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda při koupi dvou voucherů je možné si rezervovat dvě hodiny po sobě a prodloužit si tak herní čas, hodina se mi zdá trochu málo. Díky za odpověď :-)

Klub Virtuální Reality

Dobrý den,
ano je to možné.

Martina Hrabáčová

Dobrý den, chci synovi dát jako dárek 2 hodiny. Pokud přijde sám, bude hrát celou dobu nebo ho přiřadíte k nějaké skupině a bude se muset na zařízení střídat? Děkuji za odpověď.

Klub Virtuální Reality

Dobrý den, syn bude hrát celou dobu sám. Bude mít pronajatou místnost celé 2 hodiny jen pro sebe nebo si klidně může pozvat i nějaké svoje kamarády se kterými bude zážitek moci sdílet.

Pavlína K.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, tento poukaz jsem si již koupila a chtěla jsem si zarezervovat datum a čas, ale v okně pro rezervaci mi to hlásí za rezervaci 399 Kč a po kliknutí na rezervovat, mi to také ukazuje, že můj voucher není zaplacen. Proto vás žádám o vyjasnění situace. Předem děkuji za odpověď. :)

Klub Virtuální Reality

Dobrý den, systém je nastaven na platbu hotově. Cena je uvedena pro ty kdo budou platit na místě. Vy pokud zadáte platbu „slevový voucher“ tak v závorce za tím máte napsáno, že již nic neplatíte. Zaplatila kde voucher a to je vše. Už po vas nic dalsiho chtít nebudeme krome pripadneho pronajmu simulatorovych sedaček pokud o ně budete mít zájem. Do poznámky napište kód z voucheru, abychom vám mohli rezervaci potvrdit.

Blanka

Dobrý den,můžu mít dioptrické brýle,pod herními?Předem děkuji z odpověď.

Klub Virtuální Reality

Dobrý den, naše stroje jsou koncipovány tak, že by se většina dioptrických brýlí do VR měla vejít bez problému, vývojáři na to mysleli :-). Pokud byste náhodou měli opravdu široké obroučky, lze vyměnit za jiný nástavec, který má prostoru více. Pokud by se ani tak brýle nevešly, což je velmi nepravděpodobné, lze si naše brýle i přiostřit, takže by v žádném případě neměl být problém :-). Děkujeme a budeme se těšit! KVR

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru