Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Božských 70 minut v salonu Thai Sun – masáž dle výběru a péče o pleť nebo nohy
Hodnocení podniku Thai Sun
Úžasné prostředí, perfektní masérka. Veliká spokojenost.
Prostředí salonu, občerstvení, personál.
Moc pěkné prostředí, masérka velmi šikovná, moc příjemné posezení po masáži v místnosti s aromalázni.
Po masáži se vám snaží vnutit další masáž k zakoupení na místě.
OCHOTA, VELICE PŘÍJEMNÝ A VSTŘÍCNÝ PŘÍSTUP PERSONÁLU. DOMLUVA S OBJEDNÁNÍM BEZ PROBLÉMU I UPOZORNĚNÍ SMS, ŽE DRUHÝ DEN PROBĚHNE MASÁŽ BYLO SKVĚLÉ!!!!
Perfektní masáž, dala jsem i sporpitné ))
Velmi erudovaná masérka, příjemné prostředí.
Masérka byla zkušená, věděla co dělá. Po celou dobu masáže se mnou komunikovala a ujišťovala se, že je vše v pořádku (tlak masáže, případná nevolnost apod.) Prostředí je příjemné a tiché. Plánování termínu bylo bezproblémové a rychle.
Vzhledem k nestálému počasí, které je momentálně nevyzpytatelné, bylo v salonu chladněji než by bylo příjemné.
snad jen vstup, kdy je dýchne thajská atmosféra..
tak tu nádobku se stokorunou jako pobídku ke spropitnému by si mohli odpustit…
Příjemný relax. Nejvíce se mi líbilo vyzkoušet masku na obličej, to jsem ještě nikdy neabsolvoval. Velmi milá slečna na recepci.
Příjemná masáž, ale stejnou mi udělá doma sestra zadarmo. Nemám pocit žádné odbornosti masérky
interier, kvalita masáže i celkový přístup zaměstnanců
celkem snaživý přístup masérky, i když poněkud začátečnický
celkem snaživý přístup masérky, i když poněkud začátečnický
Nejlepší masáž na jaké jsem kdy byla…doporučuji
Profesionální přístup .
----
Nemohu posoudit, jelikož z důvodu arogantního chování personálu k návštěvě ani nedošlo – musím tedy říct: NIC, pouze výhodná nabídka na slevomatu.
Ano – nejprve se přítelkyně bez problému objednala a vše vypadalo bezproblémově, avšak problémy začaly v den plánované masáže. 10 minut před konáním masáže přítelkyni zavolal někdo z recepce, že se masáž z důvodu onemocnění masérky ruší. Velmi hrubým, neslušným a arogantním tónem recepční na zákaznici spustila, že může být ráda, že se to dozvěděla s takovým předstihem (10 minut). To však někdo, kdo stráví hodinu a půl na cestě, příliš neocení.
Velmi mě rozčílilo, že i přes neuskutečněnou masáž si podnik stáhl peníze z voucheru, který tudíž již byl na slevomatu uplatněný, přestože masáž neproběhla. Při následné komunikaci chyběla ze strany podniku jakákoliv ochota problém řešit, kvůli vlastnímu nepořádku v systému nebylo možné dohledat náš voucher a jiná recepční svým chováním naprosto popřela slova té první – druhá o žádné zrušené masáži či nemocné masérce nevěděla, takže je otázka, co se vlastně doopravdy stalo. Personál nebyl ochoten dohledat číslo voucheru, přestože ho již měl poskytnuté a dokonce si za něj stáhl peníze – druhá recepční odmítala přítelkyni objednat na náhradní termín, dokud jí číslo voucheru neposkytne, přestože jej již poskytla dříve a později už ho neměla. Vzhledem k tomuto arogantnímu chování a tendenci naprosto bagatelizovat vlastní chyby a nedostatky a také kvůli hrubému a neslušnému chování personálu jsme se rozhodli voucher nevyužít a díky asistenci Slevomatu jsme si nechali vrátit peníze v kreditech. Lidem, kteří neumějí jednat se svými zákazníky, rozhodně byznys dělat nechceme.