Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantický pobyt v hotelu Sychrov s návštěvou parku, polopenzí, vínem a masáží
Hodnocení podniku EA Zámecký hotel Sychrov****
Příjemné prostředí, personál, skvělé jídlo. Již jsem navštívili hotel několikrát. Jistě zase navštívíme.
Vsechno bylo jak ma byt. Prostredi krasne, personal prijemny, jidlo vyborne, pokoje ciste a pekne :-)
Nic se neda vytknout
Příjemný personál, výborná kuchyně, milá slečna na recepci…
Počasí :-)
Ubytování a wellnes bylo moc fajn. Personál příjemný a velmi ochotný. Jídlo bylo výborné.
Ne nic.
Krásné prostředí, výborné snídaně. Prostě a jednoduše – pohádková záležitost.
Příjemný personál, výborné jídlo, pokoje čisté a vkusně zařízené. Vše chválím…
Na pokoji nebyly umyté skleničky, museli jsme žádat o nápravu. A ve čtyři ráno se spustil alarm a nemohli jsme pak usnout.
Ubytování, obsluha vše na jedničku.
Jediný, kdo byl z personálu příjemný, tak byla druhá paní recepční, u které bylo vidět alespoň nějakou snahu náš problém řešit – a to tím, že jsme nemuseli zaplatit Fantu z minibaru, kterou jsme během našeho pobytu vypili.
Plusem je i soukromé wellness, kde sice nefungovala pára, ale bylo příjemné, že v čase svého pobytu zde ho máte opravdu jen pro sebe.
Dobré víno na pokoji, které je součástí balíčku.
Bohužel první problém nastal hned po příjezdu k hotelu – nedostatečné parkoviště – možná dostatečné, ale parkují zde nejspíš i lidé, kteří navštěvují vedlejší zámek. Nechali jsme tedy auto na velkém parkovišti, které je hned vedle (a je určeno nejspíš pro návštěvníky zámku a ostatní turisty). Okamžitě na nás vyběhnul místní „strážce tohoto parkoviště“, ať zaplatíme 50 Kč. Když jsme mu řekli, že jsme hoteloví hosté, ale bohužel hotelové parkoviště je plné, řekl, že si to máme vyřídit s hotelem.
Po ohlášení našeho jména na recepci a tudíž jména naší rezervace, jsme se dozvěděli, že o naší rezervaci v hotelu vůbec nevědí. Předložili jsme tedy naší emailovou komunikaci, kdy nám byl hotelem potvrzen volný termín a zaslán email s textem: „Pro dokončení rezervace nám prosím pošlete kod Vašeho voucheru“. Tento kod jsem zaslala. Je pravda, že od hotelu další email již nepřišel, ale jelikož celá tato konverzace probíhala během jednoho dne v řádu jedné hodiny, považovali jsme věc díky emailu „Pro dokončení rezervace… atd.“ za vyřízenou. Recepční nám oznámila, že se jde zeptat pana ředitele, ale že jinak je hotel celý plný. Po vrácení nám recepční sdělila, že pan ředitel radí zavolat do jejich partnerského hotelu, zda tam nemají volný pokoj a ať tedy chvíli počkáme. Po 10ti minutách se konečně dovolala, nicméně ani v partnerském hotelu místo neměli. Po naší otázce, jak budeme tedy věc řešit, nám recepční odpověděla: „No to já nevím, my ani druhý hotel místo prostě nemáme. Mohu Vám zavolat ředitele hotelu.“ Souhlasili jsme tedy. Co ale přišlo potom nám celkem vyrazilo dech. Příchod ředitele – pán vzevření spíše brunátného řezníka, na sobě tílko zastrčené v riflích, kožené sandále bez ponožek. Prostě typický pan ředitel 4* hotelu. Pozdravil se s námi a vysvětlil nám, že dle informací kolegyně recepční jsme si po emailu pouze ověřili dostupnost termínu, ale již nepotvrdili samotnou rezervaci. Při naší výtce, že tomu tak není, si nechal zobrazit emailovou komunikaci na PC v recepci, kam jim dle jejich sdělení poslední náš email s kodem voucheru a tudíž potvrzení rezervace nepřišlo. My mu ale zase ukázali, že jsme email odeslali. Pán se tvářil, že je mu to úplně jedno a fakta přeci mluví za vše. Oni tam ten email nemají. Už jsme začali být trochu nervózní, že my můžeme přeci oponovat stejným argumentem – my zase máme důkaz o tom, že jsme email odeslali. Další zajímavá věc však byla, že jsme před naším příjezdem do hotelu volali, abychom si objednali čas wellness a masáží. Do telefonu nám bylo sděleno, že rezervaci na naše jméno nemohou teď najít, ale že se na to recepční podívá po ukončení hovoru a wellness i masáže jsme si objednali. Když nám tato skutečnost došla, že jsme do hotelu i předem vlastně volali s objednáním dodatkových služeb, panu řediteli jsme to řekli. Ten se na nás hned obořil, že jsme to měli říct přece hned. „Tak to je tedy pokoj č. 105 – ten, jak jsme přiřadili k tomu welness a masážím, u kterých jsme nevěděli, ke které rezervaci jsou.“ A ředitel odešel s tím, ať mu mailovou komunikaci přepošleme a že se na to koukne jeho ajťák. Kdyby se personál včetně pana ředitele tvářil líp, ne tak strašně otráveně a kysele a možná kdyby alespoň někdo z nich řekl nějakou omluvu, jednalo by se hned lépe.
Každopádně pokoj č. 105 – dveře jsou hned naproti recepci – tudíž slyšíte celou noc hosty a recepční. Za další – je velice příjemné a kvitujeme, že mají na hotelu bezbariérový pokoj – ale když máte v ubytovacím balíčku Romantika u zámku Sychrov koupelnu takovou, kdy na záchodě sedíte s nohama ve vzduchu a všude kolem máte zábradlí, umyvadlo naopak máte ve výši pod pasem, sprchový kout vlastně není sprchovým koutem, ale jen baterií se sprchou přidělanou v rohu koupelny – tudíž je mokro v úplně celé koupelně včetně místa s toaletou. Tak to není příjemné. Co se týká postelí – v pokoji byly 3 postele, jedna zvlášť a dvě (neměly ani čelo) přišoupnuté k sobě, přičemž při spaní mezi nimi vznikala tak 10ti centimetrová díra. To je tedy romantika! Nábytek zastaralý, na něm hluboké rýhy a kolečka od sklenic. Koberec zašpiněný skvrnami. O láhev vína a oříšky, které měly být na pokoji, jsme si museli říct.
Jídlo – snídaně a večeře. Snídaně je obstojná, celkem velký výběr, bohužel personálu velmi trvá, než došlé věci doplní – druhý den jsme se tedy vůbec nedočkali sázených vajec. Večeře formou rautu bychom čekali ve 4* hotelu rozhodně jiné. Na výběr vždy jedna polévka, jeden dezert (zmrzlina, čokoládová pěna), pár pochutin (olivy, balkánský sýr) a 4 hlavní jídla – lasagne, koprovka, smažené kuřecí kousky s hranolky nebo kuřecí paličky s bramborama. Jako chuťově jídlo nebylo špatné, ale očekávali jsme prostě ve 4* hotelu více.
Co bylo ale ze všeho nejhorší, tak byl personál hotelu. Ano, chyby a nějaká zaškobrtnutí se prostě mohou stát vždycky. To, že hotel úplně neodpovídá standardům 4*. Mohli jsme mít smůlu na pokoj. To všechno bychom pochopili a nějakým způsobem přešli. Ale že ani paní recepční ani samotný ředitel hotelu neřeknou na omluvu ani bú. Není na nich vidět ani špetka zájmu problém nějak příjemněji řešit, ani jediný úsměv! U večeře Vás obsluhují číšníci a servírky, kteří jsou žejmě na praxích z nějakého učiliště, jinak si nedovedu představit, proč by byl číšníkem asi tak max. 17ti letý kluk, který má na sobě tmavé rifle, tenisky Nike a bílou košili nezastrčenou do kalhot a s vyhrnutými rukávy. Jeho přístup, profesionalita a slovník raději zmiňovat nebudu. V hotelu, který má 4* a všude po stěnách se chlubí, jak byl zvolen nejlepším hotelem Libereckého kraje. No to snad fakt ne!
Jediný, kdo byl milý, fungoval dobře a usmál se na Vás byla druhá paní recepční (příjemná, mladá blondýnka), která tedy měla alespoň tu snahu nám dát Fantu na účet hotelu.
Celkově ale hotel i služby hotelu, včetně personálu, opravdu špatné a my už se sem nikdy nevrátíme. Máme trochu podezření, že jakmile si na Slevomatu poukaz koupíte, hotel již peníze z Vás prostě má předem a tudíž nemají žádnou motivaci se nějak snažit.
Vážená slečno Markéto,
děkuji za Vaši reakci na pobyt na EA Zámeckém hotelu Sychrov a věřte, že opravdu každého názoru si vážím. Opravdu mě velice mrzí Vaše negativní stanovisko, dovolte mi reagovat. Hotelové parkoviště pro osobní automobily má dostatečnou kapacitu parkovacích míst, a odpovídá hotelové kapacitě. V případě, že je parkoviště plně obsazeno, mají klienti možnost parkovat na velkém parkovišti před zámkem po dohodě s hotelovou recepcí.
Je mi líto, že při Vaší rezervaci nastaly tyto zmatky. Plně si uvědomuji a omlouvám se za velkou chybu z naší strany, kdy Vám recepční po telefonu potvrdila masáže, aniž by Vaši rezervaci dohledala potvrzenou. Toto se doopravdy nemělo stát a mrzí mě to. Ještě jednou jsem všechny emailové komunikace důkladně zkontroloval, ale z Vaší strany bohužel nebyla rezervace dokončena a potvrzena.
Zmiňovaný voucher, kterým jste měli potvrdit svůj zájem o dohodnutý termín, jsme opravdu neobdrželi předem, ale až v okamžiku Vašeho příjezdu a to po našem rozhovoru na recepci, kdy jste následně odesílali z mobilu na adresu recepce. Na moji prosbu na přeposlání Vámi zmiňované e-mailové komunikace, včetně již dříve odeslaného voucheru jste již bohužel nereagovali.
Hotel je v letní sezóně velice vyhledávaný, a oblíbený, a pokoj č. 105 byl jediný volný pokoj, který jsme měli v tu chvíli k dispozici, a tudíž jediný pokoj, který jsem Vám mohl vzhledem k nepotvrzené rezervaci z Vaší strany nabídnout.
Rád bych se Vám ještě jednou omluvil za mé oblečení V době, kdy jste se ubytovávali, jste vznesli požadavek na okamžité řešení situace s ředitelem hotelu. V té době jsem byl opravdu oblečen tak, jak popisujete, neboť jsem právě prováděl nenadálé seřízení vzduchotechniky a technickou údržbu. Protože jste si přáli hovořit se mnou okamžitě, neodhadnul jsem to dobře a nezdržoval jsem se v tu chvíli převlékáním a neprodleně jsem se dostavil na recepci. Mrzí mě, že jsme nesplnili Vaše očekávání u večeří, jídlo připravujeme pečlivě, vždy s ohledem na různorodé požadavky našich hostů tak, aby si na bufetu každý našel to, co má rád.
Doufám, že svůj názor na služby hotelu přehodnotíte. Rádi vás opět uvítáme v EA Zámeckém hotelu Sychrov.
Hotel krásný, nový, prostorné pokoje, jídlo formou švédských stolů (předkrm, polévka, 5hl.chodů, zmrzlina), masáž i vířivka v pořádku. Celkově spokojenost, rádi se vrátíme.
Vse bylo v poradku, hezke ubytovani a dobre jidlo .
ochota personálu
pokoje
wellness
výběr jídel – výborná kuchyně
skvělá lokalita – umístění vedle zámku je luxusní záležitost :)
nevím o ničem
Vstřícná obsluha
Úžasné prostředí
Krásný pokoj
Vybírá jídla
Nepopsatelná masáž
Hezké pokoje, dobré jídlo, příjemný personál a velmi příjemné celkové prostředí. Jeli bychom klidně znovu.
Problém nastal s masáží, jelikož jsme s sebou měli malé dítě a bylo nutné se u něj vystřídat. Maséři měli s touto skutečností velký problém a byli hodně nepříjemní. Masáž už bych si tam opravdu nedala. To se však netýká zbytku personálu, nikdo další s tím neměl problém.