Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Mokrá či SPA pedikúra: Odpočinek a osvěžení pro unavené nohy
Hodnocení podniku Růže Kouzel
masáž nohou perfektní a profesionální
Děkujeme.
Byla jsem moc spokojená. Pán je sice nemluvný, ale to mi moc vyhovovalo, mohla jsem si po celodenní práci s lidma krásně odpočinout :-) Pedikůra byla odvedená pečlivě a svědomitě. Mohu jedině doporučit. Určitě ráda opět navštívím.
Děkujeme za milé hodnocení.
Velmi příjemná byla reflexní masáž, tu jsem si opravdu užívala.
Kůžičky u nehtů nebyly odstraněny, ale jen velmi jemně zatlačeny, takže výsledek téměř nulový. Ostříhání nehtů také nic moc – každý nehet jiný tvar a lakování katastrofa – lak zasahoval přes kůžičku u nehtů, což by nikdy být nemělo a nebylo to ani moc precizní :-/ Doma jsem si to tedy musela sama ještě upravovat, aby to vypadalo jakž takž..
Vážená klientko, co se ošetření nehtů týká a kůžiček - dovolujeme si uvést - přesně zavedené standardy - odborných centrem, která vzdělávají budoucí odborníky v oblasti pedikúry. Můžete toto zkontrolovat i na internetu - je to odborný názor a návod: - správně: - na prstech nohou nezatlačujeme ani neodstraňujeme kůžičku. Víme o skutečnosti, že toto klientky žádají, proto je částečně - prováděno, dle možností jednotlivého klienta (klientky). Zastříhávání nehtů - volný okraj na palcích přesahuje 2 mm, ostatní 1 mm - stříháme rovně, nikdy ne do kulata. Podle tvaru lůžka nohy, může se jevit u některých - nohou jako jiný tvar, ale tvar u nohou musí být především, jak výše uvedeno - ze zdravotních důvodů - na estetiku se v daném případě hledí, až na druhém místě. To jsou přesné zdravotní postupy, které se dodržují u pedikúry - pedikúra není především záležitost - estetická, ale zdravotní a estetika - jde vždy až na druhé místo, aby funkce nohy, nehtového lůžka, plosky a ostatních částí nohy, které jsou při ošetřování zahrnuty - mohly po všech stránkách plnit svoji - zdravotní a opěrnou funkci celého těla. Děkuji za pozornost a zohlednění při hodnocení následných jiných středisek provádějících tuto službu.
Pan pediker mě vzal o 10 minut dříve, než na kdy jsem byla objednaná, takže jsem nemusela čekat. Umístění v příjemné lokalitě Vinohrad je fajn, interiér už horší, ale byly zde fotky, tak by nebylo fér prostředí hanit. Pedikúra průměrná, masáž velmi příjemná.
Kdo by očekával pěkný salón, tento podnik určitě nebude to pravé. Požádala jsem o lakování, což nebyl problém, ale lak mi stekl do kůžicky a výsledek byl hrozný. Musela jsem pána požádat, aby nehty znovu odlakoval a raději jsem se obešla bez této služby. Nelíbilo se mi, že služba probíhá v kancelářskem křesle pokrytém prostěradlem a koupel ve vibrační vaničce, absence pedikerskeho křesla je dost na škodu. Službu bych znovu nezakoupila.
Dovolujeme si upozornit, že nikde se neprezentujeme, jako salón, ale malé rodinné studio. Lakování - je ovlivněno více faktory - i stavem nehtů - služba lakování - byla volitelná ne pevná součást. Křeslo - je dočasné - podařilo se dodavateli - dodat křeslo, které je v současné době v reklamaci a vaničku - tuto aktuálně používáme úmyslně - neboť klientky si žádaly masážní - perlivou vaničku a perlivé vložky do vaničky nevykazují stejnou kvalitu. Kdo vyhledává individuální, rodinnou péči - ten nás vyhledává opakovaně - máte zjevně jiné požadavky a přestavy. Bohužel - člověk se nemůže zavděčit všech - což je nám líto.
Kladně hodnotím masáž chodidel.
Malý výběr laků. Laky staré. S nalakováním a úpravou nehtů nejsem spokojená. Byla jsem zde poprvé a naposledy.
Dobrý den, laků je na výběr 25.kusů, rozhodně - nejsou staré - všechny jsou v záruce - to 100% a děkujeme za kritiku - už vzhledem k tomu, že jsme vás přijali mimo nabízenou dobu pro klienty pro slevomatu - i přesto jste byla ošetřena i v pozdních hodinách a při odchodu jste se usmívala a neřekla ani jednu námitku - zajímavé?...A mimo to lakování - je nabízenou volnou, ale ne pevnou součástí voucheru - toto děláme bez příplatku a navíc!
prostředí z 50.let, pán podle všeho držel skalpel v ruce poprvé, teče mu vanička na nohy, takže voda byla všude, u masáže mi u druhé nohy usínal, lak jsem měla i mimo nehet…ještě, že jsem nebyla v sandálích…už nikdy více, tohle se nepovedlo
Dovoluji si poznamenat - prostředí 50.let - vybavené nábytkem z IKEA - toď zvláštní hodnocení. Vanička - neteče - ale je mělká a při spuštění vibrace následně dochází - občas k výtoku vody, u žádné úkonu "NELZE USÍNAT" - to je bohužel absolutní nesmysl, u masáže často přivírá nebo zavírá oči a soustřední energii na správné projetí reflexních bodů a případně - pokud narazí na plosce na problém - snaží se ho rozmasírovat a na to naopak oči ani nepotřebuje a lak mimo? - to jste přeci musela zaznamenat již namístě a bylo vaším práve požadovat opravu či úpravu laku - toto si samozřejmě s pracovníkem vyřeším!
A výrazně nesouhlasím s názorem, že pán držel skalpel poprvé - pedikúru - skalpelem provádí denně a již přes 10.let a má na 400.stálých a spokojených klientů periodicky chodících opakovaně - mladších i starších ročníků - dámy i pány!
Pedikura byla prijemna, „zakrok“ vubec nebolel (v mem pripade je caste, te pedikura neni prijemna zalezitost, proto toto ocenuji).
Prostredi – od masazi, kosmetiky i pedikury ocekavam prijemne a ciste prostredi. To v tomto pripade vubec nebylo.
Dobrý den, jsme rádi za každou reakci, ovšem tato reakce není bohužel příjemná - co je to příjemné prostředí?...Velice subjektivní záležitost, kterou každý hodnotí jinak a čisté - vzhledem k tomu, že prostor provádění je čištěn a dezinfikován několikrát denně a podlaha také - a to prostředkem Sanytol - skutečně nelze již si představit, jaké si představuje čistší prostředí. Ano schody - mohou v centru vykazovat v průběhu dne - obzvlášť odpoledne stopy z venkovního prostředí - vnesené větrem apod. - ale v průběhu dne již více ani uklízet nelze - takže skutečně vzneseme požadavek na lepší úklid našimi pracovníky!
Nožičky vypadají jako dětské :-) příjemná konečná masáž a jako bonus vynikající bílý čaj s boruvkou a bezinkou.
Děkujeme za milé hodnocení a ať nožičky dlouho takové vydrží - přejeme. Kolektiv - Růže Kouzel
prostřed í je přeplácané a ne příliš příjemné
Dobrý den, to je prosím otázka vkusu a ne subjektivního hodnocení a minula jste se s úpravami, které probíhaly o víkendu....
Když opomenu příšerné prostředí, celého „salonu“ ve kterém pedikúra probíhá a osobnost nekomunikativního pedikéra, byla samotná pedikúra velmi špatná. Chodím na pedikúru cca 15 let a toto byla rozhodně nejhorší zkušenost.
ČAS
Na voucheru je uvedena délka 50–55 minut…v mém případě bylo hotovo za 32 minut
NEHTY
Nehty byly na některých místech ostříhány křivě, na některých prstech málo, ale na palcích naopak až moc, takže to nyní cítím velmi nepříjemně při chůzi. Na obroušení byl použit jen hrubý pilník, takže na některých místech nedokonale, zatrhávala se mi ponožka a musel jsem si tedy vše upravit sám.
Nehtová lůžka byla ošetřena jen minimálně, kolem nehtů zůstala neodstraněná zrohovatělá kůže (ve stejném stavu jako před pedikúrou).
OŠETŘENÍ KŮŽE
Pan pedikér použil jen skalpel, odstranění kůže je provedeno nerovnoměrně, např. na patách jsou cítit hrbolky. Na konci nepoužil pilník k obroušení a vyrovnání nerovností, takže je kůže na některých místech hrubá.
Vhledem k tomu, že kůže i nehty jsou po koupeli ve vodě měkké a navíc hebké a mastné po masáži, nešlo nic z uvedeného poznat hned na místě, ale až po úplném oschnutí nohou a vstřebání masážní emulze. Jinak bych reklamaci uplatnil hned na místě.
Dobrý den, velmi zvláštní, stovky klientů sem chodí - včetně mužů a všichni odchází spokojení - je velmi specifické jestli stav vašich nohou - po mokré lázni - umožňovali všechny uvedené úkony. Délka provedení je specifikována - potřebami jednotlivých klientů.
NEJSME SALÓN - to všude uvádíme, ale malé rodinné studio - tudíž představy si může o prostředí, v které je ošetření prováděno - udělat již na našich stránkách a není nutné - být zklamaný prostředím studia - ano - nejsme luxusní "Salón", který jste jako klient - očekával, ale nic takového - není ani patrné na našich stránkách. A každý člověk provádějící služby - reaguje komunikativně či ne podle toho, jestli příchozí klient má zájem o komunikaci - komunikuje - či nikoliv. Délka provedení je sledována na rádiově řízených hodinách a dle vašeho příchodu do odchodu jsme u nás byl 48.minut. Příchod je míněn od namočení nohou do lázně - odchod - opuštění prostoru provádění služby - ne studia. Reklamace, např. jako zatrhávání ponožky - pokud se tak dělo - promiňte - muselo být poznat již namístě - bez ohledu na zhebčenou pokožku lázní či emulzí. Nic jsme do odchodu, ale bohužel nevyjádřil - dalo se vyřešit na místě - nikoliv pouze na místě tomto.