Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Za relaxem do Janských Lázní: masáže, zábal, infrasauna, kolonáda i hory
Hodnocení podniku Hotel Zlatá Kotva
Hodnocená nabídka: Pobyt v Janských Lázních s relaxačním programem
Hodnocená nabídka: Pobyt v Janských Lázních s relaxačním programem
Pohodlné bydlení, příjemná paní na recepci, příjemná masérka
Jeden den chladná voda ve sprše.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Janských Lázních s relaxačním programem
Vse super nelze nic vytknout
Hodnocená nabídka: Pobyt v Janských Lázních s relaxačním programem
Nic
Neprofesionální přístup personálu v čele s paní vedoucí.
Stav pokojů
upřednostnění zákazníků, kteří nejsou ubytováni přes vouchr..
Celkově velmi špatný zážitek z Hotelu Zlatá Kotva !!
Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení.Mrzí nás,že při loučení řekněte,že bylo vše v pořádku a pak taková recenze...klienti,kteří k nám jezdí opakovaně a několikrát do roka,tak se s námi vítají srdečně...představte si,že si s nimi dáme i ranni kávu při snídani a pobavíme se,co děti,prace,kam na výlety a tak...to Vám vadí?to je smutné...
Hodnocená nabídka: Pobyt v Janských Lázních s relaxačním programem
masaż byla perfektni
Personal na recepci a maserka velmi prijemna komunikace
Snidane byla casove velmi kratka a ani obsahove to nebylo nejlepsi. Bylo slyset co si povidaji v druhem pokoji.
okolí, masáž, snídaně
chování paní ubytující, nedostatky v úklidu, prach
Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení....
1) Příjezd kolem 16. hodiny. Přivítala nás provozovatelka hotelu z nevábné recepce (recepce vypadala spíše jako sklad hotelového prádla střižená skladem čehokoliv) – v nějaké recenzi se o provozovatelce kdosi vyjádřil jako o komunikačním chameleonu, což odpovídá. Dokáže být přesladká i tvrdě bránit svoji kost jako pořádný rafan. Vybavila nás několika vouchery na slevu v místních restauračních zařízeních, zimní lyžařskou mapou a dalšími propagačními letáky místních služeb. Naplánovala nám relaxační proceduru a vydala na ni “poukaz”. Nijak neověřovala naši totožnost jakožto ubytovávaných hostí, tzn. nemohla nás tudíž zapsat do žádné knihy hostí.
2) Ubytovala nás ve 3 lůžkovém pokoji. Pokoj byl skoro uklizený, pod jednou z postelí se válel papírový kapesník. Na postelích nebyla natažena prostěradla. Ta ležela na postelích spolu s ručníky. Na jedné z postelí bylo u ručníku také malé hotelové mýdlo. Ovladač k televizi nefungoval, v televizi bylo možné ručně navolit asi 4 programy v kvalitě, která neodpovídá technické úrovni doby (jakoby přijímali analogový signál, ale hodně nekvalitní, zašumělý a s duchy. U postelí nebyly žádné lampičky, jen centrální stropní světlo. V pokoji byl cítit pach, který by se dal charakterizovat jako pach kuřáckého a/ nebo propoceného pokoje.
3) Sociální zařízení relativně čisté, ale také páchlo. Koš se nevynášel, toaletní papír nedoplňoval. Před sprchovým koutem nebyla žádná předložka.
4) Snídaně byla formou švédských stolů, jídla bylo dost, ale porcováno na malé kousky. Švédský stůl doplňovala “paní” v domáckém oblečení. Slabší povahy by mohla přejít chuť.
5) Sleva v restauraci Biograf fungovala, ostatní bonusy jsme nevyužili.
6) Relaxační program proběhl takto: během jedné hodiny nás masérka zmákla oba dva. Mně šoupla do infrasauny, ženě po dohodě masírovala krční páteř a ramena. S tím byla žena spokojená. Pak ženě následovala nějaká procedura zábalu a ošetření rukou (to neumím popsat). Žena byla spokojená. Když měla žena zabalené ruce, tak mně vzala masérka po sprše na stůl a namasírovala mi celá záda. Taky bych řekl, že se tomu věnovala dostatečně. “Poukaz” na masáž masérku nezajímal. Masérna a obslužné prostory jsou umístěny v místnostech bez oken, osvětlení během procedury pouze aroma svíčkami. Na mne to působilo spíše stísněně než pohodově.
7) Celkově je hotel omšelý zvenku i zevnitř, jako z doby pozdního socialismu. Na všem bylo vidět, že provozovatelka minimalizuje náklady až na samou mez únosnosti. Např. hotelové prádlo pere sama a během dne suší v jídelně. Stolní nádobí ve stylu “každý pes jiná ves”. Nikde nebylo příliš intenzivní osvětlení. Nic v hotelu rozhodně nepůsobilo reprezentativním dojmem. Podle katastru nemovitostí ten hotel provozovatelka nevlastní, má ho v nájmu a podle toho to vypadá.
Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení...je smutné,že při loučení na recepci říkáte,jak to bylo fajn a teď čteme tu Vaši neupřímnost...škoda,že nám neřeknete své požadavky na recepci.Klienti při příjezdu předkládají vouchery,které mají zakoupeny...Na recepci obdržíte Voucher k pobytu,který klient vyplńuje,včetně adresy a udáním totožnosti...Vouchery jsou přenosné...z druhé strany je čas procedůr...Když máte psáno hodinový relaxační program,tak je to relaxační hodinový program pro dva...rozpis procedůr je též rozepsán...Pokoje jsou čisté a uklizené...prádlo pere prádelna a pereme si deky,ručníky pro masérnu...stejné hrníčky,stejné talíře...je pravda,že nám občas dost mizí,ale to bychom neradi rozebírali.Nikde se neprezentujeme jako hogo fogo hotel.Jsme v nájemním vztahu a za postoj druhých osob nemůžeme.Nejde v žádném případě o minimalizování nákladů,ale každý rozumný člověk,znalý místních poměrů ví,jak to v horách funguje a nefunguje.Příště doporučujeme si připlatit a jet do luxusního resortu.Ale to něco stojí.Příště prosíme kouknout na cenu a najít něco ve vyšší kategorii.Pro klienty Vašeho typu už prostěradla a ručníky dáváme na postel,protože jste schopni napsat,že v tom již někdo spal.Na recepci se střídají tři pracovnice.Za ně ručíme.Jsou slušné,úslužné a podávají jasné informace.Věřte nám přátelé,že děvčata na recepci to občas nemají vůbec jednoduché...Mapy Vám dávat nemusíme...to je pravda..nabízíme celoroční mapy,kde je psáno běžecká mapa...ona je i na pěší...můžeme to udělat prostě tak,že si je klient může koupit...asi za 40Kč..bude to tak pro Vás lepší?zveme všechny,kdo se rád podívá do Jánek.Vaše recepce....
Vše v rámci pobytu splněno. Masáž, úžasný odpočinek, termální bazén nádherně vybaven pro úlevu těla .)Restaurace Biograf nadprůměrně skvěle vaří..a okolí..jedna velká pohádka.
Pokoje sem tam pavučina, lepší ubytovna, ale jinak čisto, snídaně dobré až na absenci čerstvé zeleniny!
Rada..berte si osušky a cosi pod nohy ke sprše+sprchové vybavení. Na pokoji opravdu mini ručníky :)Ale klid a člověk jel za místem relaxu a ne za luxusem :)
Značná zima na pokoji
Snídaně a ubytování odpovídá ceně.
Ochota personálu.
POZOR při výběru masáží hrazených vámi, raději se předem informujte o ceně. Já jsem potom platila za masáž, která ceně neodpovídala.
Hezký den,soukromé masáže stojí dle sazebníku,které jsou v deskách na každém pokoji...můžete si proto vybrat,co požadujete...většinou se jedná o půl hodinu za 380Kč a hodina soukromé masáže stojí 600Kč,mimo lifting a náročnější procedůry...ceny jsou standartní...
Hlavně masáž
příjemné prostředí masáží včetně infra sauny
Masáž a snídaně byly super 😊. A samozřejmě okolí kde jsme byly.
Ubytování. Nebyl to hotel ale spíš ubytovna. Škoda.
Paní majitelka byla velmi milá a ochotná, hotýlek je kousek od kolonády, je spíše rodinného charakteru, varná konvice a hrnky k dispozici na chodbě, snídaně byla formou bufetu a jídla bylo dost, i když jsme na snídani chodili později. Byli jsme spokojeni.
Vše
Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení...
vstřícný přístup personálu
málo místa v jídelně, slabší snídaně, lednička jen v chodbě na patře
-Velice příjemný pobyt ve skromném, ale čistém a útulném rodinném hotelu v klidné části města.
– Paní šéfová Zuzanka byla velice milá a vstřícná! Skvělé jednání při rezervaci i pobytu!
– Parkování u hotelu zdarma a v pořádku.
– Bufetová snídaně naprosto dostačující!!! ( Různé druhy pečiva, uzenin, zelenina, ovoce, mléčné výrobky, vajíčka, káva, čaj, džus, voda s ovocem…) Myslím, že si vybere každý.
– Wellness procedura velice příjemná! A přesně podle nabídky voucheru.
Janské Lázně překrásné, s velkým množstvím možností na výlety.
Určitě to nebyl náš poslední pobyt v hotelu Zlatá Kotva 😉
Nebylo co vytknout.