Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxace v Mariánkách: Ubytování s polopenzí v hotelu s vlastní rozhlednou
Hodnocení podniku Schlosshotel Mariánské Lázně
Chování a ochota personálu byla na dobré úrovni
Pokoje i sociální zařízení by snesly rekonstrukci.
Pracujeme na tom, abychom mohly renovovat či měnit nabytek i koupelny. I přesto děkujeme za komentář.
Hodnocená nabídka: Mariánky pro 2 v zámeckém hotelu s polopenzí
Hodnocená nabídka: Mariánky pro 2 v zámeckém hotelu s polopenzí
Příjemná obsluha, ubytování na úrovni a též jídlo.
Děkujeme a též milé paní majitelce.
ubytování, strava, přátelský a milý personál, chutné jídlo i možnost výběru z pěti jídel
Pouze jeden moučník – makovec ze žluklého máku, vyznělo to jako snaha nic nevyhodit. Také výměna vodovodního kohoutku během našeho pobytu, která nás trochu omezila v používání pokoje, proběhlo ale s patřičnou omluvou.
Přátelská atmosféra, kvalitní jídlo a hezké ubytování.
Děkujeme.
Naprosto profesionální kuchařské umění a provoz restaurace.
Slušné pokoje. Příjemné prostředí. Do věžičky s vyhlídkou jezdí výtah – vynikající nápad – využití i pro hůře pohyblivé. Do centra ML jezdí trolejbus, který má zastávku hned u hotelu.
Milí a přátelští majitelé. Určitě bych se v budoucnu ráda vrátila.
Ne, že by se zcela nelíbilo, ale wellness služby by stálo za to ještě vylepšit ;-)
Prostředí hotelu a klid. Rozhledna hotelu dává hodně ;)
Nezájem personálu, neochota personálu a vůbec nedostatek personálu. Přijde mi, že tam byli tak 3 lidi! Jen na pití jsme první den čekali v restauraci půl hodiny… moje rozčilení pak trošku uchlácholila chuť jídla, to bylo dobré. Snídaně ale děs, výběr jídla skoro žádný, stoly neuklizené po předchozích hostech, všude špinavé nádobí, zbytky jídla, skrvrny a drobky… nikdy sem se s takovým přístupem nesetkal, tudíž za mě katastrofa. Škoda, hezky vypadající hotel a někdo na něj dost slušně se*e… majitel by se měl zamyslet…
klid a pohoda
Byly jsme spokojené úplně se vším. Ubytování, strava, personál bez chyby.
lokalita
neodborný personál
Byli jsme spokojeni s ubytováním, procedurami i jídlem. Jen poslední den přijel plný autobus a u večeře to bylo znát, čekali jsme na jídlo dost dlouho.
velmi ochotnej personál, krásná zahrada, škoda že jsem tam nemohla zůstat dýl
Stylový hotel zvenku i zevnitř – pokoje i celý hotel čistý, jídelna s možností stravování na přilehlé terase zdobené malou fontánou a spoustou květin byla v případě pěkného počasí perfektní. Snídaně bohatý výběr, večeře předvýběr z 5 možností na další den. Hotel je mimo centrum, je možno jezdit trolejbusem.
Dosti komplikovaná domluva rezervace (byly jsme 2 rodiny s dětmi na 4 noci – t.j. 4 vouchery + doplatek za děti), tedy nutnost 2pokojů s přistýlkami. I když nakonec byl termín i pokoje potvrzen, tak při příjezdu nám bylo oznámeno, že máme k dispozici pouze 2lůžkové pokoje. Protože šlo o děti 13 a 8roků, tak jsme trvali na přistýlkách (naštěstí jsme měli zkopírovaný jejich potvrzující email.) Nakonec se to vyřešilo rozkládacím křeslem a pro 8letého kluka „spartakiádní lehátko“, které se mu i líbilo. Na jednom pokoji byla nefunkční televize, druhý den byla vyměněna, na obou pokojích byl ale velmi slabý, většinu dne skoro žádný internet. signál – toto jsme ale neřešili. Škoda, bez těchto problémů byly ostatní služby kvalitní a atypický vzhled i vybavení hotelu působilo nadstardantním dojmem.
ubytování, pohostinost a milá obsluha.
V hotelu Sonáta jsme už byli, spokojenost
Přes včasnou a potvrzenou rezervaci jsme byli po příjezdu ( sice s omluvou a několika výhodami – bezplatné parkování, oběd navíc, volná" plavenka" ) přesunuti do jiného hotelu. Stát se může lecos, ale tohle se přeci nedělá. V dnešní době jsme měli být informováni předem ( mobil, mail ). Kromě toho si myslím, že jsme nebyli jediní.
Pobyt na květen jsme si rezervovali v lednu, ten nám byl potvrzen prakticky okamžitě. 14 dní před odjezdem nám napsali e‑mail, kde nám prakticky jen oznámili, že z kapacitního důvodu nás ubytují v jiném hotelu. Navíc jakým způsobem – zůstával rozum stát. Když jsme se ohradili, že s tím nesouhlasíme, tak najednou bylo po problému a místa najednou byla (objednávala jsem vouchery 2). Celý personál byli 4 lidé – 1 kuchař, 1 uklízečka a 2 co byli na recepci, také roznášeli večeře a roznášeli pití – prostě dva pro všechno. Proto taky když byla například snídaně, tak buď bylo jídlo a nebo talíře a hotel? No žádná sláva na obrázku vypadá opravdu líp než ve skutečnosti. Příště určitě do stejného hotelu nepojedeme.
ubytování i polopenze výborné.
Děkuji.
věžička-rozhledna v hotelu
strava
živá hudba večer
Ochotný a usměvavý personál. Výborná kuchyně. Klidné prostředí a krásné venkovní posezení.
Ochota pana šéfa
Prostředí bylo poněkud zanedbané, zřejmě minulým provozovatelem