Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Kompletní manikúra s masáží rukou i lakováním Shellacem
Hodnocení podniku Art Nails
V salónu bylo čisto a uklizeno.
Manikérka mojí manikúru trochu „odflákla“. Už druhý den se mi shellac začal loupat a po týdnu manikúra vypadala strašně. Normálně mi shellac krásný vydrží tři týdny. Provozovnu na Floře mohu doporučit, ale Harfu tedy ne.
Pobočka u Flory – Pestrý výběr z barev a vzorů malování.
Dala jsem tomuto podniku druhou šanci (předtím jsem byla na Harfě, kde jsem nebyla moc spokojena), nyní jsem šla na pobočku, která je hodně malinká – u Flory. Práce manikérky probíhala v pořádku. Ale nehty (Shellac) mi bohužel nevydržely ani 10 dnů – nehty jsou špatně zapilované – třepí se. Lak se odlupuje po velkých částech a to momentálně ruce vůbec nezatěžuji.
Byla jsem nucena se objednat opět na manikúru a Shellac, tam kam normálně chodívám (lak mi vydrží 3 týdny), protože to vypadá otřesně! Chtěla jsem ušetřit díky voucheru a byla to hloupost… Díky roztřepení si svojí vysněnou délku budu muset nechat zkrátit. Moc Vám děkuji. Do tohoto podniku už po třetí nevstoupím.
Dobrý den
Pokud se nemylím, tak svoji chybu jste napravili a jste byla už s námi spokojena
Pokud ne, tak kontaktujte naší manažerce a uděláme vám znovu nehty v kompezaci.
Kontakt na manažerku
Jana Nguyen 775942916
těšíme se na vás
Pobočka Harfa – interiér doopravdy krásný, všechno čisté a vše hezky vyskládané. Salon jako takový působí velmi profesionálním dojmem a je krásně voňavý.
Od propagace jejich tvorby, diplomů na facebookových stránkách jsem tedy očekávala o dost více a alespoň trochu profesionální přístup.
Do salonu jsem přišla se vzorem nehtů, který bych si chtěla nechat udělat (jednalo se pouze o jednoduchý stříbrný trojuhelník na palci a stříbrný prsteníček) a na to mi odpověděli, že toto přesně nedokáží, což mě dost zarazilo.
Při proceduře jsem si přišla v salonu jako ta , , navíc" a ne jako zákaznice, které by si měli vážit. Kolem mě bylo snad 5 zaměstnanců, kteří se mezi sebou bavili a smáli se (v jejich jazyce), což mi bylo dost nepříjemné a neměla jsem pocit, že mi manikérka věnuje dostatečnou péči. Jejich známá (kamarádka zaměstnanců), která seděla vedle mě, měla lepší péči než já – podložené ruce ručníkem atp.
Mrzí mě to, jsem ze salonu zklamaná, dávala jsem jim doopravdy velkou šanci a doufala jsem, že jsem našla perfektní salon. Sem se už nikdy nezavítám.
Dobrý den
Omlouvám se,že reaguji až ted,
Zjistila jsem zaměstnance,který vám obsloužil.
Je to bohužel nedorozumění mezi námi a vámi.
Nabízím vám znovu navštěvu a samozřejme nebudete nic platit jako kompenzace příchozí
Kontakujte naší manažerky na tel 776 942 916
Naprostá spokojenost slečna Jana mi udělala krásnou manikúru.