Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Amsterdam na 1 noc: prohlídka města, výlet za větrnými mlýny i návštěva delfinária
Hodnocení podniku CK Metal
Nedošlo k naplnění kapacity zájezdu, což je jasné, že nikdo neovlivní. Náhradní termín nevyhovoval. Vrácení peněz za neuskutečněný zájezd již trvá více než 30 dní a to ještě musím do CK neustále volat a připomínat se.
Dobrý den,
velmi se omlouváme za čekání, ale asi došlo k nedorozumění. Napište nám prosím jméno, v komentáři ho nevidíme, ať Vám vše v pořádku vrátíme. K dnešnímu dni máme vše vrácené, proto Vás prosím o dodání kontaktu.
Děkuji za pochopení
CK Metal
Hodnocená nabídka: Zájezd do Amsterdamu vč. ubytování a snídaně
Průvodkyně, která o Holandsku věděla spoustu informací. Též dokázala poskytnout finanční hotovost, když zrovna člověk neměl dost euro a nebyla možná platba kartou. Zajímavé povídaní o způsobu života Holanďanů, o zemi jako takové, o navštívených místech (při cestě autobusem). Z výkladu u památek jsme bohužel mnoho neslyšeli.
Pěkný, čistý hotel, výborná snídaně.
Zájezd jsem kupovala pro sestru za úspěšnou maturitu s tím, že ji velmi zajímá válečná tématika a proto jsem se těšila, že se budeme moc podívat do domu Anny Frankové. Jelikož máme obě rády i jinou kulturu, těšili jsme se i do Heineken experience.
První zádrhel nastal v okamžiku, kdy mi po mé urgenci 8 dní před zájezdem přišly pokyny k odjezdu. Cestovní kancelář upozorňovala na zamluvení lístků do domu Anny Frankové předem. Na webových stránkách ale byly již termíny v rámci běžného vstupného obsazené a další volné byly až za měsíc. Po krátké emailové konverzaci mi bylo muzeem sděleno, že lístky je potřeba zamlouvat alespoň měsíc dopředu. Rozhodli jsme se tedy pro dražší formu prohlídky, která ještě nebyla obsazená. Rezervace ale probíhá na čas a tak jsem se opakovaně emailem dotazovala u kanceláře na čas, který by vyhovoval (na mailech: zajezdy@expressbus.cz a toulova@ckmetal.cz). Ve stejný den byla v plánu prohlídka Heineken Experience a proto bylo nutné vědět, jaký čas na prohlídku domu Anny Frankové zakoupit, aby se vše stihlo a peníze nepropadly. Bohužel do dne odjezdu nikdo neodpověděl.
Další zmatky přišly v den odjezdu, sice jsme spadali pod autobus č. 1, ale p. Vilímek nám řekl, že u něj v autobuse nejsme, že „je plnej“, ať zavoláme druhé průvodkyni. Ta nám oznámila dvouhodinové zpoždění kvůli dopravní nehodě na dálnici. Následně jsme se ale dozvěděli, že zpoždění bylo způsobené také špatnou organizací přepravy slovenských účastníků zájezdu vinou cestovní kanceláře. O autobuse se nemá cenu dlouze rozepisovat. V druhém patře autobusu nebylo místo na nohy téměř žádné, nad hlavou také ne, nebylo možné ani uložit batoh do poličky, jelikož byla opravdu úzká. Toto bych ale byla ochotná přejít v rámci toho, že kancelář uvádí, že se snaží snižovat náklady na dopravu. Pauzy ale byly velmi podceněné, jednou jsme stavěli na benzině, kde WC nefungovalo a tak jsme uprostřed noci hledali jiný objekt, kde bylo možné toalety využít. Ranní přestávka, kdy si lidé chtějí vyčistit zuby, proběhla na benzině s jedním umyvadlem a dvěma WC na dámách a tím samým příslušenstvím na pánech. Takže byl celkem problém, aby se 70 lidí prostřídalo.
Před příjezdem do Amsterdamu nám bylo oznámeno, že cestovní kancelář nedodala informační materiály a že lístky na loď a do Heineken Experience nejsou zakoupeny ani zařízeny. Že loď přesuneme na poslední den a u Heineken Experience, že si máme vystát frontu. Při dotazu, na kolikátou hodinu si máme lístky pořídit nám bylo průvodkyní sděleno, že neví, že nám to nedokáže slíbit na určitý čas.
Nešťastné na celém zájezdu bylo i to, že jsme měli pouze jednoho průvodce na asi 70 lidí, takže jsme většinu povídání o památkách vůbec neslyšeli. Pokud se stalo, že se část skupiny zasekla kvůli červené na přechodu, průvodkyně šla dál a my museli dobíhat. Druhý den zájezdu jsme se na snídani museli dotazovat, v kolik je odjezd, průvodkyně nám to zapomněla říct. Jeden pár zaspal a tak se s odjezdem čekalo. Bohužel průvodkyně čekala opravdu dlouho, než situaci začala řešit. Mezitím celou situaci „trapně“ komentoval řidič autobusu, kde se o páru vyjadřoval stylem, že si ještě „vyhajávají“, a že je to v pohodě, že 70 lidí na ně počká. Průvodkyně zase komentovala něco ve stylu, že jsou opilí nebo zhulení. Opravdu to bylo trapné a nikdo z nás se samotným zaspáním neměl problém, může se to stát každému. Průvodkyně od páru inkasovala 20 euro jako pokutu. Způsoby opravdu otřesné. Chápu, že je to nepříjemné tuto situaci řešit, ale myslím si, že pár se cítil trapně i bez těchto poznámek.
Velké rozčarování proběhlo při příjezdu do Madurodam, kde nám průvodkyně sdělila, že máme dvě hodiny na prohlídku, lístky si máme koupit sami, že ona nás má jen dovézt na místo. Nic o skupinovém vstupném neřekla, takže znalí angličtiny zjistili, že skupinové vstupné je přibližně o 6 euro levnější, ale museli se vytvořit skupinky po 20 lidech. Než se peníze vybraly a skupinky byly vpuštěny dovnitř, zbyla na prohlídku slabá hodina a půl. Jistě by každý uvítal, kdyby se peníze vybraly předem a mohlo se přistoupit rovnou k prohlídce.
Nechci úplně hanit průvodkyni, je mi jasné, že asi není nic příjemného mít na starosti sama skupinu 70 lidí a nemít moc valnou podporu ze strany cestovní kanceláře. Myslím, že se nejednalo ani tak o chybu průvodce (paní byla znalá Holandska, včetně zajímavostí a historie i způsobu života), jako o absolutní neorganizovanost ze strany cestovní kanceláře. Na její obhajobu chci říci, že se opravdu snažila, ale za podmínek, které měla připravené od CK to bylo zřejmě nad její síly.
Co se týká ubytování, bylo naprosto v pořádku. Jen čas, který byl strávený nad dlouhým přejezdem by mnozí z nás raději obětovali ve formě vyšší částky zaplacené za ubytování.
Co se mi ale nelíbí nejvíc je, že CK uvádí na Slevomatu slevu 28 % – z původních 5 999 Kč. Přitom na svých stránkách nabízí ten samý zájezd nyní v říjnu za 3 999 Kč, což je ještě nižší cena než cena uvedená na Slevomatu.
Celou věc jsem řešila v rámci refundace voucheru. Nechtěla jsem nárokovat vrácení peněz v plném rozsahu. Jen uvedenou slevu 28%. Přeci jen jsme byli na místo dopraveni a ubytování bylo zajištěné. Ostatní služby byly vzhledem k počtu účastníků nedostačující a celý zájezd byl pouze o tom, chytit průvodce, pořád hlídat čas a snažit se zaslechnout něco z výkladu. Na poznávací zájezdy jezdím často, ale tento byl organizačně nejhůře zvládnutý. Zážitky si sice odvážíme, ale převyšuje je neustálý stres, chaos v organizaci a neustálé strachování se, abychom vše stihli.
CK reagovala na reklamaci tímto způsobem: "Všechny body reklamace jsou důsledkem toho, že reklamující neposlouchala informace sdělené průvodcem, nebo si je vysvětlila po svém. " Z důvodu, že se CK postavila k reklamaci tímto způsobem jsem nucena tuto negativní recenzi zveřejnit.
Tuto CK rozhodně nedoporučuji hlavně z důvodu organizačně nezvládnutého zájezdu a arogantnímu a chybu nepřiznajícímu přístupu CK.
Doufám, že se CK polepší v organizaci svých zájezdů. Nelze si nevšimnout, že nejsem jediná, kdo podobných způsobem CK hodnotí. Bohužel většina stěžujících z našeho zájezdu recenzi nezveřejnila.
Dobrý den,
Je nám líto , pokud se zákazníci nelíbil zájezd.
Cena je snížená o 100,-kč oproti webovým stránkám, tak jak je domluvené.
S paní jsme mluvili a upozornili jsme, že vždy je problém si zajistit vstup do místa Anny Frankové, každý musí vědět dopředu, co bude chtít navštívit. Pro informaci zasíláme program, kde je výslovně napsáno, že mohou individuálně navštívit muzeum Anny Frankové. Víme, že je vždy problém s objednáním muzea, proto to nezajišťujeme, jelikož není možné garantovat, že zákazník stihne na čas muzeum Anny Frankové. Zákazník předem ví, že buď navštíví Heineken nebo muzea.
4. den - II. část Amsterdamu
Po snídani příjezd do Amsterdamu. Návštěva náměstí Museumplein (nápis I Amsterdam) a exkurze do pivovaru Heineken. Následuje volnější program – posezení v místních kavárnách a volno k nákupům. Dle zájmu můžete individuálně navštívit Vondelpark nebo muzea: Muzeum Vincenta van Gogha, Rijksmuseum (slavná Rembrandtova Noční hlídka) či Muzeum Anny Frankové (doporučujeme vám rezervaci vstupenek předem na odpolední hodiny). Večer odjezd do ČR.
Přikládáme vyjádření od průvodce, který byl v Praze. Zpoždění autobusu je běžné na D1.
Všechny body tzv.reklamace jsou důsledkem toho, že reklamující neposlouchala informace sdělené průvodcem, nebo si je vysvětlila po svém. K jednotlivým bodům uvádím:
Autobus přijel s cca 25 min. zpožděním oproti plánovanému času příjezdu. V plánovaný čas odjezdu jsem volal řidičům s dotazem, kdy přijedou. Odpověď byla-za cca 5 min. V tom okamžiku jsem vystoupil z anonymity a představil se jako průvodce busu, který přijede za cca 5 min. Stalo se. Po dohodě s řidiči jsem vylepil v zájmu urychlení nástupu seznam sedících na přední dveře a každý se mohl rychleji na seznamu najít než kdybych za překřikování z davu jednotlivé klienty v seznamu hledal a odškrtával. Toto bylo možné díky tomu, že autobus měl být do posledního místa obsazen a všichni klienti nastupovali právě zde. Nikoho jsem nikam nehnal a všichni si sedli rychle a 100 % přesně na místa dle zasedacího pořádku tak, jak bylo určeno CK.
Lodě byli zajištěné a Heineken si zajišťují průvodci sami, je to individuální návštěva zákazníků. Večeře byly nabízené, ale jsou spíše doporučující a nebyl problém, aby zákaznice na večeři šla.
Autobus Neoplan je euro 4 rv.2010 a je z výroby daný, v letadle je taktéž problém si dát velké zavazadlo nad sebe, bohužel si zákazníci někdy neuvědomují, že příruční zavazadlo není druhý kufr, ale jedná se o batoh.
Průvodkyně je znalá a přikládáme recenze z jiného zájezdu.
Hana Šourková 31. srpna 2017
Ubytování: Amsterdam a Alkmaar (Hotel***) (15 hodnocení) - Nizozemsko
Kladně hodnoceno
• Byla jsem velice spokojena s průvodkyní p. Horákovou, která se snažila nám předat všechny informace o navštívených místech a uměla odpovědět na každý dotaz. Líbil se mi i program zájezdu a pohodlný autobus.
Záporně hodnoceno
• Ubytování daleko od místa zájezdu - cca 100 km. Podle mě se jedná o zbytečně strávený čas v autobuse a s tím související ztráta času.
• Byli jsme tímto ochuzení o několik hodin, které jsme mohli strávit v navštívených místech. Např. jsme měli málo času na prohlídku skanzenu.
Shrnutí
Rychlé jednání při objednání zájezdu, dostali jsme všechny potřebné informace (o odjezdu, placeném vstupném apod.). Určitě bych navrhovala vyřešit ubytování, které bylo vzdálené od navštívených míst.
Toto vyjádření jsme již zaslali i na Slevomat, ale paní nejprve čekala na kompenzaci, v tomto případě to není možné a pokud zákazník i přesto napíše špatnou recenzi, že CK nezašle peníze, když nemá nárok na peníze, tak je to smutné.
Tým CK Metal
Byli jsme ubytování v hotelu od 7 večer a to byl jediný pobytový večer…hotel u silnice a dálnice, takže se vůbec nedalo nikam dojít…zbytečna ztráta dlouhého večeru a to jsme předtím museli spěchat a neměli jsme čas prohlédnout si krásné město Harderwijk, protože rozchod byl 9 hodin, ale to na prohlídku města a delfinaria nestačí. Navíc v nabídce byla možnost přikoupit večeři, ale nakonec v místě ubytování nebyla žádná možnost krom mcdonalds a my jsme na to nebyli předem upozorněni. V 7 hodin večer v hotelu při poznávacím zájezdu je zklamani…když není ani žádná možnost individuální procházky.
Navštívili jsme krásná místa, paní průvodkyně byla moc šikovná, vyšlo nám počasí, ubytování krásné, snídaně vydatné. Super zájezd.
2 dni věnované Amsterdamu a pouze 1 den ostatním lokaliktám, což nás mrzelo, bylo to ve spěchu.
Navštívili jsme krásná místa, paní průvodkyně byla moc šikovná, vyšlo nám počasí, ubytování krásné, snídaně vydatné. Super zájezd.
2 dni věnované Amsterdamu a pouze 1 den ostatním lokaliktám, což nás mrzelo, bylo to ve spěchu.