Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Den ve stylu Pretty Woman – kosmetické ošetření obličeje, masáž a lymfodrenáž
Hodnocení podniku Studio HM
Žádný welcome drink, ani káva, čaj či minerálka. Pouze voda. Nebyla masáž dekoltu.
Balíček je opravdu určen jako komplet..Ovšem 80%klientů si žádá vše rozdělit..Ať z důvodu časových,nebo chtějí termín který je obsazen,proto si zamluví polovinu a druhou čerpají ve volném termínu,kdy jim to vyhovuje..NIKDY sama klientovy neurčím,že si balíček dá na 2x..To je pouze o domluvě.Vaše maminka si to takto objednala.Neexistuje abych ji to určila já..Chtěla termín HNED tak si balíček SAMA rozdělila.Co se masáže týká,byla ve čtvrtek velmi spokojená,nechápu tedy,že se vyjadřujete k občerstvení a ne k masáži kterou pochválila(byl ji nabídnut jasmínový čaj,voda a káva.)V úterý na kosmetické péči byla ošetřena přípravky,které vůbec nepatřili do akce,ale ona je potřebovala vzhledem ke stavu její pleti..Celou dobu měla péči hodnou balíčku,který čerpala plus dekolt ošetřen galvanickou žehličkou a sérem,což byla kombinace ruční a galvanizace.Dostala to nad rámec ošetření!Spokojeně u toho spala.Ovšem komunikace s ní byla trošku "složitější"..to se týká i lymfy..Moc jsme si neporozuměli, proto dostala lymfodrenáž až poté co absolvovala kosmetiku..O nic nebyla ochuzena.Jinak byla maminka velmi sympatická a mohla si říci vč.objednání co chce..To není diktování,ale normální komunikace..
A poslední připomínka je ke zmiňovanému welcome drinku.. Po špatných zkušenostech s podáváním alkoholu jsem od tohoto upustila..U dalších akcí již welcome drink uveden nebude..
Péče nepůsobila profesionálně, nebyl welcome drink, ani nic jiného k pití nebo občerstvení, celková péče hektická, nikoliv odpočinek. Kosmetička odbíhala při péči, aby řešila jiné věci, místo, aby se věnovala zákaznici. Celkové zklamání.
Vždy se klientů na začátku zeptáme zda si dají cokoliv k občerstvení s tím,že se mohou kdykoliv připomenout..Občerstvení je "doplněk",vše je k dispozici a záleží na klientovy zda jej využije..Salon je přímo v centru a v poslední době si klienti zvykly chodit do salonu přímo,ne se telefonicky objednávat,proto se stávalo a pravděpodobně i stalo u vás,že se někdo objevil a chtěl cokoliv řesit osobně..Tím se narušil chod procedury..To jsme již vyřešili a následně se objednávky a cokoliv řeší telefonicky..V zájmu zachování péče o klienta a komfortu..Funguje i nová posila..
Děkujeme za připomínku a hodnocení..byť negativní..
Od toho tyto hodnocení jsou, abychom vychytali i ty nejmenší nedostatky..
příjemná paní masérka a kosmetička v jedné osobě.