Komfortní matrace Tropico Geltech® s gelovými segmenty
Hodnocení podniku Horeka shop
Rychlost dodání a prodloužený rozměr matrace za dobrou cenu.
Matrace Tropico Geltech Alfa je po necelých 2 letech proleželá, takže jsem ji reklamovala. Viz foto použité při reklamaci – proležení je větší než 3 cm, což mi u matrace v této cenové kategorii přijde na pováženou.
Dne 20. 2. 2017 mi byla reklamace uznána (nicméně celé reklamační řízení se táhne od 3. ledna 2017), ale i měsíc po uznání reklamace a přes týden od svozu vadných matrací k výrobci nemám k dnešnímu dni (20. 3. 2017) peníze vrácené na svém účtu .
Jednání Slevomatu v této záležitosti na mě působí velmi neseriózně, obávám se, jestli svoje peníze (11 499 Kč) vůbec ještě uvidím.
Dnes jsem si všimla, že tyto matrace jsou opět v nabídce Slevomatu a dokonce se u nich uvádí i jiná tvrdost než v popisku z nabídky roku 2015, kdy jsem matrace kupovala já. V roce 2015 se matrace Tropico Geltech Alfa prezentovala jako matrace s tvrdostí stupně 4 ze 7 na jedné straně a s tvrdostí 5 ze 7 na druhé straně. V dnešní nabídce se u stejné matrace uvádí tvrdost jedné strany 2–3/7 a druhé strany jako 4–5/7. To na mě působí, jako když Slevomat neví, co vlastně prodává.
Každopádně nákup NEDOPORUČUJI! Ať už kvůli NEkvalitě matrací a jejich brzkému proležení (u žádné matrace se mi až dosud nestalo, že by z ní byl po 2 letech „příkop na spaní“), tak už kvůli průtahům u případného reklamačního řízení a s vracením peněz, při kterém dochází k porušení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, konkrétně § 19 odst. 3.
Dobrý den,
reagujeme na Vaši recenzi, díky které jsme teprve zjistili, že reklamujete dané matrace.
VŽDY je nutné reklamovat zboží u eshopu, kde jste výrobky zakoupila! Nikoli u zprostředkovatele - tedy Slevomatu. Jelikož jste dané matrace zakoupila u nás tedy eshop HOREKA, je tedy nutné poslat danou reklamaci na pousouzení nám, tím že se tak nestalo, způsobilo Vám to zbytečné komplikace v podobě zdlouhavého řešení, jelikož zprostředkovatel Slevomat není oprávněn řešit reklamace za nás, protože on Vám daný výrobek neprodal. Kdyby jste kontaktovala přímo nás - prodejce, tak by tato situace vůbec nenastala a ušetřila byste zbytečné nepříjemnosti sobě i nám, tím že jsme o dané reklamaci nevěděli, tak jsme Vám ani nemohli vyjít vstříc, natož vrátit částku za dané matrace, o reklamaci jsme se dozvěděli, až prostřednictvím této recenze, kdy Vás obratem kontaktovalo telefonicky naše obchodní oddělení, abychom se vůbec obeznámili s danou situací, která nastala a mohli tak najít, co nejrychlejší řešení ku Vaší spokojenosti. Pokud se jedná o první reklamaci, tak není možné vrácení peněz, řešení spočívá ve výměně poškozené části matrace - respektive jádra, kdy Vám výrobce dodá kompletně nová jádra a ty stará si převezme.
Do budoucna je tedy lepší se vždy spojit přímo s prodejcem, ať už telefonicky nebo emailem, abychom Vám mohli pomoct s nalezením řešení, v co nejkratší lhůtě dle zákona ku Vaší spokojenosti.
Přejeme Vám pěkný den
Tým HOREKA shop
Dobrý den,
také bychom rádi vyjádřili naši omluvu. Kvůli naší snaze pomoci a připravit pro zákaznici reklamaci tak, aby proběhla hladce a co nejrychleji, došlo k oboustrannému komunikačnímu šumu a tím se celá věc zkomplikovala. Reklamaci vždy doporučujeme prvně řešit s prodejcem, snažíme se však být celému procesu nápomocní, což bohužel v tomto případě způsobilo zmatky a průtahy v řešení.
Mrzí nás to, již jsme si to na všech stranách ujasnili a reklamace byla vyřešena dle přání zákaznice.
Váš Slevomat.cz
Výborný materiál a provedení. Marťanská matrace, která můj spánek povýšila na odpočinek
skvělá matrace, super material.. zimní strana opravdu zimní-teploučká .. měkčí strana dostačující.. spaní suprové – spokojenost
dopravce – Top Trans – šílená neochota !!
Líp jsem se dlouho nevyspal!
rychlost
Dodáno před dohodnutým termínem
- komunikace s poskytovatelem slevy
– matrace jsou naprosto skvělé a lépe se nám spí
- otřesná zkušenost s přepravcem
Opravdu dobrý výběr matrace. Je skvělá!
Velmi kvalitní zboží
Jednání prodávajícího prostě vše v pořádku.