Před zakoupením voucheru: Pokud chcete mít 100% jistotu dostupnosti v daném termínu, ověřte si aktuální volnou kapacitu na tel. 511 444 355 (volejte od pondělí do pátku od 8.30 do 17.00 hod.).
Do 24 h od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu brno@ceskekormidlo.cz nebo tel. 511 444 355.
Sdělte název hotelu, střediska a termín zájezdu. Jména, příjmení, data narození cestujících osob, adresu, telefon, nástupní místo a kód voucheru.
CK pošle smlouvu, tu je nutné podepsat a poslat obratem zpátky. Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenský místnost. V případě různých hotelů se to nedá dopředu určit, proto se klienti převlékají v autobuse.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK.
V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat. Po podpisu smlouvy se storno řídí VOP CK České Kormidlo.
V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne CK náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.