Kilové balení steaků z mečouna: hluboce zmrazené, bez přidané vody a chemie
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den. Nerozumim postovnemu zdarma. Kdyz koupim ve voucherech nad 1000,–, tak mam dopravu zdarma? Diky.
Dobrý den,
ne, vouchery se do dopravného nezapočítávají, je nutno dokoupit další
zboží z eshopu. Na druhou stranu poštovné není na voucher ale na
objednávku. Tedy při několika voucherech v jedné objednávce je poštovné
100 Kč.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den,jsou prosím steaky z mečouna bez kostí a kolik steaků je
přibližně v 1kg.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, u mečouna není garance, že je bez kostí, ale vzhledem k tomu, že se jedná o velkou rybu a steaky jsou řezané z loin (svíčkové), kosti jsou v něm minimálně. Steaky jsou přibližně o velikosti 200–400g – svíčková nemá ucelený tvar. Děkujeme. S pozdravem, Nella
Dobrý den. Pokud se mi těžko vybírá čas dodání domů, je možno (při zakoupení 2 voucherů) osobně odebrat v místech osobních odběrů? A jak to tam probíhá – po upozornění, že je zboží zavezeno, dokdy ho musím odebrat ? Děkuji.
Dobrý den, místa osobních odběrů se otevírají až pří nákupu na
našem eshopu nad 500Kč, v případě použití voucherů je zboží již
uhrazeno, takže za 0Kč, musela byste tedy dokoupit další zboží z nabídky
BonFoodu, bez voucheru, v hodnotě 500Kč, potom je možné zvolit osobní
odběr. Objednávky na osobní odběr se musí uhradit přes PayU (kartou nebo
bank. převodem), v den závozu na místo Vás kontaktujeme, že je zboží
připraveno, na odběrném místě je zboží uloženo v mrazicích pultech,
nemusíte si tedy zboží vyzvedávat v ten samý den, stačí zboží odebrat
do 5ti pracovních dnů. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella
Ještě dodatek, od 10,1, je limit pro odběrná místa 1000 kč.
s pozdravem
Pavel Domkář
Přeji hezké odpoledne,
zajímá mě, jestli termíny dodání…myslím tím datum,je dodrženo a nebo
jestli jde si vybrat .Pracuji na směny a nemohu si brát dovolenou, kdyby
náhodou měla být zásilka dodána jiný den, než dohodnutý.
A ještě jeden dotaz,dá se platit až při převzetí??na dobírku???Děkuji
za odpověď.Eva
Dobrý den, termíny dodání dodržujeme a pokud by nastala situace, že by nebylo možné dodávku uskutečnit, kontaktovali bychom Vás a domluvili náhradní termín doručení. Voucher nelze platit na dobírku, je nutné ho zakoupit přes Slevomat, doobjednané zboží z BonFoodu, na které se voucher nevztahuje, na dobírku platit lze. Děkujeme Vám. Přeji hezký den, Nella
Dobrý den,
jsou steaky jednotlivě baleny a zmrazeny,nebo je celé kg vcelku?
Děkuji.
Dobrý den, steaky jsou jednotlivě nařezány a z kilového balení je lze odebírat postupně. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, jen pro Bonfood. Uvažte v dalších akcích, zda aspon neponechat základní patbu do počítání poštovného.Tedy dokoupit zboží pro dopravu zdarma. Pokud nechci mít mrazničku plnou ryb, tak se to takhle skutečně nevyplatí. Mohu pak objednat normálně za 700,–či 1000,– bez dopravy a sleva ze slevomatu je stejná.tak je to vlastně jedno- ale je to samozřejmě vaše obchodní úvaha.
Dobrý den,
to je samozřejmě na Vašem výběru,ale při vyšších objednávkách platíte přes Slevomat jen jedno poštovné,tedy 100 korun a ušetříte 15%, jednoduchý výpočet říká, že při nákupu za 666 korun to vychází stejně,při vyšších nákupech začínáte šetřit při nákupech přes Slevomat. Skutečně nelze poskytovat slevu 15% a ještě dopravu zdarma pro celou ČR.Buď jedno nebo druhé a je na zákazníkovi,aby si vybral,co je pro něj výhodnější. Snažíme se nabízet střídavě velká balení,kde můžeme i přes 15% slevu rozpustit dopravné,nebo malá,pro zákazníky,kteří preferují menší nákupy,tam je třeba za dopravu zaplatit.
s pozdravem
Pavel Domkář