Před zakoupením voucheru: Pokud chcete mít 100% jistotu dostupnosti v daném termínu, ověřte si aktuální volnou kapacitu na tel. 511 444 355 (Volejte od pondělí do pátku od 8:30 do 17:00).
Do 24 h od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu brno@ceskekormidlo.cz nebo tel. 511 444 355.
Sdělte název hotelu, střediska a termín zájezdu. Jména, příjmení, data narození cestujících osob, adresu, telefon, nástupní místo a kód voucheru.
CK pošle smlouvu, tu je nutné podepsat a poslat obratem zpátky. Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenský místnost. V případě různých hotelů se to nedá dopředu určit, proto se klienti převlékají v autobuse.
Svozová místa za příplatek 400 Kč jsou možná až od 1. 2. 2017. Do této doby jsou k dispozici pouze základní nástupní místa.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK.
V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat. Po podpisu smlouvy se storno řídí VOP CK České Kormidlo.
V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne CK náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
Dobrý den, koupila bych 2 vouchery. Já a devítiletá dcera bychom
využili skipasy, ale jel by s námi přítel, který by nelyžoval. Jaký je
příplatek za přistýlku, stravu a dopravu? Děkuji
CK České kormidlo
Dobrý den, ceny jsou stanovené za celý balíček. Je tedy vždy nutné
zakoupit voucher pro každou osobu zvlášť. U nelyžařů se pak odečítá
poměrná část z ceny za nevyužitý skipas.
radim Krčmář
Dobrý den, chci se zeptat, kolik se platí za ten skibus? Obvykle bývá
zadarmo…děkuji
CK České kormidlo
Dobrý den, po zakoupení Card Paganella v Hotelu Fai, která stojí
1 €/osoba/den, budete mít skibusy zdarma a zároveň můžete využít
i různých dalších slev v městečku Andalo.
Anna
máte ještě nějaká místa v termínu 13.2.-17.2.?
CK České kormidlo
Dobrý den, pro dotazy na dostupnost konkrétních termínů kontaktujte
prosím pracovníky CK na tel. čísle 511 444 355 nebo na e-mailu brno@ceskekormidlo.cz
Děkujeme.
Jaroslav Laurenčík
Dobrý den! Je možné ve středisku platit kartou? Jak v obchodech, tak
v restauracích, ať nevozíme zbytečně hotovost. Děkuji
CK České kormidlo
Dobrý den, ano, ve středisku Paganella lze platit kartou téměř všude a
nachází se zde také několik bankomatů.
Hana
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jestli je volný termín G:
5.2.-9.2.2017 nebo 7.2.-11.2.2017 pro dvě dospělé osoby.. Děkuji.
CK České kormidlo
Dobrý den, ano v těchto termínech jsou zatím volná místa, ale pro
informace k jednotlivým termínům vždy prosím kontaktujte pracovníka CK na
tel. 511 444 355 nebo e-mailu brno@ceskekormidlo.cz
Ladislava Korábová
Dobrý den je možné pokoj pro tři?
CK České kormidlo
Dobrý den, ano, lze zajistit dvoulůžkový pokoj s přistýlkou.
Petr
Dobrý den, jsme rodina dva dospělí a dvě děti 6 a 13 let. Chtěli
bychom jet v v termínu od 13.3.2017. Kolik voucherů si máme koupit,
případně jak uplatnit slevu na děti? Děkuji Liška.
CK České kormidlo
Dobrý den, cena lyžařského balíčku je stejná pro dospělou osobu
i pro dítě. Ve Vašem případě tedy bude nutné zakoupit si celkem 4 kusy
voucherů. Děkujeme za pochopení.
Hana Mokrošová
Dobrý den,
je tady možnost nějaké slevy pro 9leté dítě?
Děkuji.
CK České kormidlo
Dobrý den, cena zájezdu je stejná pro dítě i pro dospělého.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, koupila bych 2 vouchery. Já a devítiletá dcera bychom využili skipasy, ale jel by s námi přítel, který by nelyžoval. Jaký je příplatek za přistýlku, stravu a dopravu? Děkuji
Dobrý den, ceny jsou stanovené za celý balíček. Je tedy vždy nutné zakoupit voucher pro každou osobu zvlášť. U nelyžařů se pak odečítá poměrná část z ceny za nevyužitý skipas.