Lokalita, parkování, ochota se přizpůsobit termínu dle zákazníka
Velmi nekvalitní práce nanesení gellaku, neupravené kůžičky, zateklý lak až ke kůži, zdobení 2× pruh pouze na palci – kostrbatý, jiná tloušťka, každý palec jiný, neměla ani klasickou modrou barvu.
Poprvé jsem se na dovolené styděla ukázat nohy…
Při následné reklamaci již měsíc bez odezvy.
!!! NEDOPORUČUJI !!!
Vyjádření podniku
Před 9 roky
Dobrý den,
děkuji za názor, již je situace dořešená a abych to upravila na pravou míru...Vy jste byla naprosto nadšená, objednala jste se hned na další, volala jste mi až po 14 dnech ani za sms jsem Vám nestála ten den...Po 14 dnech telefon s tím, že gellak jak jste sama říkala držel, neodloupl se, nebyla jste ani schopná se mi omluvit, že nepřijdete na objednaný termín, ten já jsem si musela dopátrat v diáři a hlavně jste chtěla kompenzaci krémy Mary Kay, která mám v salónu a naprosto s pedikúrou nesouvisí...
Každopádně paní Říhová, nechápu proč nadále toto řešíte, když zákaznický servis Slevomatu Vám vykompenzoval 4 poukazy, které jste si nakoupila a i ten s mým svolením, který jste využila. :o)
Přeji Vám hodně štěstí :o)