Multifunkční hřejivá kapuce s kožíškem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, proč není v kapuci návod na údržbu, ani přiložený v zásilce a na Vašich stránkách jsem ho také nenašla. Díky za odpověď
Dobrý den,
omlouvám se Vám, snažíme se lepit štítky, museli jsem to přeskočit,
můžeme Vám štítek doposlat.
Dobrý den, dens jsem u vás objednala hřejivou kapuci a rukavice. Zmátl mě termín dodání, který se objevil při dokončení objednávky – 27.12. Prosím dojde zboží do Vánoc? (před objednáním jsem se řídila Vašimi obchodními podmínkami, podle nichž by do Vánoc mělo dorazit) Děkuji
Dobrý den, zboží budeme dodávat do Vánoc, zaplacené do 18.12.
Dobrý den nikde jsem nenačetla tabulku velikostí kapucí.Jsou pro dospělé osoby,nebudou na dětské hlavě moc volné
Dobrý den, kapuce je pro dospělé osoby
Dobrý den,
ráda bych se zeptala,zda je možné objednat zboží na dobírku?
Děkuji
Dobrý den, bohužel pravidla Slevomatu to nedovolují.
Dobrý den tak se mi povedla nová objednávka a vše vloženo do jednoho košíku pokud by to bylo možné a tu starou objednávku zrušit děkuji a příjemný večer Klára
Jasně Kláro, objednávku jsem zrušila a správná čeká na zaplacení
:-)
Krásný den. Míša
Dobrý večer děkuji za odpověď už jsem objednala ale musela jsem někde udělat chybu udělala jsem dvě objednávky a u každé se mi zobrazilo poštovné tak teď nevím jestli to půjde nějak napravit
Dobrý den, zkuste napsat na podpora@slevomat.cz jestli Vám s tím nepomůžou
Dobrý den, Kláro,
pokud chcete zaslat na jedno poštovné, je nutné si vše vložit do košíku
společně. Zkuste tedy vytvořit novou objednávku a já vám tyto dvě mohu
zrušit.
Hezký den. Míša
Dobrý den ráda by jsem objednala kapuci 2× každou jiné barvy,ale když chci objednat druhou barvu musím zase na začátek.A když objednám budu platit jedno poštovné? Děkuji
Dobrý večer, Kláro,
děláte to naprosto správně a bude vám účtováno jedno poštovné :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den,
proč nelze vybrat výdejní místo Zásilkovna vestibul metra Prosek?
Zásilkovna, zde je.
Dobrý den, problém může být v neaktualizované nabídce zásilkoven na Slevomat. Můžete si zboží zakoupit a následně nám napsat pobočku kam si přejete zboží zaslat
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zrovna jsem objednala, ale jak mne nechtělo vzít vybraný obchod, nevím proč, skočila tam barva černá. Já prosím rozhodně chci šedivou barvu a už jsem zaplatila. Bude tato výměna možná? Posílám prosbu i mailem. A prý to dojde 3/1. Je to pravda?
Dobrý den, jak jsem Vám odepisoval, zboží jsem okamžitě vyexpedovali a už nebyla možnost změnit objednávku