celkově atmosféra lázní, profesionální a milý přístup personálu, celkově postupné změny a budování nových míst – čokoládovna, Málkova restaurace a další..
Obsluha v restauraci vázla, seděli jsem u stolu dobrých 10 minut než si nás někdo všiml, přitom restaurace nebyla plná a obsluha nás viděla vcházet (byly tam dvě servírky). To jediné nás mrzelo, protože jinak jsou pivní lázně super.
Prostředí je moc pěkné, personál milý, procedury skvělé.
Problémy s ubytováním. Pivovar má pouze omezené kapacity, tak těžko řeší s nasmlouvanými ubytovacími zařízeními a tady vzniká problém. Dvakrát nám změnili ubytování, nakonec ale jsme byli s ubytováním v hotelu Forman spokojeni.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
dobrý den,
připravujeme hotýlek přímo na sýpkách v pivovaru, už vybavujeme pokoje, snad se nám podaří na jaře otevřít. hezké dny a děkujeme za důvěru