Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zimní pobyty na Lipně s polopenzí a lyžováním v Rakousku i bez
Hodnocení podniku Hotel Na Pláži
Sjezdovky
Máte pravdu, ty jsou prostě SUPER! Děkujeme a těšíme se snad i příště. Za Hotel Na Pláži Michal
Velmi příjemný přístup personálu, okamžité řešení sebemenší připomínky, maximální vstřícnost. Čistý hotel, výborná kuchyně.
Větší hluk v okamžiku, kdy se vrátili všichni hosté, které bylo nejspíš v důsledku tenkých příček mezi pokoji.
Dobrý den, děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu, naším cílem je samozřejmě spokojený host, a proto jsme rádi, že hodnotíte Váš pobyt spíše kladně :) Protože z lyžování se vrací celý hotel prakticky najednou, jak již bylo napsáno ve Vaší recenzi, tak je zvýšená hladina hluku patrná, ale jinak doufáme Váš pobyt nic nekazilo a že jste si ho užili! Za Hotel Na Pláži Michal
Komplexní služby a vstřícný přístup personálu
Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal
Příjemný hotel, milý personál a velice slušné jednání při rezervaci a behem pobytu.
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal
Hezké umístění ubytovacího zařízení – prostředí. Objekt by měl celkem potenciál, kdyby jej vedla šikovná ruka, která se vyzná…
Patrná neudržovanost objektu, ač se nejeví jako starý.
Přístup pana provozního příšerný, tedy jestli to byl pan provozní, odmítal se představit:(
Jídlo bez nápadu a ještě ne příliš chutné (rýže rozvařená, brambory pro změnu nedovařené)…
Dobrý den, rádi bychom objasnili celou situaci, kterou tu popisujete. V první řadě není pravda, že se Vám ,,pan provozní" nepředstavil. Osobně Vám řekl, že je syn pana majitele a má celý hotel na starosti (poté co pán řekl, cituji: ,,A vy ste jako KDO?") Zapomněli jste uvést, proč jste byli s ,,panem provozním" v kontaktu. Bohužel jsme museli řešit zrušení skibusu na Hochficht z Vaší strany v den Vašeho vyzvednutí. Tuto službu poskytujeme našim hostům bez jakékoli přirážky či poplatku a pouze jako službu pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou jezdit na Hochficht autem (toto dokazuje i fakt, že hosté platí přímo řidiči a nikoli na recepci). Skibus nevlastníme, ale zařizujeme společně s partnerským penzionem a skibus slouží pro více ubytovacích zařízení. 36 hodin před vyzvednutím hosta je uzávěrka objednávek, aby se mohla spočítat potřebná kapacita a harmonogram vyzvednutí pro všechny ubytovací zařízení. Vzhledem k tomu, že jste zrušili Vaši objednávku tentýž den, tak po nás požadoval provozovatel skibusu částku za den, kdy k hotelu opravdu přijel (celkem 400 Kč) a proto jsme tuto situaci byli nuceni řešit s Vámi. Pro ostatní dny po domluvě hotelu s poskytovatelem byla Vaše objednávka zrušena bez poplatku. Po Vašem hrubém chování a odmítnutí uvedenou částku uhradit (debata probíhala cca 10 minut), si "pan provozní" řekl, že v rámci dobrých vztahů jak s Vámi, tak se spřáteleným penzionem částku uhradí sám (nikoli hotel, ale on sám), načež pokračoval slovní útok z Vaší strany, který již byl zbytečný a jen dokázal, že zde nejspíš nejde o skibus. Co se týče udržovanosti hotelu a jídla, tak si myslíme, že ostatní recenze v období Vašeho pobytu hovoří jasně. Pokud bylo něco s jídlem v nepořádku, tak pro nás nikdy není problém cokoliv vyměnit či udělat něco jiného, stále jsme jenom lidi a i u nás se může stát chybička, ale vzhledem k tomu, že personál i vedení hotelu večeří stejná jídla, tak za sebe musím podotknout, že brambory ten večer byly naprosto v pořádku. Pečlivě vyhodnocujeme všechny recenze a opravdu se snažíme si z nich vzít podněty pro zlepšení a relevantní informace, což bohužel vaše recenze neobsahuje. Pokud chcete hodnotit, tak prosím příště zmiňte všechny okolnosti. Děkuji, za Hotel Na Pláži Ing. Michal Novák ,,pan provozní“ (syn majitele hotelu)
Bezproblémový pobyt, čistý pokoj, regulovatelné teplo na pokoji, bohaté snídaně, dobrá cena. Oceňujeme možnost nabídky výhodného skipasu bez starostí si ho kupovat až na Hohfichtu.
Dobrý den, těší, že se Vám u nás líbí a doufáme a pokusíme se stále zlepšovat abychom se viděli i počtvrté :) Za Hotel Na Pláži Michal
Příjemné ubytování, skvělá kuchyně – zejména domácí moučníky!
Obsluha restaurace (zřejmě brigádník notně posilněný pervitinem) působil krásně komicky, když hekticky pobíhal po poloprázdné restauraci a nestíhal… :-D
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Co se týče našeho personálu, tak se všichni zaměstnanci hotelu snaží, aby Váš pobyt byl bezproblémový, a proto doufáme, že pokud náš kolega jak píšete "nestíhal" tak i přesto jste byly s našimi službami spokojeni. Za Hotel Na Pláži, Michal
Ochotny personal, vyborne jidlo, rodinne prostredi.
Doporucuji!
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal
MILÁ OBSLUHA, SKVĚLÉ JÍDLO, PĚKNÉ, PROSTORNÉ NOVĚ VYBAVENÉ POKOJE.
Děkujeme za Vaše hodnocení, těší nás Váš pozitivní zážitek u nás a budeme se těšit třeba i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal
Super servis, ochotný personál
Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal
Příjemné prostředí, výborné jídlo, ochotný a starostlivý personál – základ pro vydařenou dovolenou a prázdniny. A lyžování na Hochfichtu i přes počáteční nepřízeň počasí také parádní. Děkujeme za příjemný týden u Vás.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vydařená dovolená našich hostů je pro nás hlavním cílem :) Budeme se těšit na možnou budoucí návštěvu. Za Hotel Na Pláži Michal
Vše fungovalo, jak mělo :)
Snídaně dostačující, výběr široký, na večeři možnost výběru ze 3 jídel (y)
Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal
Úroveň ubytování, kvalita jídla a příjemnost personálu byla výborná. Mohu jenom doporučit.
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal
Tento pobyt jsme využili již třetím rokem a rádi se vracíme, mohu jen doporučit.
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal
Úroveň ubytování odpovídala ceně na Slevomatu. Za plnou cenu bych asi nejela. Pokoje jsou hezké, čisté, jídla je dost. Vynikající jsou domácí zákusky. Do centra obce je to 5 minut pěšky. Parkovacích míst těsně u hotelu je dost, Wi‑Fi frčí všude.
Zdi hotelu jsou snad z papíru. Počítejte s hlukem a nulovým soukromím. Na recepci je hodně omezený provoz, požadavky řeší obsluha restaurace. V době, kdy nefunguje přívoz počítejte skoro s hodinou dojíždění na Hochficht – 42km po brutálně rozbitých cestách.
Dobrý den, v první řadě děkujeme za Vaši recenzi. Co se týče provozu recepce, tak jí zajišťuje slečna recepční, která je k dispozici v hotelu minimálně 5 dní v týdnu většinou od 7:00 až 8:00 (často i častěji). Pokud ji nevidíte na recepci, tak je v restauraci, kde pracuje na notebooku a pomáhá sledovat a kontrolovat provoz restaurace. Protože jsme menší hotel, tak často řeší požadavky i multifunkční obsluha restaurace. Dále je k dispozici paní provozní, která je v hotelu minimálně 5 dní v týdnu, ale reálně prakticky každý den. Dojíždění na Hochficht většinou trvá něco mezi 35 - 45 minutami, ale odměnou za dojíždění jsou kvality rakouského skiareálu, což většina českých opravdu nedosahuje. Zároveň si cestu můžete zkrátit zkratkou přes led, což hodně našich hostů hojně využívá (zkrácení cesty na 20 minut) :) Rozbité cesty řeší kraj jižní Čechy ve spolupráci s městem Horní Planá a plánuje se jejich rekonstrukce i rozšíření na české straně. Přestože jste nebyli s kvalitami našeho ubytování spokojeni, tak doufám, že jste si strávený čas u nás užili, ale za náš tým musím podotknout, že se opravdu snažíme poskytnout našim hostům maximální pohodu. Za Hotel Na Pláži Michal
Ubytování bylo v pořádku. Jídlo výborné. Domluva s personálem byla v pořádku. Často se personál ptal, zda je vše v pořádku.
Jediná výtka. Často netekla teplá voda.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Přestože máme kapacitou i výkonem v hotelu bojlery dostačující, tak se může stát, že pokud přijede z lyžování celý hotel najednou, tak voda není úplně vařící, ale pouze teplá. Ještě jsme se ale nesetkali s tím, že by tekla pouze studená voda. Pokud tento problém nastane, budeme pro příště rádi, že nás upozorníte během pobytu. Je možné, že se jednalo jen o úsekový problém, který šlo vyřešit na místě. Každopádně děkujeme za zpětnou vazbu a budeme se snažit vše vylepšit ke spokojenosti všech našich budoucích hostů :) Za Hotel Na Pláži Michal
Vse super
Ze jsem nejel autem prez Lipno (:-)
Dobrý den, doufáme, že tuto chybičku napravíte při příští návštěvě :) Budeme se na Vás těšit, Za Hotel Na Pláži Michal
Velmi příjemné prostředí, personál vždy velice vstřícný a ochotný, krásné ubytování a výborná strava. Opravdu bez chyby.
Dobrý den,
děkujeme za krásnou recenzi a moc nás těší, že se Vám v našem hotelu líbilo. Budeme se těšit na případnou budoucí návštěvu :) Za Hotel Na Pláži Michal
Super kuchyně, hodně jídla a příjemné prostředí.
Jedna z paret obsluhy v restauraci byla trošičku pomalejší, o pivo se člověk musel dožadovat, ale celkově pracovití. Druhá parta byla v pohodě, jinak celkově bez problémů.
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaši recenzi. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a co se týče naší obsluhy, tak s tou se snažíme pořád pracovat, ale na pivo by se určitě čekat nemělo! Vezmeme si Vaši výtku k srdci a pokusíme se té "první partě" domluvit a zapracovat na tom. Za Hotel Na Pláži Michal