Indické pochoutky z nabídky restaurace Golden Tikka v hodnotě 600 Kč
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den 16.12. jsem kupoval voucher 349 Kč v.s. 205000351 ale k dispozici ho nemám jak ho tedy uplatnit? S pozdravem Michal
Dobrý večer, Michale,
tento variabilní symbol bohužel není správný. Mohu poprosit o email, na
který jste objednával?
Hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný stůl 31.12 od 13h pro dvě osoby. Děkuji
Dobrý den Natálie,
Tento den otevíráme až od 16:00, vouchery stejně nelze uplatnit dříve než
před touto hodinou, rezervace si prosím sjednávejte na e-mailové adrese, či
telefonním čísle, děkujeme.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda se dá vybrat i bezlepkové menu. Děkuji. Jana
Milá Jano, záleží v jaké z našich restaurací budete chtít voucher uplatnit, ale po telefonické dohodě je možné se domluvit. Děkuji.
Dobrý den,
pokud přijdeme na 1 Voucher dva, dostaneme každý svoji porci nebo se budeme
o porci dělit? Cím více lidí přijde na 1 Voucher, tím mensí bude porce
pro každého?
Je to trosku zavádějící informace…
Milá Jitko, voucher je určený pro dva, takže bude servírovaný pro dva lidi s tím, že se oba do sytosti najedí. Pokud přijde na 1 voucher více lidí a upozorníte na to obsluhu, pak nebude problém jej naservírovat i pro více lidí, akorát už porce nebudou tak velké, většinou se vše nosí v mističkách a hosté si nandavají na svůj talíř sami tolik, kolik uznají za vhodné, je to o domluvě na místě, děkujeme.
Dobry den, chtel bych se zeptat, jak je to s osobami mate napsano ze voucher neni omezen poctem osob. Takze na jeden voucher muze prijit vice lidi najednou? Dekuji
Dobrý den, Davide,
přesně tak, můžete vzít, kolik chcete lidí :-)
Hezký den. Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ještě k voucheru od Michalaobjednával jsem to na účet č. 2100502684 a pod var. s. výše zmíněným který jste uvedli v odpovědi na můj 1. dotaz. placeno bylo přes tyto stránky kreditní kartou a na výpisu platba proběhla…
Dobrý den, ještě jednou,
bohužel toto není číslo účtu Slevomatu. Není možné, že byla objednávka vytvořena přes jiný slevový portál?
Hezký den. Míša