Degustační menu v Garden restaurant Miminoo a vstup na vyhlídku Žižkovské věže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Škoda že v menu nemyslíte na vegetariány :)
Dobrý den,
je možné si u Vás zarezervovat oběd na Silvestr od 12:00? Děkuji
Dobrý den, Martino,
nevím přesně, jak to bude s provozem v restauraci Miminoo, ale mělo by
být otevřeno. Pro více informací, prosím, kontaktujte přímo restauraci
Miminoo na tel. 210 320 140.
Hezký den, Daniela.
Dobrý den,
potřebovali bychom tento voucher mít co nejdříve u sebe. Chtěli bychom ho
dát jako dárek. Pošlete voucher po zakoupení a zaplacení na e-mail nebo ho
posíláte poštou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lindo,
ano voucher zasíláme. Pouze dárkový voucher za příplatek zašleme poštou
na vaši adresu.
Hezký den. Míša
Dobrý den, odpověděli jste mi, že jeden voucher platí pro jednu osobu, ale v nabídce je napsáno, že jeden voucher zahrnuje 2× menu a 2× vstup do observatoře – takže dle mého názoru je jeden voucher pro dvě osoby. Proto jsem se ptala, zda není možné zakoupit vouchery nějak jednotlivě -potřebovala bych to pro tři osoby.
Dobrý den, Sandro,
5ti chodové degustační menu na Miminoo je pro 2 osoby, menu do Oblaca Café
je pouze pro jednu. Omlouvám se za zmatky.
Pro jednu osobu samostatně se menu zakoupit nedá, zkuste se domluvit
v restauraci, zda nemohou 3. osobě servírovat stejné menu a platba by byla
až na místě. Tel. kontakt je 210320140.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den, není možné dokoupit voucher ještě pro třetí osobu? Chtěla bych to věnovat 3 osobám jako dárek…děkuji.
Dobrý den, Sandro,
1 voucher platí pro 1 osobu. Pokud Vás přijde víc, není problém vybrat
si z našeho menu na místě. Jinak na recepci nabízíme dárkové vouchery
v hodnotě 500, 1000, 1500 a 2000 CZK na konzumaci v restauraci, kavárně a
v baru Oblaca a v restauraci Miminoo. Tam je platnost vždy půl roku od
zakoupení.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den, není nabídka omezená jen na všední dny? Je možné rezervovat např. na víkendový oběd? Děkuji
Dobrý večer, Marcelo,
nabídka není nijak omezena, pouze otevírací dobou :-)
Nechte si chutnat! Míša
Je možno vyměnit kávu například za čaj?
Dobrý den, Alžběto,
není problém kávu vyměnit za čaj.
Hezký den,
Daniela.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,lze menu upravit pro celiaka?
Dobrý den, Zuzano,
ano, menu je možné upravit do bezlepkové varianty. Při rezervaci nahlašte, prosím, Vás požadavek.
Hezký den, Daniela.