Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Steaky z divokého lososa z volného moře: 100% maso bez chemie a přidané vody
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Přejděte na internetový obchod www.bonfood.cz.
- Registrujte se nebo rovnou přihlaste.
- Vložte do košíku produkt divoký losos keta steak 2000 g.
- Otevřete svůj nákupní košík kliknutím na ikonku košíku v pravé horní části stránky.
- Do šedivého rámečku v levém dolním rohu Kód slevy vložte kód voucheru a stiskněte tlačítko Použít slevový kód.
- Stiskněte zelné tlačítko Pokračovat v objednávce.
- Vyplňte svou fakturační adresu, stiskněte tlačítko Pokračovat.
- Vyplňte svou dodací adresu, stiskněte tlačítkoPokračovat.
- Z nabízených možností vyberte termín doručení zásilky.
- Vyberte způsob platby.
- Potvrďte objednávku.
Vzhledem k povaze zboží nelze steaky stornovat ani vrátit.
Dobrý den,
já mám také otázku na ty fotky – proč nemůžeme vidět fotku toho 2kg
balíčku, který mi přijde domů, když si ho koupím? Jakože: otevřu pytel
/ krabici tak, aby bylo jasně vidět, jak vypadá to, co lidem posíláte a
vyfotím to. Né tři kousky s ledem a citronem, nebo prkýnkem a kořením,
nebo vidličkou. Fotku toho, CO POSÍLÁTE. Led a citron asi neposíláte, tomu
se říká ilustrační foto. Děkuji, Novotná.
V životě nás nenapadlo fotografovat zabalené zboží, jste první
člověk,který to po nás chce. Takže zřejmě zůstaneme i na dále
u našeho způsobu prezentace.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den
Já jsem se ptala, zda můžeme vidět fotku NABÍZENÉHO zboží – tedy toho
dvoukilového balení lososa. Z vaší odpovědi si nejsem jistá, zda chápete
rozdíl mezi „ilustrační foto“ a „reálné foto nabízeného zboží“.
Fotka, jak někdo dloube vidličkou do upečeného kousku je ilustrační, né
reálná fotka nabízeného zboží. Chápu to tedy tak, že fotku toho, co je
předmětem nabídky, nemůžeme z nějakého důvodu vidět. Ok.
vždyť vám píšeme,že všechny ostatní fotky v galerii,vyjma té
ilustrační jsou reálné fotky produktu a další jsou na www.bonfood.cz,, já zase nechápu,co je na tom
k nepochopení?
s pozdravem
Pavel Domkář
Teď jsem zaplatil objednané zboží /2 kg lososa – 539 Kč/ mám voucher platný do 19. 12., leč odpověděli jste mi, že objednávka nebyla dokončena, mám postupovat dle instrukcí, což ovšem nejde a neustále se točím v kruhu, nevím, kdy a kým a jak bude zboží dodáno …
Dobrý den pane Kubeš, přejděte na www.bonfood.cz, zaregistrujte se, vložte do košíku produkt DIVOKÝ LOSOS KETA STEAK – 2000 G (odkaz na produkt zde: http://www.bonfood.cz/divoky-losos-keta-steak-2000-g), přejděte do košíku a v levé (dolní) části stránek je políčko s názvem Kód slevy, tam přepište kód voucheru , který jste obdržel, a pokračujte v objednávce. V případě, že budete mít s objednávkou potíže, napište nám na bonfood@bonfood.cz, zašlete nám dodací adresu, telefonní číslo a kód voucheru. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den. Můžeme prosím vidět fotografii toho zboží? V nabídce uvádíte pouze „ilustrační foto“. Každý víme, jak hezky může vypadat losos – ale proč tam není fotka TOHO 2kg balení, které je předmětem této nabídky? Můžu vidět fotku TOHOTO zboží? Děkuji, Jana Eden
Dobrý den, všechny fotografie u produktu na našich stránkách (zde- http://www.bonfood.cz/divoky-losos-keta-steak-2000-g) jsou reálné. U této nabídky se jedná pouze u 1. (úvodní) fotogarfii o ilustrační. Děkujeme. S pozdravem, Nella
Vzhledem k cene, za kterou prodavate baleni 1000g, je jasne, ze 2kg baleni
se pred celou akci „trochu“ predrazilo, aby ta 20% sleva vypadala pekne.
Nu coz, uz jsem objednal, tak aspon ochutnam. Ale podobne chovani samozrejme
nezapominam. :-)
Jak už jsme tady psali v ceně balení 1000g není doprava, pokud byste si koupil jen 1000 g doprava je navíc 100 korun
a navíc diskutovat o předražení u divokého lososa při těchto cenách je úplně zbytečné, na marketech stojí faremní losos okolo 450 korun, divoký,ale dvakrát zmražený z Číny a gorbuša taky tak, keta na moři mražená by stála tak okolo 600 korun
dobrý den, voucher mám zaplacený, ale ve způsobu platby to není, a dál bez tohoto označení mi to nepustí, co mám dělat?
Dobrý den, jestliže nemáte v košíku jiné zboží, tak na platbě nezáleží- vyberte např. platbu hotově, dobírka bude 0Kč. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, voucher musíte vložit do košíku, je tam hned na první
stránce v košíku kolonka na slevový kod.
s pozdravem
Pavel
Dobrý den,
co se dopravy týká, v jakém hodinovém rozmezí mohu očekávat dodání
v Praze? jestli přes den nebo zavážíte večer.
Děkuji za odpověď, K. Řehořová
Dobrý den, v Praze si můžete vybrat ze dvou časových pásem 8–16 nebo 16–21 hodin. Dále v Praze nabízíme sobotní rozvoz v rozmezí 8–12 hodin. Den předem zasíláme SMS avízo s přibližným časem doručení. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, nemohu na vašich stránkách nají ono zelné tlačítko. Není pro nákup lososa potřeba stisknout tlačítko z jiné (vhodnější) suroviny? :)
Dobrý den,
omlouvám se za překlep, zelené.
s pozdravem
Pavel
DOBRY DEN,POKUD JE PROPRACOVANÝ,KOLIKA POCIM ODPOVIDA?lze.rozmrazovat zvast?Diky
Dobrý den,
steaky mají přibližně okolo 200 – 300 g plus minus něco málo, jsou
jednotlivě,takže je můžete brát po jednom
s pozdravem
Pavel Domkář
20% smazáno z upoutávky a nadpisu … koho tady taháme za nos? :-)
Dobrý den, ujišťuji Vás, že nikoho za nos netaháme. V rámci tohoto produktu je doprava zdarma po celé republice. Pokud byste zakoupil pouze 1kg, doprava by vyšla na 100Kč a navíc u kilového balení se u nás na cenu 270Kč/kg jednoduše nedostanete. Nelze tedy srovnávat 2 produkty, přičemž v jednom z nich je doprava zdarma. Přeji Vám hezký den. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den,
mohu se zeptat, kde je sleva 20%, když na jejich stránkách nabízejí stejné
filety mraženého lososa 1 kg za 289,–? :-) Samozřejmě můžete koupit
i 2 kg za 674,– … asi výhodná nabídka pro slevomat :-)
Dobrý den, pokud zakoupíte voucher ze slevomatu v hodnotě 674Kč za 539Kč, tak 1kg Vás vyjde na 270Kč. Sleva na tomto produktu tedy je 20%. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, vzhledem k tomu, že hmotnost jednotlivých kusů kolísá mezi 150 a 300 gramy, se tedy může stát, že jich v balení dostanu např. 7 nebo třeba 12? Díky za odpověď
Dobrý den,
ano, to by se mohlo stát.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den,protože sloužím i 12h směny,je možné domluvit určitý den doručení,v rámci těch 5ti dní.Např.si objednám lososa v úterý a domluvit se na další týden út,středa,čt??Děkuji Ken.
Dobrý den pane Křen, na našich stránkách www.bonfood.cz vložte své PSČ do zeleného rámečku a potvrďte červeným tlačítkem OK. .Zobrazí se Vám dny, kdy Vaši adresu zavážíme. V košíku je potom možné zvolit ze dvou termínů např. čtvrtek 27.10. nebo čtvrtek 3.11.. Pokud jste z Prahy nebo Brna rozvozové dny jsou 3 do týdne. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte. Děkujeme Vám. Přeji hezký den, Nella
Dobrý den,
rozvážíte zboží i do Olomouce?
Jirka
Dobrý den, ano, zboží rozvážíme po celé ČR. Děkujeme Vám a přejeme hezký večer. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den,
je možný osobní odběr a pokud ano,tak kde?
Díky
Dobrý den,
osobní odběr je technický problém,protože se otvírá až od 500 korun a
vy z pohledu softwaru nakupujete za nulu, za voucher, museli byste si dokoupit
ještě za 500 korun, potom se vám nabídnou. Místa osobních odběrů
najdete na http://www.bonfood.cz/mista-osobnich-odberu
Dobrý den, chci se zeptat jak se lososi loví (o jaký druh rybolovu se jedná)? Děkuji
Dobrý den,
lososi se loví na volném moři, při ústí řek,do kterých táhnou. Loví se
vlečnými sítěmi a na jejich lov jsou velmi přísné kvoty. Jedná se
o Oncorhynchus keta.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den, dodávate lososa i do Brna?
Dobrý den, dodáváme na každé místo v republice. Brno má závozové
dny úterý,čtvrtek, pátek a můžete si vybrat interval od 8 do 16 hod nebo
večer od 16 do 21 hod.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den. Děkuji za velmi zajímavé informace na vašich stránkách ohledně „refreshovaných“ ryb. Týká se tato praxe i lososa a tuňáka na sushi? Když např. rozmrazím v lednici celý „šál“ z tuňáka od vás, dostanu se na kvalitu/chuť/barvu masa jako když to kupuji „chlazené“ v Makru nebo v Bille, kde to mají vakuově baleno na ledu a deklarují to jako „čerstvá chlazená ryba“? Děkuji!
Záleží jak co,jaký druh ryby a co je čerstvá ryba, pokud by to měla být ryba do 48 hodin po výlovu tak určitě nic, u některých ryb,farmovaných, je možné, že nebyly zmraženy a umím si představit,že se dostanou do Čech řekněme do 48 –72 hodin po výlovu, potom ale je nutné připočíst distribuci v Čechách a vlastní prodej a dobu do konzumace. Pokud chcete použít jakoukoliv rybu za syrova,tedy třeba na suši, důrazně doporučuji ji před úpravou zmrazit alespoň na pár dní, kvůli eliminaci možných parazitů. Co se týká barvy u tuňáka,ta bohužel mrazem trpí,zhnědne,aby se zachovala červená, musel by se tuňák zmrazit a uchovávat při méně než- 50°C, to je v praxi vyloučené. Chuť bude u našeho tuňáka vynikající, ale šampionem je divoký losos. Co se týká čerstvosti ostatních ryb,vždy si představte ty vzdálenosti a logistiku.Více netřeba dodávat.
Dobry den, kolik by stala doprava losos 2 kg do ceskeho krumlova? Dekuji tom
Dobrý den, doprava je zdarma v ceně voucheru. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobry den,
FAO61 spada do ohrozenych oblasti havarii ve fukusime. Mate k lososovi
i nejake potravinarske testy ze neni radioaktivni?
Viz prilozena mapka.
http://4.bp.blogspot.com/-KCnjTiFhAPU/UlYRmnMYFoI/AAAAAAAABys/WDqkyb2Z4nc/s1600/FAO+Major+Fishing+Areas+Labels+Food+Zones+Fukushima+Contamination+Map+Pacific+Sea+Currents+Fish+Tuna+www.RadioactiveChat.Blogspot.com.jpg
Dobrý den,
celý kamion byl na příjezdu zkontrolován státní veterinární správou a
odebrány vzorky do laboratoře. veškeré testy byly negativní.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den. Kolik zaplatím za 2 kg lososa, 539, nebo 674. Tonda
Dobrý den, po zakoupení voucheru je cena za 2000g 539Kč. Děkujeme Vám a přejeme krásný den! S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den,
při prohlídce Vaší další nabídky jsem si všimnul, že nabízíte
i balení uvedeného lososa po 1kg za cenu 289,– Kč. Jsem tedy trochu zmaten
ze samotné kalkulace ceny. Očekával bych, že větší balení bude logicky
za cenu nižší, nikoliv, že se zákazníkům vyplatí koupit 2× balení po
1kg. Prezentovaná sleva tak pak trochu ztrácí význam, když je cena 2kg
balení zcela nelogická a nevýhodná…
Dobrý den,
u zboží, označeného zlatou rybkou jsou blokovány všechny možné další
množstevní slevy na objednávce,které dosahují až 15%.
s pozdravem
Pavel Domkář,
Dobrý den, v této akci pořídíte 1kg za 270Kč, zatímco na stránkách je 1kg za 289Kč. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, slevový kód mi nelze použít. Akce ještě není spuštěna? Ivana
Dobrý den, akce je spuštěna. Při zadávání kódu je nutné dodržovat malá, velká písmena a mezery. Pokud byste měla i nadále potíže s použitím voucheru, kontaktujte nás na bonfood@bonfood.cz nebo na telefonu 722 498 454. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Mohu v případě objednávky ještě doobjednat na vašem webu jiné zboží v rámci dopravy zdarma?
Dobrý den, ano, můžete. Pouze nelze použít na stejnou objednávku další slevové kódy. Děkujeme Vám a přejeme hezký den. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, dle www je rozvoz pro Plzeň čtvrtek 8–16 hodin, je možné se domluvit na nejpozdějším doručení do 14,30 hodin?
Dobrý den, přibližný čas doručení je známý den před doručením a zasíláme ho v SMS zprávě, pokud by Vám dodávka nevyhovovala, situaci bychom řešili. Přesný čas, bohužel, nelze sjednávat ani vzhledem k dopravní situaci. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, přibližný čas doručení je známý den před doručením a zasíláme ho v SMS zprávě, pokud by Vám dodávka nevyhovovala, situaci bychom řešili. Přesný čas, bohužel, nelze sjednávat ani vzhledem k dopravní situaci. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, kolik kusů lososa je ve 2 kg, jestli porce po 200 g nebo je to porcováno jinak. Děkuji
Dobrý den, steaky jsou zhruba po 150–300g kusech. Děkujeme Vám a přejeme hezký den. S pozdravem, Nella Domkářová
Je zabaleno tak, aby se dalo postupně odebírat nebo se musí rozmrazit celá 2 kg najednou?
Dobrý den, steaky z balení můžete bez problému odebírat postupně, není třeba nechávat rozmrazit celé balení. Děkujeme Vám a přejeme krásný den. S pozdravem, Nella Domkářová
dobrý den, losos se na cestě doručení k zákazníkovi nerozmrazí? mohu ho uskladnit znovu do mrazáku nebo je potřeba hned zpracovat? děkuji jana
Dobrý den, zboží přepravujeme vlastní dopravou a po dobu transportu udržujeme mrazírenské teploty, produkty tedy po převzetí můžete uložit do mrazáku, nemusíte je okamžitě zpracovávat. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, kde byl losos uloven (na obale by měla být uveden oblast
FAO)?
Díky!
LP
Dobrý den, lovná oblast divokého lososa kety je FAO 61. Děkujeme Vám za dotaz a přejeme krásný den. S pozdravem, Nella Domkářová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lososa mám v mrazáku, jsem moc spokojená. Chtěla jsem nákup ohodnotit, ale ouha.. Nejde to. Prý jsem nedokončila objednávku. Což je hloupost, dokončila jsem ji, proto mám taky ryby doma.. Škoda. Maso je nádherné.
Dobrý den,
my nevidíme do systému Slevomatu, ale nejdůležitější je, že jste spokojená.Takže pokud se vloudila chybička,nevadí. Děkujeme za pozitivní zprávu.
Dobrou chuť.
Pavel Domkář