Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Martin
únor 2017
1,0/5
Chování pana fotografa
Nejasný ceník na fotografie nad rámec voucheru
Vyjádření podniku
Před 7 roky
Vážená paní Kuříková, Vaše snímky Vám byly dodány v termínu. Od Vás mi přišel výběr fotografií v celkovém počtu 33 snímků - celkem tedy 13 navíc, než jste měla v rámci poukazu. Navrhla jste mi ve stejném emailu Vámi smyšlenou částku, kterou chcete za fotografie navíc zaplatit. Odpověděl jsem Vám s emailem se správnou kalkulací dle nastaveného ceníku, který je dostupný Vám i všem ostatním zákazníkům na našich stránkách a následně Vám Vámi vybraných 33 fotografií upravil. V době, kdy jsem Vám chtěl upravené fotografie zaslat, mi od Vás přišel další email, že vybraných 33 fotografií odmítáte zaplatit a zaslala jste nový výběr s 20 snímky. Když jsem Vám sdělil, že snímky jsou ale již hotové, tak jste se chtěla dál dohadovat a za mou práci odmítala zaplatit. Své upravené fotografie máte a dodané v termínu. Je mi líto, že z Vaší strany došlo k nepochopení a naopak jsem se od Vás nedočkal ani žádné omluvy, jen pouze argumentů přes email a zde negativního komentáře. S ohledem na to, že jste si vybrala 13 fotek navíc a že jste našich služeb využila podruhé, bych jednu hvězdičku neočekával. Tomáš
Nedoporucuji! Z pana Pekárka dosud vymáhám fotografie. Napřed tvrdí, že fotky dělá do 14ti dnů, při focení uvedl 3 týdny. Po třech týdnech 4 atd atd. Dosud stále nic nemám. Neprofesionální přístup. Zadarmo to nedělá, ale chová se tak.
Vyjádření podniku
Před 7 roky
Dobrý den,
velmi se omlouváme za zpoždění se zasláním fotografií. O vánočních svátcích i mezi nimi jsme měli dovolenou a tak se zaslání o tuto dobu protáhlo. Přesto věříme, že s výsledkem jste spokojeni. Děkujeme
Fotograf přesně věděl, jak nás postavit, co vylepšit, pracoval i s naším oblečením. Tohle hodnotím velmi kladně.
Domluva na termín byla horší, jsme s přítelem časově vytížení a oba jsme si museli vzít volno od denních povinností. Na focení jsme byli 8. 12. Fotograf byl s námi hned hotový, odcházeli jsme asi po 20 minutách, s čím ale nemám nějaký velký problém, spíš mě zaráží doba dodání fotografií. Je uvedeno 14 dní. Dnes je 2. 1. 2017 a fotografie stále nemáme. A to mě mrzí nejen proto, že jsem chtěla fotografie dát příteli do fotoalba k vánocům, ale i proto, že jsme se fotili ve vánočním oblečení a chtěli z toho udělat PF, tak možná za rok…
Vyjádření podniku
Před 7 roky
Dobrý den, velmi rád bych Vám zaslal upravené fotografie hned druhý den, ale bohužel to v předvánočním období není prakticky možné. Standardní doba dodání jsou 3-4 týdny od zaslání Vašeho výběru a tato informace je uvedená i na našich web. stránkách - http://fotofamily.cz/fotoatelier/
Navíc jsme měli mezi svátky dovolenou. Budeme se snažit Vám zaslat fotografie co nejdříve to půjde. Přesto věřím, že s výsledkem budete spokojeni a že se k nám rádi přijdete vyfotit zas. Děkuji a přeji mnoho úspěchů a pohody v novém roce. Tomáš