Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
koupil jsem voucher na zebra, kdyz jsem si volal s pani a chtel si domluvit datum, tak me zdelila az 9.1, to si delate prdel, chcu okamzite vratit penize, poslu vam cislo uctu…
Dobrý den zavolejte na slevomat a stornujte svůj nakup
kouří se u vás?
Máme kuřackou i nekuřáckou část
Dobrý dem, při zakoupení této slevy za 299 to platí pro dvě osoby nebo to musím koupit 2 krát? Děkuji..
Pro dve
Přenechám platný voucher za 199kč na tuto nabídku pro dva – Masitá grilovaná žebírka marinovaná medem a vínem pro dva voucher prodloužen do 31.01.2017 termín si zarezervujete sami – kontakt na mě email – kocourkovcz@seznam.cz – https://www.slevomat.cz/sleva/1040591-masita-grilovana-zebirka-pro-dva-v-cafe-04
Přenechám platný voucher v ceně 299 za 250 na tuto nabídku pro dva – Masitá grilovaná žebírka marinovaná medem a vínem pro dva voucher prodloužen do 31.01.2017 termín si zarezervujete sami – kontakt na mě email – kocourkovcz@seznam.cz – https://www.slevomat.cz/sleva/1040591-masita-grilovana-zebirka-pro-dva-v-cafe-04
Proč protože slevomat říká že mi nemůže vrátit částku jelikož ste ji zadaly jako uplatněnou takže jejich systém to neveme takže pokud mi to zašlete na účet tak to stornuji zcela což by bylo nejlepší pro všechny – 208 272 005 – 0600
A na kdy jste měl rezervaci? Pošlete mě mailem podrobnosti
Cafe04@seznam.cz. Stačilo
nám přece zavolat. 724386284
Přenechám voucher v ceně 299 za 250 na tuto nabídku pro dva – Masitá grilovaná žebírka marinovaná medem a vínem pro dva voucher prodloužen do 31.01.2017 termín si zarezervujete sami – kontakt na mě email – kocourkovcz@seznam.cz – https://www.slevomat.cz/sleva/1017713-masita-grilovana-zebirka-pro-dva-v-cafe-04
Dobrý den proč to sem pořád píšete??
Já se jen divím, že na ty „chuťovky“ stále lidé chodí. Je tak
težké si přečíst recenze? Tento voucher jsme využili už před cca 4 lety
a když si přečtu recenze, tak se nic nezměnilo. Jídlo hnusné, váha
neodpovídající a obsluha příjemná jak osina v prdeli! Kolega si tam
jednou rezervoval stůl pro 4 osoby, když přišel, tak rezervace nebyla. Po
otázání proč tomu tak je obsluha jen odpověděla, že přišla jiná
větší skupinka, tak tu jeho rezervačku zrušil. Nějaký telefonát, omluva?
Kdepak, nic.
Na závěr gratuluji Café 04, že i přes ten hnus a katastrofální obsluhu
stále získávají spoustu nových hejlů. :-)
My se zase divíme, že nemáte v úterý večer nic jiného na práci než spamovat na akcích cafe04. Existuje přeci i jiná zábava. A samozřejmě těch 1400 hodnocení to jsme si naklikali sami. Pěkný večer ;)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Voucher na žebra jsem dostal jako dárek, v minulosti jsem zde již byl na tom stejném, no a vůbec nic se zde nezměnilo, resp. ano, ale k horšímu. Píšu to sem, protože nemůžu hodnotit na Slevomatu v sekci hodnocení (jednalo se o dárek). Co mě teda naštvalo, že jsem chtěl litrový džbánek vody s mátou a limetkou za zvýhodněnou cenu 29,– Kč (zvýhodněná cena v rámci Voucheru), bylo mi sděleno, že máme starý typ Voucheru a že k těm novým se již džbánek vody nenabízí – to nechápu, na stránkách Slevomatu je džbánek vody neustále v nabídce. Jinak většina nápojů z nápojového lístku nebyla k dispozici, tak jsem si objednal Colu Light (normální Cola nebyla :-)) za cenu 39,– Kč. K mému překvapení mi byla donesena Cola Light v plechovce :-)). Co se týče žeber, nechutnaly mi, samý tuk, chuťově nic moc, obloha mizerná, bagetky „utopené“ v oleji, všechno moc mastné. No a aby toho nebylo málo, tak v rámci servisu chyběla párátka. Takže pro mě to byl unikátní gastronomický zážitek a zjevně i poslední návštěva této provozovny. A abych jen nekritizoval, tak obsluha byla ok a wifina obstojně rychlá. Mé hodnocení jsou dvě hvězdičky **
Vážený pane, Děkujeme, že jste se rozhodli navštívit náši restauraci Cafe04 . Můj tým a já bych Vám rád poděkovali za vaši kritiku a oceňuji zpětnou vazbu. Celý náš tým je plňe odhodlán dodávat perfektní služby a zážitky pro každého hosta. Je nám velice líto, že jsme toho nemohli dosáhnout ve vašem případě. Uvítáme jakékoli návrhy na zlepšení a rozvoj našich služeb na mail info@cafe04.cz. Byly podniknuty kroky k zajištění toho, aby se negativní body, které jste uvedli , již neopakovali. Ještě jednou děkuji za návštěvu naší restaurace a ještě jednou bychom se Vám rádi znovu omluvili za to, že jsme nesplnili vaše očekávání. Doufáme, že Vás brzy přivítáme zpátky jako spokojeného hosta naší restaurace . Kamil Koutný ředitel