Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Aktivní 4* pobyt v Šiškově mlýně: Bazén, sauna, bowling, výlety a výborné jídlo
Hodnocení podniku Hotel Šiškův mlýn****
Personál příjemný a lokalita super
Klid a úroveň resortu,
V tomto termínu dost omezené stravování jak snídaně tak i večeře.
Rezervace proběhla bez problémů- emailová komunikace s hotelem v naprostém pořádku
všechno ostatní…
Mezonetový apartmán rozhodně neodpovídal úrovni 4*, čistota velice slabá, zašlý tmavý koberec, v pokoji všude létaly mouchy (napočítali jsme jich asi 10), po parapetech a na zemi byly také mrtvé mouchy. Prostěradlo se zdálo být použité, na dětském povlečení bylo cosi zaschlého… V apartmánu byla zima, což jsme se snažili řešit přímo s recepční, bohužel topení nezačalo topit, ale byla nám nabídnuta alternativa přestěhování či přímotopu, který jsme využili. Jak jsme zjistili z hodnocení ostatních hostů, nebyli jsme jediní, komu byla zima…
Snídaně rozhodně nebyly francouzské a už vůbec ne bohaté, bylo nám nabídnuto, zda chceme salámový talíř nebo míchaná vejce, popř. hemenex, na „švédském stole“ bylo pouze máslíčko, džem, paštika a jogurty… Ovoce se objevilo až 3.den pobytu (asi na zákl. stížnosti nějakého klienta)
Večeře jsme vybírali z menu, kde každý den byla uvedena skoro stejná jídla, která kvalitou i chutí odpovídala školní jídelně 80.let
Protiproud v bazénu nefungoval a v sauně tekla voda ze sprchy jen opravdu velmi slabým pramínkem, spíše tedy netekla, takže se ani nedalo pořádně ochladit.
Bowling nebyl k dispozici po celou dobu pobytu ale jen před večeří nebo po večeři…, příp. po obědě.
Turistický popis s mapkami a popisem všech tras jsme neobdrželi ani po dotazu, zda něco takového dostaneme.
Na voucheru je uvedeno, že zvířata nejsou povolena, ale ve vedlejším pokoji pravidelně štěkal a vyl pes velkého plemene.
Pivo v minibaru bylo 14dní před koncem spotřeby, etiketa celá plesnivá…
Ubytování i služby rozhodně neodpovídají úrovni hotelu 4*, dle výše uvedeného byla cena opravdu přemrštěná a my byli nespokojeni.
Jediná paní recepční se opravdu snažila a byla ochotná, ale bohužel nebylo v jejích silách vše napravit…
byli jsme naprosto spokojeni
Exterier, interier
Slabsi nabidka bufetove snidane
Bazén, masáže, lokalita podniku
příjemné prostředí, ochotný personál
BOMBA!
Hotel a služby dokonalost, rozhodně doporučuji lidem, kteří si chtějí odpočinout a umí ocenit chvíle klidu. Vyhřívaný bazén, bowling, kulečník, sauna, posilovna – VŠE jsme využívali naplno, a přitom jsme nikdy nebyli rušeni ostatními klienty.
Luxusní apartmán… byl opravdu luxusní. Obrovský prostor, přijdete si jak na zámečku a výřivka v koupelně je dokonalým bonusem na zakončení dne.
Oceňujeme celý personál, který fungoval na 110%, vždy nám vykouzlil úsměv na tváři, nic nebylo problémem a vždy byl ochotný cokoliv udělat nebo pomoci. Velký plus za pana kuchaře a také doporučuji vyzkoušet masérku Dagmar. ;)
Rozhodně se sem ještě vrátíme ! :)
Krytý bazén, milý personál.
Velmi slabé snídaně, žádný výběr, nebylo kam chodit na obědy, restaurace otevřená až od 18.00 hodin, v okolí nic není.
Místo Bazén/wellness
Příroda
Originalita
Na **** a využití potenciálu nádherného místa a mimořádného zážitku, je co dohánět
Jinak ale moc prijemny pobyt.
Příjemný personál.
K dispozici nádherně „vyhřátý“ bazén, výborná finská sauna, bowling.
Doporučuji doobjednat „Dornovu masáž“
Ubytování, přístup personálu.
Stravování, zvláště večeře byly hrozné!
hotel, prostředí
malý výběr jídla, v pokojích jde slyšet každé slovo ze sousedního pokoje
bazén, ubytování, obsluha
katastrofální jídlo…bohaté snídaně?chleba žádný o kávu si neustále říkat, to co bylo, se slovy popsat nedá.....s tím jsme se ještě nesetkali, s přibývajícími dny se tenčily zásoby, to se musí zažít…1 večeře, polévka česnečka, rybí…2 večeře už jenom rybí a stejné jídlo jako minulou večeři, při dotazu , že to je včerejší jídelní lístek, odpově?d, máte tak 3 jídlo jiné, první večr pivo prosím…nezavezli nám, druhý den, ještě z Prahy nepřivezli…katastrofa…nikdy více na Šiškuv mlýn.....4 hvězdy a peníze, které tomu vůbec neodpovídaly…v ledničce trocha pití…za tu sumu, bych se styděla, prodávat tyto produkty, myslím, že to mělo být v ceně…jedním slovem , co se jídla týče hrůza, nenabízet......
Dobrý den Vážení hosté,
V první řadě mi dovolte alespoň touto cestou poděkovat Vám za Váš čas, který jste věnovali
Sepsání Vaší recenze po pobytu stráveném u nás v hotelu .
Vážím si Vašeho názoru a věřte ,že jste udělali to nejlepší pro nás co jste učinit mohli , z Vašeho
Komentáře lze posunout služby k vyšší kvalitě.
Co se týká Vašeho hodnocení stravy , toto mě skutečně zaráží a jedním slovem mrzí , většina našich hostů jsou s chutí pokrmů velmi spokojeni , věřím , že je to především tím , že používáme výhradně čerstvé suroviny s velmi nízkým zastoupením mražených surovin a v neposlední řadě našimi kuchaři , kteří spolu s letitými zkušenostmi z předních gastronomických podniků v rámci CR věnují přípravě pokrmů pro naše hosty zvýšený zájem spolu s přirozenou láskou , díky které pokrmy chutnají tak skvěle . K Vašemu komentáři který se týká snídaní … snídaně připravují naši kuchaři za asistence obsluhy čerstvé tzv. ,, na přání hosta“ … podoba snídaně tedy v danou chvíli závisela čistě jen na Vaší chuti a přáních . Mrzí mě Vaše rozhořčení z nedostatku chleba , kuchaři podávali domácí ,,francouzské bagetky“ které připravili , po společném hodnocení však i nadále budeme s pravidelností zařazovat chléb a další jiné pečivo z ,,bílé i tmavé mouky“.
Káva …. Jelikož Vám, našim hostům chceme dopřát skutečně kvalitu co se směsí týká , podáváme v rámci snídaňové kávy výběrovou směs Julius Meinl , která věřte nabízí pro znalce kávy vysoký standard , namísto jiných směsí které jsou hostům hojně podávány v konkurenčních hotelích nejen v rámci snídaňové kávy , ale bohužel i např. na barech a v hotelových restauracích .
Množství šálků není omezeno počtem, stačí pouze komunikace s naší obsluhou , která Vám ráda kávu připraví a přinese namísto samoobsluhy , která mi přijde v hotelu na úrovni **** ne příliš vhodná…. Ale samozřejmě záleží na vkusu .
K části Vašeho komentáře týkajícího se večeře , menu které je připraveno v rámci pobytového balíčku , který nabízejí naši obchodní partneři … nabízíme polévku v některých dnech dvě polévky a stále výběr ze 3. Až 4. Pokrmů , tento výběr je velmi slušný jelikož většina hotelů řadí do tohoto menu 1. Maximálně 2. Pokrmy . K dispozici Vám byl samozřejmě náš stálý jídelní lístek , který je obsáhlý a zaručeně by jste v něm našli pro sebe spoustu chutných pokrmů , věřím , že ochutnáte naši kuchyni při své další návštěvě . Děkuji , že jste zmínili skutečnost změny pokrmu I v tzv. ,,balíčkovém jídelním menu” ano , občasně naši kuchaři samozřejmě obměňují I toto menu , tak aby hosté mohli ochutnat různé druhy pokrmů .
Pivo … chyba vznikla na naší straně , po komunikaci s naší obsluhou Vám nebyla detailně vysvětlena situace , točené pivo nebylo v rámci těchto dnů vůbec součástí nabídky na místo točeného piva bylo v nabídce výběrové pivo Pilsner Urquell o obsahu 0,33l spolu s ovocným ciderem Kingswood ,druhý den bylo točené pivo zajištěno osobně mojí osobou .
Rooming bar … ,,trocha pití” jak uvádíte ve své recenzi , naše pokojové ledničky které jsou Vám k dispozici po celou dobu Vašeho pobytu a pravidelně doplňovány obsahují bílé a červené víno , Pivo Pilsner Urquell , Juice Granini , Red Bull , coca-cola , sprite, Fanta , Aquila neperlivá , Mattoni perlivá , Jameson, Havana, Absolut vodka , Crodino ,pochutina v podobě čokoládek a jiných sladkostí .Tento sortiment mi nepřijde skutečně jak píšete ,,jako trocha pití” když vezmu v potaz navíc skutečnost , že hotelová restaurace má provozní dobu dle přání hostů a sortiment nápojů je skutečně velmi bohatý …
K cenové politice , věřte , že bych Vám jako našim hostům velmi rád poskytl i tyto nápoje a pochutinky v balíčků zdarma , na ceně balíčku by se tato věc projevila zvýšením ceny balíčku a to by nebylo fér vůči většině hostů , kteří využijí raději občerstvení na restauraci , nebo baru …
Cena např. Za Coca-Cola 0,33l za 30,- je myslím přátelská .
Věřím , že v budoucnu v rámci Vaší návštěvy našeho hotelu Vám splníme všechna Vaše očekávání.
S přátelským pozdravem,
Filip Norba
Ředitel hotelu
Hotel
Prostředí
Večeře ( i když každý večer stejný výběr)
Milý personál
Sauna – Nefunkční sprcha na ochlazování, (tudíž celé saunování ztrácí význam).nápoj chlazený který měl být v ceně jsme nedostali. Paní na recepci řekla že se omlouvá. Žádná kompenzace, třeba jeden nápoj při večeři zdarma, vůbec nic.
Prošlé zboží v minibaru
Velice slabé snídaně, poslední den jsme už ani kávu nedostali.
Co si plavalo v bazénu (viz foto)
vstřícnost personálu, poloha
absence avizovaného venkovního dětského hřiště (pouze jedna skluzavka), rušící televize v jídelně, rušivé dráhy na bowling těsně přiléhající jídelně
Pěkné prostředí, milý a ochotný personál, super bazén, bowling
Jediná drobnost, byli jsme se 2 malými dětmi a měli jen 1 jídelní židličku
Výtečná večeře, ubytování v mezonetovem apartmá nemělo chybu. Ochotná a milá obsluha jak v restauraci, tak na recepci.
Bazen jen pro sebe, malo lidi, asi to tam frci spis v lete. Krasna priroda kolem, ticho, klid, opravdu skvele misto na relaxovani.
Skoda, ze pro tech par lidi v hotelu nebyli k dispozici maseri. No ale nakonec jsme se stejne zdrzeli na vylete v Telci, tak to az tolik nevadilo :-)